וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפקיד של הקניון משתנה כי הלקוח רוצה חוויה אחרת"

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 18:05

תומי שנפלד, מנכ"ל ושותף ב- GROO (לשעבר גרופון) מתאר את עתיד החוויה הקניונית ההיברידית בעידן הדיגיטלי ומספר על הדרך הארוכה שעבר - ממנהל קטגוריה בגרופון, דרך תפקיד ניהולי בחברת האם האמריקאית, רכישת גרופון ישראל עם קרן SKY והשבחתה עד למכירתה לרשת קניוני עפר

"למה לי להמתין בתור? כשאני קונה באונליין אני לא ממתין בתור" ו-"השוואה של מוצרים באונליין? אני רוצה את זה גם בחנויות" אלה הן רק שתי דוגמאות שתומי שנפלד נותן להמחשת הקניון החדש, ההיברידי, של קניוני עופר וגרו.

הוא לא מתחייב שזו בדיוק תהיה החוויה החדשה בקניונים, אך מסביר את רוח המהלך, הטמעת חווית הקניה הדיגיטלית המתעצמת בישראל ובעולם בעידן הקורונה אל תוך הקניון, שעד עתה העניק ללקוחותיו בכל העולם חווית קניה מסורתית מזה עשרות שנים.

המהלך אמור לשים במרכז את שני סוגי הלקוחות של קבוצת הקניונים- השוכרים והקונים ולבנות סביבם מעטפת של חווית קניה חדשה, עדכנית ומותאמת לדור הצרכנים החדש.

תומי שנפלד. ללא,
תומי שנפלד, מנכ״ל GROO מקבוצת מליסרון (קניוני עפר)/ללא

"אנחנו לא עושים פה מהלך כמו מתחרה כזה או אחר של להרים איקומרס מתחרה בקניון" אומר שנפלד "אלא מסתכלים על הקניון עצמו וחושבים איך להפוך אותו לקניון היברידי".

התובנה הזו לא נולדה ביום אחד אצל מליסרון שישבה על הגדר לא מעט בתחום הדיגיטל, בעת שמתחרותיה כגון ביג ובעיקר עזריאלי פועלת בתחומי הדיגיטל והאיקומרס כבר שנים, עד שהגיעה למסקנה לאן היא מכוונת, במקביל להבשלה הטכנולוגית שתאפשר לה לממש זאת.

גם תומי שנפלד ושותפיו ב- GROO עברו דרך ארוכה מאז שרכשו מגרופון האמריקאית את החברה והפכו אותו מאתר קופונים לפלטפורמת מרקטפלייס מצליחה ומובילה, המאפשרת לבעלי עסקים קטנים למכור באמצעותה לקהל לקוחות של מיליוני ישראלים.

תימור גורדון 1. אלי אלון,
תימור גורדון, יוצר ומגיש הפודקאסט של האיקומרס הישראלי קומרסיישן/אלי אלון

לשאלתו של תימור גורדון, יוצר ומגיש 'קומרסיישן' בדבר השינוי שנחווה בעוד חמש שנים בקניונים כתוצאה מהחיבור בין גרו למליסרון, ענה שנפלד שגרו תמשיך לצמוח כשחקן איקומרס מוביל, במקביל להענקת ערכים חדשים לחלוטים לשוכרי הקניון, למשל שירותים לוגיסטיים ועבודת דאטה. לקוחות הקניון יקבלו אפשרות לחיבור טוב יותר דרך תוכניות נאמנות, פרסונליזציה ושיפור הנוחות בחוויה חדשה.

מתי זה יקרה?

"יותר מהר ממה אתה חושב" עונה תומי באופטימיות זהירה.

הסיפור של תומי וגרו שזור כחוט השני באבולוציה של האיקומרס הישראלי, יש בו הכל מכל וכל ומעל לכל- האנרגיה, הדרייב, הנחישות והגמישות, הסינרגיה בין עסקים קטנים וגדולים ושיתופי פעולה לא טריוויאליים.

לוגו קומרסיישן 1. ללא,
קומרסיישן: כל מה שקורה באיקומרס הישראלי/ללא

ניתן להאזין לכל הפרקים של קומרסיישן באפליקציות הפודקאסטים וב- www.gordon.co.il
הקלטות ועריכות קומרסישן: אלי אלון, אולפן BIZI

להאזנה לפרק עם תומי שנפלד: https://omny.fm/shows/commersation/95

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully