וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס מציגה: לחופש אולי יש מחיר, אבל אין לו הגבלה

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 12:17

קבוצת אמדוקס העולמית משיקה מהלך גלובלי של חופשה ללא הגבלה. אמדוקס ישראל תהיה למעסיקה הגדולה הראשונה במשק שמיישמת תכנית כזו. זכות העובדים לימי החופשה הקיימים להם היום תישמר עם המעבר למודל החדש. לאמדוקס 29,000 עובדים ברחבי העולם

כמה ימי חופש יש לכם ממקום העבודה? אם אתם עובדי אמדוקס, אתם יכולים להפסיק לחשב, שכן החברה הודיעה היום על מעבר למודל של "חופשה ללא הגבלה". על פי הודעת אמדוקס, המעסיקה כ-29,000 עובדים ברחבי העולם, המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה של אמדוקס להפוך את סביבת העבודה לגמישה יותר עם הזדמנויות קריירה מגוונות יותר.

יהודית ימפולסקי, מנהלת חטיבת משאבי אנוש, אמדוקס: "עם השחיקה שגברה בתקופת הקורונה, אנו מבחינים בצורך הגובר של עובדים לגמישות. תכנית "Vacation without Limits" באה לשנות מגמה זו באמצעות העצמת העובדים והענקת גמישות מרבית שתייצר איזון ורווחה מקסימלית.

הבסיס להטמעת התוכנית נטוע באמון שיש לחברה בעובדים, הביטחון בשיקול הדעת ובאחריות שיש לכלל עובדי אמדוקס. תוכנית זו מעניקה לעובדים את החופש לבחור את התנאים הטובים ביותר עבורם למיצוי הפוטנציאל והגשמת המטרות שלהם בפן המקצועי והאישי"

משרדי אמדוקס בישראל. באדיבות אמדוקס,
משרדי אמדוקס בישראל. מעתה יוכלו העובדים ליהנות מ"חופשה ללא הגבלה"/באדיבות אמדוקס

ישראל וארה"ב הן המדינות הראשונות בהן תושק התוכנית, ולאחר מכן היא תתרחב למדינות נוספות בהן קבוצת אמדוקס פועלת. בחברה מאמינים כי חברות ענק נוספות הפועלות בישראל יצטרפו ליוזמה ויפעילו מודל דומה, שהפך להיות כורח המציאות בעולם הפוסט קורונה.

יודגש, כי המעבר למודל החדש יתבצע תוך שמירה על הזכויות הקיימות של העובדים. בנוסף, ימי החופשה במהלך השנה המגיעים להם עפ"י חוזה ימשיכו לעמוד לרשותם מידי שנה.

באמדוקס מאמינים שמודל החופשה ללא הגבלה יעודד לקיחת חופשה ופנאי על פי הצורך ולא רק כאשר מגיעים למקדם שחיקה גבוה, וכי החופשה תהיה כזו שתאפשר לעובד להתנתק באופן מוחלט מעבודתו.

יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת אמדוקס. עדי אורני,
יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש, אמדוקס/עדי אורני

"חברה שנכונה לעתיד"

באמדוקס מסבירים כי מודל זה מבזר את הסמכות למתן חופשות ללא הגבלה ומעביר את האחריות לאיזון בין עבודה ופנאי לשדרה רחבה של מנהלים, אשר יצוידו בכלים המתאימים וכן יימדדו על כך.

עוד מוסיפה החברה: "מהלך זה הוא חלק מהאסטרטגיה של אמדוקס להפוך את סביבת העבודה לגמישה יותר ועם הזדמנויות קריירה מגוונות יותר. אמדוקס היא חברה שנכונה לעתיד, מונחת ערכים, ומחויבת ל"Make it Amazing" עבור האנשים והלקוחות שלה. המשמעות היא לוודא שעובדי החברה יכולים לנהל את חיי העבודה שלהם בצורה המתאימה ביותר לצרכיהם, באמצעות: גמישות בפיתוח קריירה, גמישות במודל העבודה, וכעת- גמישות בחופשה- Vacation Without Limits".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully