וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יקר ולא נעליים: יש גם כאלה שמורידים עכשיו מחירים

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 11:57

הדולר צונח וביחד איתו המחירים: על אף גל ההתייקרות שקורה במדינה, מספר חברות מודיעות על הורדת מחירים גורפת על כלל מוצריהן. בין היתר ניתן למצוא את אתר ההנעלה SHOESONLINE ואת חברת JEUNESSE GLOBAL הבינלאומית

בתקופה שבה הצרכנים חווים העלאות מחירים, כמעט בכל תחום אפשרי, ישנן חברות שמחליטות לעשות את ההפך, לנצל את שער הדולר הנמוך ולהוריד מחירים על מנת לבוא לטובת הצרכן הישראלי שקונה ביוקר.

מבין החברות שמורידות את מחיריהן נמצא אתר ההנעלה SHOESONLINE, שהוקם לפני כחמש שנים על ידי יוסי כראדי, אלעד טל ודקל סטולרו. אתר SHOESONLINE הוקם במטרה להוזיל את המחירים בשוק לצרכן וכעת יוצא במהלך חזק ומפתיע של הורדת מחירים משמעותית בעקבות ירידת מטבע הדולר. הורדת המחירים בעקבות כך תהיה בין 5-10% ותכלול את כל קטלוג האתר בנוסף למבצעים שכבר קיימים. מבין המבצעים ניתן למצוא: מעיל SOFTSHELL אסנדר של חברת קולומביה שמחירו 500 שקל (באתר טרמינל X) יימכר ב-299 שקל בלבד, נעלי סניקרס של ADIDAS שעולות 349 שקל יעלו 169 שקל, מגפיים של BLUNDSTONE 561 שעולות 559 שקל יעלו 419 שקל, נעלי סניקרס של NEW BALANCE 237 יעלו 289 שקל במקום 549 שקל ועוד מאות מוצרים מובילים בהנחות של עד 50%.

דניאל אלמקיאס סמנכ"ל סחר: "הצלחנו ליהנות ולמנף את המטבע החזק ואין סיבה שלא נגלגל את ההנחות אל הלקוחות שלנו. זוהי תקופה של עליות מחירים ואנחנו רוצים להוכיח שאפשר גם אחרת ומקווים שעסקים נוספים יילכו בעקבותינו".

מגפי בלנדסטון באתר שוז אונליין. יחצ,
419 במקום 559 שקל. מגפי בלנדסטון/יחצ

בנוסף, חברת JEUNESSE GLOBAL הבינלאומית, המציעה סדרות מוצרים איכותיות ב-3 תחומים - אנטי אייג'ינג בהזנה חיצונית, אנטי אייג'ינג בהזנה פנימית ותזונה מתקדמת ובקרת משקל ופועלת בישראל באמצעות נציגות מקומית, החליטה בצעד יוצא דופן לפעול למען הצרכן הישראלי בעקבות השינויים בחודשים האחרונים בשער הדולר, ומציעה את מגוון מוצרי החברה במחירים מופחתים בכ - 9% מהמחירים המקוריים. וכך הצרכן הישראלי יוכל לרכוש את המוצרים של החברה בישראל במחירים המופחתים. לדוגמא: סרום לחידוש התאים במחיר מומלץ לצרכן של 568 שקל לעומת 620 שקל, קרם שיקום מתקדם ללילה מחיר במחיר מומלץ לצרכן של 422 שקל לעומת 460 שקל, מוצרי שיער מסדרת RVL- סרום/ שמפו/ מרכך במחיר מומלץ לצרכן של 129 לעומת 140 שקל.

מוצר אנטי אייג'ינג של ג'ונס גלובל. יחצ,
מוצרי אנטי אייג'ינג במחיר מופחת. JEUNESSE GLOBAL/יחצ

דני פלד, מנכ"ל JEUNESSE GLOBAL ישראל: "החלטנו ב- JEUNESSE GLOBAL להעביר חלק ניכר משינויי שער החליפין בחודשים האחרונים לצרכנים הישראלים ולאפשר להם להנות כתוצאה מכך בהפחתה של 9% על מגוון מוצרי המותג. מכיוון שאנחנו היבואנים של המותג בישראל הדבר התאפשר לנו לבוא לקראת הצרכנים".

  • עוד באותו נושא:
  • מגפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully