וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כובש את ורשה: מותג Lavido פותח לראשונה חנות מחוץ לישראל

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 10:20

החנות הראשונה של מותג הקלין ביוטי נפתחת בורשה בפולין בהשקעה כוללת של 100,000 יורו: "אנו נבדוק את האופציה להמשיך ולהתרחב עם סניפים נוספים באירופה"

מותג הקלין ביוטי הישראלי LAVIDO פותח לראשונה חנות מותג מחוץ לישראל, ברחוב Mokotowska הנחשב לרחוב הקניות הפופולארי והיוקרתי עם חנויות בוטיק ומעצבים, בעיר הבירה ורשה שבפולין. הסניף החדש ניפתח בהשקעה כוללת של כ 100,000 יורו.

מוצרי LAVIDO נמכרים בהצלחה רבה בפולין על ידי מפיץ מקומי מינואר 2020, בעיקר באמצעות חנות האונליין של המותג Lavido.pl. לאור ההצלחה וביקוש למוצרי המותג הוחלט לפתוח את הסניף הראשון של LAVIDO מחוץ לישראל במיקום מרכזי בעיר הבירה.

מוצרי LAVIDO מיוצרים כחול לבן בישראל ומיוצאים באמצעות מפיצים למדינות שונות ברחבי העולם, ביניהן: ארצות הברית, קנדה, יפן, הולנד ופולין. כל מוצרי המותג עברו את תהליך הרגולציה האירופאי ונמצאו שמתאימים ועומדים בתקנים האירופאים.

המותג LAVIDO זכה בפולין בשנת 2020 בתחרות מוצרי הקלין ביוטי החדשניים ביותר עם 3 מוצרים: סרום משקם, קרם פנים משקם וקרם עיניים! כמו כן המוצרים מתפרסמים באופן קבעו בעיתוני VOGE ו-ELLE המקומיים ומשפיעני רשת, בלוגרים ועיתונאים מסקרים את המותג והמוצרים ומעניקים לו ציונים גבוהים.

חנות לבידו בפולין. יחצ,
מזל וברכה. Lavido/יחצ

לדברי נעה הירש, סמנ"כלית השיווק של LAVIDO : "המותג נכנס לראשונה לפעילות קמעונאית מחוץ לגבולות ישראל ופעילות זו מצטרפת להצלחת המותג בארה"ב ובאירופה הנערכת באמצעות מפיצים. אנו נבדוק את האופציה להמשיך ולהתרחב עם סניפים נוספים באירופה". עוד אמרה הירש: "הבקשה להפצת המוצרים בפולין הגיעה אלינו בעקבות ההצלחה של המותג בארצות הברית. בחרנו בשותף עסקי עם הבנה מעמיקה בשיווק, ובשוק הקלין ביוטי. אנו מקווים ובטוחים שבסוף תקופת הקורונה המאתגרת נמשיך לפתוח חנויות ולהתרחב גם בפולין וגם במדינות אחרות באירופה".

LAVIDO הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה על ידי עידו מגל ונמצאת בבעלותו. החברה מתמחה בייצור ושיווק מוצרי טיפוח נקיים ובטוחים לשימוש על העור ולסביבה, על בסיס מרכיבים טבעיים פעילים, עם יעילות מוכחת קלינית. בארץ, המותג בעל 4 חנויות דגל ואתר סחר אונליין וכן נמכר בכ-300 נקודות מכירה ביניהן: רשתות טבע, בתי מרקחת ובתי טבע.

  • עוד באותו נושא:
  • חנויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully