וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה ויצמן לוי מונתה למנכ"לית Yango Deli מבית Yandex

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 15:17

Yandex ישראל הודיעה על מינויה של נועה ויצמן לוי לתפקיד מנכ"לית Yango Deli אפליקציית מכולת האונליין "המספקת משלוחים בתוך כ-15 דקות"

Yandex ישראל הודיעה היום (רביעי) על מינויה של נועה ויצמן לוי לתפקיד מנכ"לית Yango Deli אפליקציית מכולת האונליין המספקת, לדברי החברה, משלוחים בתוך כ-15 דקות.

במסגרת תפקידה, נועה תקדם את אסטרטגיית החברה ותנהל את התרחבותה וצמיחתה של החברה בפריסה ארצית, הגדלת מגוון המותגים והמוצרים המוצעים באפליקציה, כמו כן, תוביל חדשנות ופיתוחים טכנולוגיים בשירות.

בתפקידה האחרון שימשה נועה כמנהלת אגף התכנון בחטיבת שרשרת האספקה בתנובה, והייתה אמונה על ניהול ותיאום קונצרני עבור מוצרי החברה. נוסף על כך, שימשה כדירקטורית בדירקטוריון תנובה בארה"ב. נועה בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול, ותואר שני במנהל עסקים.

נועה לוי ויצמן. נוי ערקובי,
נועה ויצמן לוי/נוי ערקובי

אפליקציית מכולת האונליין Yango Deli הובילה השנה מהפכה צרכנית בקטגוריית שירותי האונליין המהירים במיוחד בישראל. לחברה מודל ייחודי של "חנויות חשוכות" המאפשרות הגעה עד לבית הלקוח בתוך כ-15 דקות בלבד, שירות לקוחות נגיש, מגוון מוצרים איכותיים וסל שמתעדכן ומתרחב מידי חודש. בעקבות ההצלחה הגדולה השירות הרחיב את אזור הפעילות וכיום פעיל בפריסה ארצית עם כ-19 סניפים המעניקים שירות באזורי תל אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון, בת ים, פתח תקווה, ראשון לציון, רעננה, כפר סבא הירוקה, נתניה, נס ציונה, מודיעין וחיפה.

לדברי נועה ויצמן לוי, מנכ"ליתYango Deli ": "ל-Yango Deli מודל ייחודי שמרגע הקמתו לא מפסיק לצמוח ולגדול. אני רואה בזה כמשימתי שהצרכנים הישראלים יכירו ויהנו מהשירות, לא רק בת"א וגוש דן, אלא בכל הארץ. עם כניסתי לתפקיד, הובלנו את היציאה מגבולות תל אביב והקמת סניפים נוספים באיזורים שונים בארץ - מצפון ועד דרום, וזאת בשל ביקוש גבוה לשירות. המודל הייחודי של Yango Deli נותן מענה הוליסטי שכולל משלוח מהיר, מגוון מוצרים רחב באיכות גבוהה, ושירות לקוחות אדיב באפליקציה מתקדמת ונוחה- מדובר במוצר המציע אלטרנטיבה אמיתית לצרכנים הישראלים."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully