וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריסון ופרץ סיכמו על פתיחת "דף חדש"

חיים ביאור

12.2.2003 / 13:57

בעלת המניות העיקרית בבנק הפועלים ויו"ר ההסתדרות נפגשו היום במטרה לנסות ולשקם המשבר ביחסים



בעלת המניות העיקרית בבנק הפועלים, שרי אריסון ויו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, נפגשו הבוקר (רביעי) בביתה של אריסון בתל-אביב וסיכמו על פתיחת "דף חדש" ביניהם, שיתבטא במשא ומתן שיתקיים בין ראשי ההסתדרות והבנק.



בפגישה, בה השתתף יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים ומנכ"ל חברת אריסון השקעות, שלמה נחמה, הוחלט שעוד הערב ייפגשו פרץ ונחמה ובהמשך ייפגשו צוותים מקצועיים של ההסתדרות והבנק כדי לדון בהסדרת היחסים לטווח ארוך בין שני הגופים, כגון דרכי הפיטורים בעתיד ושאלת מעמדה של חוקת העבודה של מוסדות ההסתדרות שקיימת בבנק מזה עשרות שנים ונותרה גם לאחר חילופי הבעלים בבנק, ב-1996.



אריסון אמרה בתום הפגישה כי נחמה ינחה את מנכ"ל בנק הפועלים, אלי יונס, למנות כבר היום את צוות המו"מ מטעם הבנק. ככל הנראה את הצוות מטעם הבנק ירכז הסמנכ"ל למשאבי אנוש, ציון קינן, בעוד שאת הצוות ההסתדרותית ירכז יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, שלמה שני, שיסתייע ביו"ר הסתדרות הפקידים, לאון מורוזובסקי.



"החלטתי להזמין את פרץ לפגישת היכרות, מכיוון שניתן, באמצעות שלום וגישור לפתח את יחסי האמון בינינו, למען הגשמת מטרות משותפות". היחסים בין ההסתדרות לבין בנק הפועלים הידרדרו בעקבות הסכם הפיטורים שנחתם בבנק ב-17 בדצמבר האחרון, הסכם שההסתדרות התנגדה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully