וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוקר תובעת את דינמיט בטענה כי זייפה את הג’ינסים של החברה

כתב וואלה! עסקים

12.2.2003 / 14:49

היקף התביעה - 200 אלף דולר; קרוקר טוענת כי בתהליך זיוף הג’ינסים נותר על הפריטים המזויפים הסימן הרשום של החברה

חברת הג'ינסים קרוקר הגישה תביעה אזרחית ופלילית נגד חברת דינמיט, ומנהלה ישראל יעקב, בטענה כי האחרונה העתיקה דוגמאות מקוריות רבות של הג’ינסים של קרוקר. היקף התביעה כ-200 אלף דולר. לטענת קרוקר, בתהליך זיוף הג’ינסים נותר על הפריטים המזויפים הסימן הרשום של חברת קרוקר, בצורת האות W.

לדברי דוד לוי, מנכ"ל קרוקר, מכת זיופי פריטי אופנה הפכה בשנים האחרונות להיות האויב מספר אחת: "זייפנים עושים את עושרם על גבם של מעצבים העוסקים באומנות ואיכות. אם לא תטופל נכון היא תהפוך למכת מדינה ולגורם שלילי שידרדר את שוק האופנה כפי שקרה בתחום הדיסקים והמוסיקה. מעבר לפגיעה הכספית והפגיעה במוניטין של החברה, הנפגע המרכזי הוא הצרכן התמים אשר חושב שהוא מקבל פריט מקורי כשלמעשה הוא מקבל מוצר באיכות ירודה".

למרות המצב במשק, בקרוקר מדווחים על מכירות שיא בעונה זו בהשוואה לעונות מקבילות בשנים עברו: "מדובר בתופעה של ’קניה נקודתית’ של בני נוער שמגיעים לקניונים במטרה לרכוש פריטי לבוש מסוימים אותם הם תכננו לרכוש מראש", אומרים בקרוקר. על פי נתוני החברה, בן נוער ממוצע בגיל 15-16 מחזיק בארון 5 זוגות מכנסי ג’ינס, ובגיל 17-18 עולה מספרם ל-7 זוגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully