וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט דחה ההכרעה בנושא מכירת המשביר לצרכן; מעוניין שרמי שביט וסקאל יגישו הצעות משופרות

אמיר טייג

12.2.2003 / 12:45

ביהמ"ש מעדיף הצעת רכישה שבה התשלום עבור הרשת לא יתפרש על פני תקופה ממושכת; הוועד הממונה על הקו אופ וועד עובדים המשביר מעוניין במכירת הרשת לרמי שביט



בית המשפט דחה את ההכרעה בנושא מכירת רשת המשביר לצרכן ליום שני הקרוב. נשיא בית המשפט, אורי גורן, העניק לרמי שביט ולסקאל הזדמנות להגיש הצעות משופרות לרכישה, בהן התמורה לרשת תשולם על פני תקופה לא ממושכת.



הוועד הממונה על הקו אופ ונציגי ועד העובדים של המשביר לצרכן ביקשו היום מבית המשפט לאשר את מכירת המשביר לרמי שביט ולא לסקאל. על פי התנאים עם שביט, סך תקבולי הקו אופ ממכירת המשביר לצרכן עשוי להגיע לסכום של 220-275 מיליון שקל, כאשר התשלום ייפרש על פני 7 שנים.



בהצעתו, ציין שביט כי מוכן להזרים 25.5 מיליון שקל כהון בעלים לחברה חדשה שתיקח על עצמה את פעילות המשביר, אך לא את התחייבויות הרשת, שנאמדות ב-700 מיליון שקל. כמו כן ישלם שביט תמלוגים שינועו בין 0.5% ל-1.25% מהיקף ההכנסות העתידי של המשביר, במהלך 7 שנים. שביט מציע בנוסף למכור את המלאי הקיים של הרשת ולהעביר 50% מהתמורה לקו אופ, ולשכור את נכסי המשביר מהקו אופ.



הקו אופ יפעל בעצמו להסדר נושים עם הבנקים ועם הספקים, לפרישת חובות והחזר חלקי. על פי הערכת ליפא מאיר, יו"ר הוועד הממונה של הקו אופ, הנושים הבלתי מובטחים - הספקים - יקבלו 14%-30% מסך החובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully