וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדוני הצרכנות הוט ואשמורת מחדשים את שיתוף הפעולה עם ישראכרט

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 18:16

מסתכלים עשור קדימה: מועדוני הצרכנות מחדשים את שיתוף הפעולה עם חברת ישראכרט עד שנת 2032. אשמורת והוט חברו יחדיו במסגרת המשא ומתן לחידוש ההתקשרות עם ישראכרט. מדובר במעל לחצי מיליון חברים פעילים

מועדוני הצרכנות אשמורת והוט יחדשו את ההתקשרות מול חברת ישראכרט בתנאים משופרים במסגרת הסכם שתוקפו לעשר השנים הבאות.

מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של הסתדרות ההנדסאים, הוקם כדי לשרת את האוכלוסייה ההנדסית-טכנולוגית בישראל, וחברים בו כ־300 אלף הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים.

אשמורת היא מועדון הצרכנות, ההטבות והאשראי של הסתדרות המורים. בהסתדרות חברים למעלה מ- 220 אלף איש.

ישראכרט היא קבוצת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל עם מעל לארבעה מיליון כרטיסים. הפלטפורמה של ישראכרט תאפשר למועדונים להשיק מוצרים ושירותים חדשים, ולעמוד בחזית הטכנולוגיה הפיננסית.

רן עוז מנכ"ל ישראכרט. פזית עוז,
רן עוז, מנכ"ל ישראכרט, סוגר חודש ראשון בתפקיד עם עסקה משמעותית וארוכת טווח/פזית עוז

רן עוז, מנכ"ל ישראכרט: "ישראכרט היא הבחירה הטבעית עבור מועדוני צרכנות גדולים, לאור ניסיונה רב השנים ויציבותה, והמובילות באימוץ של טכנולוגיות הפיננסים החדשניות בעולם. הפלטפורמה המתקדמת של ישראכרט מאפשרת למועדוני הצרכנות לעמוד בחוד החנית הטכנולוגי, תוך שמירה על בטיחות התשלומים ועל הענקת שירות לקוחות מיטבי. ישראכרט תמשיך לשלב טכנולוגיות מתקדמות ומוצרים חדשים, שיסייעו למועדוני הצרכנות לצמוח ולהעניק לעמיתיהם את השירות המתקדם והטוב ביותר בישראל".

ארי שטיינברג. רפי דלויה,
ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת מועדון הצרכנות של הסתדרות המורים/רפי דלויה

ארי שטיינברג, מנכ"ל אשמורת מועדון הצרכנות של הסתדרות המורים: "המשא ומתן עם ישראכרט אפשר לנו להגיע להישגים אסטרטגיים עבור אשמורת ועבור כלל ציבור עובדי החינוך וההוראה, שבימים אלה עומדים בחזית המאבק לשמירה על חינוך ילדינו. ההסכם החדש משדרג את היכולת שלנו, כמועדון צרכנות, לתגמל אותם על העבודה הקשה והמסורה לאורך כל השנים".

צביקה וילנאי. חן גלילי,
צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט/חן גלילי

צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "החלטנו לחדש את ההתקשרות עם ישראכרט בתנאים משופרים. התקשרות זו תאפשר להאיץ את התפתחות המועדון באמצעות טכנולוגיות חדשות ותוכניות נאמנות מבוססות דאטה. הנהלת ישראכרט מבינה את הערך האסטרטגי של קידום מועדון הוט ותהווה שותפה מרכזית בהליך התעצמותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully