וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 19:45

מותג jo malone London מפיץ בבית ניחוחות ורדים, ב-carven משיקים מארזים לנשים ולגברים וב Vichy משיבים נפחים לפנים, מייקל קורס דואג לניחוח נשי, גלידה גולדה חוברת למעצבת אוריה עזרן, שטראוס פריטו ליי משיקים אריזות לאנשים עם מוגבלות

ולנטינו חוגג את החיים

בית האופנה היוקרתי VALENTINO משיק את VOCE VIVA INTENSA ניחוח חדש לאישה, הקורא לנשים למצוא את הייעוד והתשוקה שלהן בחיים, ולחיות את החלומות האמיתיים, זהו בושם שנוצר כדי להזמין את העולם לשתף בהבדלים ובשוני, הוא חוגג ומפאר את כוחו של קולנו לעורר השראה, וקורא לנשים למצוא את הייעוד והתשוקה שלהן, ולחיות את חלומותיהן האמיתיים. הבושם נוצר במטרה שנשים יאמינו בעצמן, בכוח שלהן לדמיין עולם טוב יותר, ולהוות מקור השראה לאחרים במטרה לסייע לכל אחת.ד למצוא את דרכה.ו, עם מסר של אופטימיות, ביטחון ונחישות. את הקמפיין מובילה ליידי גאגא, אייקון עולמי, הקול של הדור הזה, של תנועה שחיה את מלוא עוצמתה והאנרגיה הייחודית שלה.

באמצעות המילים והאקטיביזם שלה, גאגא מזמינה את כולם למצוא את הייעוד שלהם, להשלים את החלומות והתשוקות ולהגשים את עצמם. חטיבת היופי של ולנטינו ביקשה מהבַּשָּׂמיות אונורין בלאנק ואמנדין קלרק להעניק פרשנות לבושם הקודם Voce Viva ולהעניק לו משמעות חדשה, ואכן הקומפוזיציה של VOCE VIVA INTENSA, נשארה נאמנה לשלושת האקורדים של בית ולנטינו, צבע Color, קוליות Cool, אפנה עילית Couture, ומגבירה את הניחוח המקורי עם תהודה חדשה של ביטחון עצמי, כריזמה ונחישות. הניחוח כולל פירות הדר, אגס תמצית ברגמוט, ותמצית מנדרינה איטלקית.

הבקבוק של VOCE VIVA INTENSA גם הוא מעניק פרשנות מחודשת לקודים של בית ולנטינו - צבע, קוליות וקוטור עם ניטים המסמלים את בית האופנה, ההשראה לעיצוב הבקבוק היא צללית שמלת ההוט קוטור של ולנטינו, הוא לוכד את הגוונים המעודנים והרכים של שמי העיר רומא. פייר-פאולו פיצ'ולי מציע פירוש חדש לצבע האדום האייקוני המזוהה עם בית האופנה ולנטינו שבא לידי ביטוי בעיצוב הפקק והקופסה, עם נגיעה של צבע בורגונדי, אינטנסיבי וחושני יותר, מלא חיים. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE

ולנטינו חוגג את החיים  voce viva intensa. יח"צ,
ולנטינו חוגג את החיים voce viva intensa/יח"צ

אוף קורס

המותג הנחשק מייקל קורס, משיק מארזים נשיים: מייקל קורס וונדרלסט או דה פרפיום מארז חגיגי המכיל בושם מייקל קורס וונדרלסט או דה פרפיום ותיק קש מהודר או מייקל קורס גורג'ס או דה פרפיום בושם מייקל קורס גורג'ס או דה פרפיום עם בקבוק מוקטן. להשיג בסניפי רשת משביר ו-BE

אוף קורס מארז נשי של מייקל קורס. יח"צ חו"ל,
אוף קורס מארז נשי של מייקל קורס/יח"צ חו"ל

ורדים לבית

המותג הלונדוני JO MALONE מביא הביתה ניחוח ורדים ומשיק את מארז Jo Malone London Red Roses- קולקציית ניחוחות לבית במהדורה מוגבלת המצדיעה לורד-הפרח הפופולרי ביותר בכל הזמנים המסמל אהבה, רומנטיקה, תשוקה, אצילות ומלוכה. הקולקציה כוללת 4 ניחוחות ייחודיים המציעים פרשנויות שונות למלך ערוגות הפרחים, כל אחד מהם מתנה שהושקעה בה מחשבה רבה לחובבי ניחוחות פרחוניים. המהדורה המיוחדת כוללת בקבוקי זכוכית מעוצבים בגוונים מתחלפים עם המילים Red Roses בגימור גרפי ייחודי המעניק מראה רטרו.

בקולקציה בשמים וניחוחות לבית המאפשרים ליהנות מניחוח פרחים שנקטפו זה עתה. הקולקציה כוללת Limited Edition Red Roses Cologne-ניחוח ורד רומנטי בהשראת תמהיל של 7 זני וורדים מהמעודנים בעולם. המארז כולל בשמים, נר ודיפיוזר. Velvet Rose & Oud- ניחוח ורדים דקדנטי המתבסס על ורד דמשק, עץ אוד מעושן, עוקץ ציפורן ופראלין. Rose & Magnolia-ניחוח ורד פרחוני, חושני ומסתורי, מגנוליה ודואט ורדים, לב דקדנטי של ורדים מתוקים ועלי כותרת של ורד דמשקאי, פצ'ולי חושני וענבר חמים. Rose Blush -ניחוח ורד רענן עם תו עסיס של ליצ'י ומושק לבן. להשיג בבוטיקים ג'ו מלון לונדון בקניון רמת אביב וב TLV MALL וכן באתר האונליין.

ורדים לבית-קולקציית ניחוחות של jo malone london. יח"צ,
ורדים לבית - קולקציית ניחוחות של jo malone london/יח"צ

חתום בנשיקה

מותג הטיפוח והאיפור "קליניק" משיק את Plenty Of Pop- סט שפתוני POP בגוונים עם נוכחות, מניוד עדין ועד גוונים נועזים שישדרגו כל לוק. הסט כולל 4 שפתוני Clinique Pop™ Lip Colour and Primer עזים - שפתונים עם פיגמנט עשיר + פריימר מחליק. הגוונים המוצעים: Bare Pop,Sweet Pop,Plum Pop,Berry Pop

חתום בנשיקה סט שפתונים של קליניק. יח"צ חו"ל,
חתום בנשיקה סט שפתונים של קליניק/יח"צ חו"ל

חגיגת אהבה באפריל

מותג הבישום היוקרתי CARVEN, משיק מארזים של בית האופנה מותג הבשמים הצרפתי .Carven לגבר מוצע הבושם C'est Paris For Men ניחוח בהשראת פריז המספר את סיפור האהבה של עיר האורות, הבושם משלב ריחות דומיננטיים היוצרים ריח עצי-ארומטי הודות ללימון ארגנטינאי, ברוש איטלקי ורוזמרין, לב הבושם מכיל תווי אגוזי לוז, לבנדר ועלי סיגלית, תווי בסיס בריח פצ'ולי, ארז וירג'יניה, אלגום, עץ אלון ולבורנום.

את הבושם פיתח הבשמן אורליאן גושראד האחראי על יותר מ-100 בשמים פופולריים, את הבקבוקון עיצב האמן הבינלאומי תיירי דה בשמאקיף כמחווה לפריז האהובה עליו באמצעות משחק של טקסטורות, דפוס בזכוכית כהה שמושך את האור ומגלם את העוצמה והאישיות החזקה של הבושם. לאישה מוצע הבושם C'Est Paris For Her E.D.P לאישה, בניחוח תווים פרחוניים, ניחוח של תחמוצת ורדים ותווים פירותיים ותווי לב החושפים את הריח העמוק של פרחי הגרדניה, תווי בסיס של קשמיר, ניחוח פצ'ולי ומאסק. העיצוב העדין של הבקבוק מגלם את החושניות והנשיות של הניחוח, עם משחק מרקמים, בהירות וצללית אדריכלית המשתקפת מהאור. את שני הניחוחות ניתן להשיג בלעדית בסניפי רשת אפריל המונה 43 סניפים בפריסה ארצית ובאתר.

חגיגת אהבה באפריל קולקציית בשמי carven. יח"צ,
חגיגת אהבה באפריל קולקציית בשמי carven/יח"צ

חיים לפנים

מותג הדרמו-קוסמטיקה VICHY מרחיב את סדרת הטיפוח LIFTACTIV ומשיק את LIFTACTIV SUPREME EPIDERMIC FILLER - סרום חדשני ופורץ דרך בעל פורמולה עוצמתית, עם ריכוז של 1.5% חומצה היאלורונית, המסייעת בתיקון הקמטוטים והקמטים והשבת הנפח לעור.

חומצה היאלורונית היא חומר שהגוף מייצר באופן טבעי, ונמצאת בריכוזים גבוהים בעור, היא מעניקה נפח למבנה הפנים ושומרת על לחות העור, עם השנים כמות החומצה ההיאלורונית בעור פוחתת במידה ניכרת, בנוסף, האקספוזום-מדד מדעי המציין את ההשפעה המצטברת של פגעי סביבה בנוסף לסגנון חיים, והתגובות הביולוגיות הקשורות אליהם, מאיץ את דלדול החומצה ההיאלורונית בעור.

כאשר העור מאבד חומצה היאלורונית במהירות גדולה יותר מייצורה, מופיעים קמטים וקמטוטים. הפורמולה הייחודית של הסרום החדש, משלבת רכיבים פעילים: ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית, ויטמין Cg הידוע בתכונותיו כנוגד חמצון יעיל במיוחד, ומים וולקניים ממעיינות וישי בצרפת, העשירים ב-15 מינרלים חיוניים ומחזקים את שכבת ההגנה הטבעית של העור. הסרום מתאים גם לעור רגיש, בפיקוח דרמטולוגי, היפואלרגני, ללא בושם, ללא סיליקון. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסניפים נבחרים של רשתות פארם ובאתרי המכר השונים.

חייםלפנים סרום ליפטאקטיב סופרים אפידרמיק פילר. יח"צ,
חייםלפנים סרום ליפטאקטיב סופרים אפידרמיק פילר/יח"צ

מדנמרק באהבה

רגע לפני חג האהבה, משיקה הרשת הבינלאומית הדנית flying tiger copenhagen קולקציה לבבית ויצירתית במיוחד של פריטי לבבות המצטרפת לקולקציות הקיימות. החנות הראשונה של המותג שנפתחה בקניון עזריאלי תל-אביב, מצטרפת ל-887 חנויות בעולם, ומציעה מגון פריטי לייף סטייל מעוצבים לבית ולמשרד ובכלל.

החנות מסודרת בצורה מוגדרת וברורה, ושיוט בחנות, לוקח את הקונה בצורה מסודרת ומוגדרת בין מחלקות שונות כמו אביזרים למשרד ולבית, מכשירי כושר לבית הכוללת גומיות, משקולות, דלגיות, מזרנים ועוד, במחלקה מיוחדת המוקדשת לניחוחות לבית, יש היצע עשיר של נרות בכל הצבעים ובכל הגדלים, ויש מחלקה שהיא חגיגה לילדים עם משחקים וצעצועים, ליצרתיים מוצעים בדי קנבס בשל גדלים ומבחר צבעי שמן, אקריליק ועוד, שעונים לבית עם שעונים מיוחדים כמו שעון שהשעה מוקרנת על הקיר, ויש גם כלי בית, כלי מטבח, צעצועים למבוגרים - לא מה שאתם עלולים לחשוב, מחלקת DIY, כלי כתיבה, מוצרי נייר, אקססוריז למשרד ועוד שפע, כשהכל מוצע בקשת מחירים מבלי לפשוט את הרגל כי זה המוטו של הרשת. המותג זכה לאהדה בזכות עיצוב מוצרים ייחודיים שנולדו לאחר תכנון ומחשבה של צוות מעצבים עטור פרסים.

מדנמרק באהבה קולקציה לבבית. יח"צ,
מדנמרק באהבה קולקציה לבבית/יח"צ

אופנה מתוקה

מותג הגלידה "גולדה" ומעצבת האופנה אוריה עזרן חברו יחד לשת"פ טעים ואופנתי לכבוד וולנטיין, במסגרתו יושק טעם חדש - ספיישל וולנטיין עם שוקולד ופירות יער, וגם כובע צמר סטייליסטי חדש בעיצוב אזרן שעוצב במיוחד לרשת גולדה ברוח וולנטיין, אין ספק כי החיבור בין עזרן שמתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב, לרשת גולדה המתמחה בגלידות יצירתיות, הוא חיבור ייחודי ומלא תשוקה המחבר את עולם האופנה לעולם הגלידה.

מארז הולנטיין של גולדה ואוריה אזרן כולל כובע אופנתי במהדורה מוגבלת, וטעם גלידה חדש חדש ספיישל וולנטיין - גלידת שוקולד לבן עם קיפולי מרנג ,שברי שוקולד מריר, ופירות יער ויש גם אצבע וולנטיין PINK GOLDA משוקולד רובי ושוקולד חלב במילוי קרם פירות יער. הטעם החדש ומארז וולנטיין גולדה ואוריה אזרן- זמינים בסניפי רשת גולדה ברחבי הארץ מיום חמישי הקרוב ועד ה-15.2.2022 בסניפים ובאתרי המשלוחים.

אופנה מתוקה כששחר אזרן פגשה את גולדה. יח"צ,
אופנה מתוקה כששחר אזרן פגשה את גולדה/יח"צ

כוכבים בצלחת

מותג הפסטה ברילה, משיק פסטה פתיתים בצורת כוכבים-סטלינה, במרקם ובצורה שילדים ומבוגרים חאהבו. הפסטה מתאימה כתוספת למרקים מכל הסוגים, מנת פסטה עם רוטב עדין ותבשלים קדרה חורפיים עם ירקות או כל תוסת. לפסטה מרקם נגיס ובגודל מיניאטורי, היא עשויה מחיטת דורום משובחת שהופכת את בצק הפסטה למוצק יותר שלא מתרכך לגמרי בזמן הבישול.

חיטת הדורום עשירה ברמת חלבונים גבוהה, ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. הפסטה מצטרפת למגוון פסטות של המותג בצורות, גדלים וחיתוכים שונים, המשווקות בישראל. פסטה כוכבים שומרת על צורתה המיניאטורית גם לאחר הבישול. להשיג ברשתות השיווק והמזון ברחבי הארץ.

כוכבים בצלחת פסטה ברילה כוכבים. יח"צ,
כוכבים בצלחת פסטה ברילה כוכבים/יח"צ

אצה פצצה

המותג הקולינארי מאסטר שף מתרחב בעולם האסייתי, ומשיק דפי אצה איכותיים, מסוג GOLD להכנת סושי, אפשר לגלגל אותם לרולים או לקונוסים, או להשתמש בהכנת מגוון רחב של מנות אסיאתיות כמו: סלטים, מרקים, תבשילים, נודלס או חטיף בריא ומזין.

דפי האצה מתווספים לסדרת המוצרים האסייתיים של מאסטר שף, ביניהם: רטבים אסייתיים, נודלס, אטריות אורז, רטבי קארי, דפי אורז ועוד. האצות ידועות כ"מזון על" עם יכולות ריפוי וערכים תזונתיים רבים, בין הייתר מכילות כמות משמעותית של ויטמינים E, A ו C המשמשים כנוגדי חמצון, מורידות כולסטרול, מספקות מינרלים, חומצות אמיניות, מקור טוב לחלבון, יוד וסידן, משפרות את העיכול, טובות לתפקוד בלוטת התריס, טובות לבריאות העור, מעודדות צמיחת שיער בריא, מחזקות את מערכת החיסון ועוד ועוד. להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק המזון.

אצה פצצה דפי אצה של מאסטר שף. אסף לוי,
אצה פצצה דפי אצה של מאסטר שף/אסף לוי

שימו שמן

לאחר בדיקות איכות ומבחני טעם מוצלחים, שמן זית כתית מעולה המיוצר על-ידי ג'השאן, עולה בימים אלה על מדפי רשתות "יינות ביתן" ו"מגה בעיר" ברחבי הארץ. משפחת ג'השאן הינה יצרן שמן הזית מהוותיקים בארץ, ואחד מארבעת המשווקים הגדולים, אך היחיד בהם המייצר את שמניו בבית הבד שלו עצמו בגליל ונושא את תו האיכות של ענף הזית במועצת הצמחים, המבטיח 100% שמן איכותי ישראלי. המגוון של ג'השאן כולל שמן גלילי קלאסי ומגוון שמני פרימיום מזנים שונים, המגיעים עד ל-0.5% חמיצות.

שימו שמן -השמן של  ג'השאן מגיע למדפים. סטודיו קית,
שימו שמן -השמן של ג'השאן מגיע למדפים/סטודיו קית

שקדים ונהנים

"בית השקד" מכפר תבור משיק "חמאת שקד ישראלי", המיוצרת בארץ ומכילה 100% שקדים שגדלו בארץ ונטחנו עם קליפתם. החמאה במרקם רך ובטעם של שקדים, מתאימה למילוי ואפייה, כבסיס לרטבים לסלט, שייקים או מריחה על פרוסת לחם, פנקייק, מוזלי. את החמאה מכינים בטמפרטורה מבוקרת של 32 מעלות כך שהסגולות והערכים הבריאותיים של השקדים, נשמרים באופן אופטימאלי והיא עשירה בערכים תזונתיים/

החמאה היא סנונית ראשונה ב"סדרת הרכיב הבודד" האיכותית של החברה, שתכלול ממרחים וחמאות שכוללים אך ורק רכיב אחד. להשיג בניצת הדובדבן, סטופ מרקט, טיב טעם, בבתי טבע מובחרים ובאתר .

שקדים ונהנים חמאת שקדים של בית השקד. יח"צ,
שקדים ונהנים חמאת שקדים של בית השקד/יח"צ

מסייעים למוגבלים

שטראוס פריטו-ליי מחליפה בימים אלו את אריזות חטיפי תפצ'יפס, דוריטוס, צ'יטוס ושוש לאריזות בעלות פתיחה נגישה יותר, המותאמות לאנשים עם מוגבלות. המהלך הוא תוצר של שת"פ בין שטראוס לבין מיזם "שווה פיתוח" של ג'וינט ישראל, המלווה עסקים בפיתוח והתאמת שירותים ומוצרים לפלח השוק של אנשים עם מוגבלות, ליצירת מרחב צרכנות שווה לכולם.

השקת האריזות הנגישות מגיעה בתום שנה של תהליך פיתוח שנעשה על-ידי צוות הפיתוח של חטיבת המלוחים של שטראוס. תהליך הפיתוח כלל התנסות בפעולת הפתיחה על-ידי אנשים וילדים עם מוגבלות מעמותת איל"ן ובית איזי שפירא. המהלך הנו סנונית ראשונה לתהליך הנגשת אריזות המתקיים בשטראוס ישראל, במטרה להרחיב את היצע מוצרי החברה המאפשרים שוויון והגדלת עצמאות לאנשים עם מוגבלות. לפי נתוני מכון ברוקדייל וג'וינט ישראל מעבר למוגבלות, 17% מהאוכלוסייה, שהם למעלה ממיליון וחצי איש, הינם אנשים עם מוגבלות. מקבוצות מיקוד שבוצעו במסגרת "שווה פתוח", עלה פער משמעותי בנושא נגישות אריזות בכלל ומזון בפרט. בשיח עם אנשים עם מוגבלות ומרפאות בעיסוק, נלמד כי מנגנון הפתיחה בחטיפים דורש שימוש בשתי ידיים, תוך הפעלת מוטוריקה עדינה של האצבעות והפעלת כח.

עוזרים למוגבלים. יח"צ קבוצת שטראוס,
עוזרים למוגבלים/יח"צ קבוצת שטראוס

שרשראות או לא להיות

שרשראות מאסיביות הפכו לטרנד החורף הזה ולא רק על הצוואר, רשת נעלי scoop, משיקה קולקציית מגפונים עם שרשראות המצטרפים למגמת האבזמים הגסים. הקולקציה כוללת מגוון מגפונים ומגפיים שטוחים בסגנון נעליים צבאיות ונעלי טראק, וגם עם עקבי צ'אבי, עקבי קוביה, קיטן הילס, ופלטפורמות, להשיג בגוני שחור וניוד, מזמש , עור, עור הפוך ועוד.

שרשראות או לא להיות מגפונים של סקופ. בר שניר,
שרשראות או לא להיות מגפונים של סקופ/בר שניר

מקס מתרחבת

בשורה מרגשת לתושבי הצפון, רשת MAX STOCK מצפינה ופותחת סניף במרכז חאמד סנטר בנהריה עם מגוון רחב של פריטים בשלל מחלקות הרשת המוכרות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד, בכך רשת MAX STOCK לוקחת את חווית הקניה בסניפיה צעד אחד קדימה. הסניף החדש מצטרף ל-53 סניפיה רשת הפרוסים ברחבי הארץ תחת שם המותג "מקס כאן קונים בכיף" ו-"מקס 20".

הסניף החדש בנהריה, משתרע על פני כ-4,000 מ"ר, מעוצב בסטנדרטים המתקדמים ביותר, ומהווה ONE STOP SHOP של מחלקות שונות ומגוונות המציעות פתרונות לעשרות תחומים, המתאימים לכל המשפחה ולכל כיס. רשת MAX STOCK מצהירים כי הם קשובים לצרכי הלקוחות, ולכן משיקים סניף לרשות תושבי הצפון בסביבה. פתיחת הסניף מהווה נדבך נוסף בחיזוק מעמדה של רשת MAX STOCK כרשת הדיסקאונט מהמובילות בישראל ובכוונתה להמשיך להתרחב ולפתוח סניפים בערים נוספות ברחבי הארץ, שיעניקו לקהל רחב יותר את חוויית MAX הייחודית ויוצאת הדופן.

חברת מקס סטוק בע"מ הוקמה ב-2004 ועוסקת במסחר קמעונאי באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט תחת השם - Max כאן קונים בכיף ו-Max 20 למגוון רחב של מוצרים לבית במחירים אטרקטיביים. הרשת מונה 54 סניפים בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת, כאשר בשנים האחרונות הרשת צומחת ומתפתחת ומרחיבה את נוכחותה גם באזור הדרום השרון והצפון. בעתיד הרשת מתכנת לפתוח סניפים עם שתי קומות.

max stock  סניף נהריה. יוגב אזוגי max,
max stock סניף נהריה/יוגב אזוגי max

סופר רך

בין אומיקרון לשפעת, סנו משיקה את "סנו soft לושן" - ממחטות אף ב-3 שכבות, ממחטות איכותיות במיוחד בתוספת לחות למגע מלטף, רך וקטיפתי במיוחד, המסייעות במניעת אף אדום ומגורה. לקופסה של "סנו סופט לושן", עיצוב יוקרתי בגוון זהב כך שתשתלב בבית או ברכב. להשיג בכל רשתות השיווק.

סופר רך סופט לושן של סנו. טל אזולאי,
סופר רך סופט לושן של סנו/טל אזולאי

טיפול אפקטיבי

בד"ר פישר מרחיבים את המותג EFFECTIVE CARE - מהמותגים הצומחים בתחום הטיפוח ב-2021, ונכנסת לקטגוריית טיפוח עור הפנים והגוף, קטגוריה המגלגלת למעלה מ-250 מיליון ₪ בשנה. המותג משיק תחליבי רחצה עדינים לגוף תחת סדרת EFFECTIVE CARE SENSITIVE, עם 5 תחליבי רחצה לגוף במרקם תחליבי מעודן ועשיר,כל המוצרים עברו בדיקות קפדניות ובהן בדיקה דרמטולוגית ובדיקת סנסטיב מחמירה המעידה על התאמה לעור רגיש במיוחד.

סדרת EFFECTIVE CARE SENSITIVE הינה פרי פיתוח מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר, המוצרים מבוססים על פורמולות ייחודיות ואפקטיביות לניקוי עדין ויסודי של העור. המוצרים מועשרים בשמנים ייחודיים ובתמציות צמחים, מכילים רכיבי לחות אפקטיביים, ויטמין E, פרו ויטמין B5 ועוד, להזנה של העור בלחות בכל רחצה, למראה עור בריא יותר ולתחושת רכות קטיפתית לשעות ארוכות. הסדרה כוללת: EFFECTIVE CARE SENSITIVE תחליב רחצה עדין מועשר בשמן כותנה: EFFECTIVE CARE SENSITIVE תחליב רחצה עדין מועשר בלבנדר; EFFECTIVE CARE SENSITIVE תחליב רחצה עדין מועשר בשמן ארגן; EFFECTIVE CARE SENSITIVE תחליב רחצה עדין מועשר באלוורה; EFFECTIVE CARE SENSITIVE תחליב רחצה עדין מועשר בשמן שקדים. סדרת EFFECTIVE CARE של ד"ר פישר הינה סדרת מוצרים רחבה המובילה בתחומה, המטפלת ומונעת באפקטיביות יובש עור, מעשירה את העור בלחות שלו ומעניקה לעור מראה בריא יותר. סדרת EFFECTIVE CARE כוללת קרמי גוף, קרמי ידיים, תרחיצי פנים ומגבוני הסרת איפור המתאימים לסוגי העור השונים.

אפקטיב קר סנסטיב - קבוצתי תחליבי רחצה. יעל האן,
אפקטיב קר סנסטיב - קבוצתי תחליבי רחצה/יעל האן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully