וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניון הדר יקים מתחם תרומות שיער לחולי סרטן

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 15:55

הקניון בירושלים מתגייס לרגל יום הסרטן הבינלאומי: המתחם יפעל בשיתוף עמותת זיכרון מנחם ביום חמישי בין השעות 14:00-18:00

לרגל יום הסרטן הבינלאומי הנערך מדי שנה ב 4 לפברואר, מתגייס קניון הדר בירושלים למען חולי/ות סרטן בישראל ומקים ליום אחד מתחם תרומות שיער, בשיתוף עמותת זיכרון מנחם, הספרית אתי יוסף ומספרת הקניון בבעלותו של הספר יוסי לוי.

המתחם יהיה פתוח לקהל הרחב ביום חמישי, 3.2 ויפעל בין השעות 14:00-18:00 בקומה הראשונה של הקניון. במהלך היום הקניון יקושט וימותג בסרטים סגולים כאות הזדהות עם חולי הסרטן, ויזמין את המבקרים לקחת חלק חשוב ולתרום שיער. כל מי שיתרום את שיערו (אורך של 30 ס"מ צמה לפחות), ייהנה מתספורת של מעצבי השיער יוסי לוי ואתי יוסף. בנוסף, התורמים ייהנו משלל מתנות מפנקות ממותגי הקניון. בין המתנות, ערכת בייביליס מהודרת, מארזי ביוטי, שרשראות גולדפילד, שוברי קניה ועוד.

קניון הדר ירושלים. יחצ,
בואו לתרום. קניון הדר/יחצ

לדברי לירון אלקיים, מנכ"לית קניון הדר ירושלים: "כחלק מהאג'נדה חברתית של הקניון, החלטנו השנה להירתם למען יום המודעות לסרטן ולקחת חלק פעיל באמצעות הנעה לפעולה. מידי יום מגיעים לקניון הדר בירושלים כ 20 אלף מבקרים אשר המטרה היא ליצור עימם מעורבות חברתית ותרומה אמיתית לחברה בישראל. עוד אמרה אלקיים: "אנו מברכים מיזמים למען הקהילה ומזמינים את תושבי ירושלים וכלל הציבור להגיע ולתרום שיער (צמה) באורך של לפחות 30 ס"מ וליצור את הפאה הבאה לעוד ילדים נשים וגברים המתמודדים עם מחלת הסרטן".

  • עוד באותו נושא:
  • קניונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully