וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקוקים למחסה: גיוס המונים ל-Dogs R us הקולט כלבים עזובים

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 20:09

במדינות רבות בעולם, מעוגן בחוק נושא ההגנה על בעלי חיים מוזנחים המשוטטים ללא פיקוח וטיפול. מבין בעלי החיים הנפוצים ביותר והזקוקים להתערבות, הם כלבים. ארגון המתנדבים Dogs R us הפועל להצלת כלבים ממצבי התעללות יוצא בקמפיין גיוס המונים לבניית מחסה

Dogs R us, הוא ארגון מתנדבים שהוקם בשנת 2017 ע"י ליאור ינדל ונועם פרנסקי, בני זוג שמקדישים את חייהם לגידול 6 הכלבים שלהם (4 מתוכם הם מסוג פיטבול שחולצו ממקומות קשים) ולהצלה וטיפול מסור לאלפי כלבים במצוקה בשנה.

פועלו של הארגון החל כאשר נועם חזר משירות מילואים עם 7 כלבים במצב הזנחה קשה שעברו התעללות, הכלבים, שעברו טיפול קפדני, שוקמו אותם ונמצאו להם בתים מסורים. מאז החליט הזוג להקדיש את חייהם לכך וכך, בחמש השנים האחרונות חילצו, שיקמו, וחיברו לבתים חמים אלפי כלבים.

הכלבים שמגיעים לארגון, מגיעים ממציאות לא פשוטה כלל, בעיקר מכפרים ערביים, שם עברו התעללות קשה כלבים שנזרקו מגגות, עברו אלימות אכזרית ושברו גפיים, כלבים שנשרפו מתוך כוונת תחילה זדונית בחומצה, וכאלו שאף הואכלו בנפצים רק כדי שיהיה מה לצלם ולהעלות לרשת. שמישהו אחר יצחק על חשבון חיים של יצורים חיים חסרי ישע.

DOGS R US. lior yendle,
DOGS R US/lior yendle

הכלבים המחולצים ע"י הארגון, מקבלים טיפול רפואי מיטיב במימון מלא, ולאחר שהם מחלימים ומשתקמים, הם יוצאים לאומנה או לפנסיונים שם ממשיך מסלול חייהם תחת מסירות ודאגה לצרכיהם.

ארגון DOGS R US, מתמקד בהצלתם שך כלבים מסוכנים מגזעים שנחשבים למסוכנים, מה שרוב העמותות והארגונים האחרים ממעטים לעשות יש להם אהבה מיוחדת לגזעים אלו וכן הבנ, ידע וניסיון של שנים.

עלות הפעילות החודשית בארגון מגיעה לעלות של עד כ- 100,000 שקל, הוצאה לא מבוטלת שמומנה עד כה ברובה, על ידי נועם וליאור מייסדי Dogs R us, לאחרונה, אחרי שנתיים מאתגרות עם מיעוט בכספי התרומות, קיבלו השניים החלטה מכרעת, להקים מחסה משלהם שיהווה לאותם כלבים בית קבוע עד שימצאו את שלהם.

DOGS R US. lior yendle,
DOGS R US - מתמקדים בטיפול בכלבים מגזע מסוכן שעברו התעללות/lior yendle

הזוג שהקים את הארגון, החליט רגע לצאת בקמפיין גיוס המונים לבניית מחסה הכלבים הגדול ביותר באזור השרון כשהמטרה היא לגייס 500,000 שקל בחודש וחצי, כדי לעמוד בעלויות הבנייה.

הארגון עובד בבלעדיות בשיתוף פעולה מלא עם משרד החקלאות ומקבלים מהם את הכלבים שמוחרמים ע"י המדינה, הם קולטים את המקרים הקשים ביותר רפואית, ועושים הכל כדי להשאירם בחיים, לא משנה כמה זמן או כסף נדרש לשם כך.

הארגון פועל בקשר הדוק עם פעילים מהמגזר הערבי, כך שמגיעים די מהר ובקלות למתעללים שנמצאים שם ומוציאים את הכלבים מהם.

לינק לתרומה: https://my.israelgives.org/he/campaign/DOGSRUS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully