וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל ובלעדי למשתמשי Wind: יצירת קשר עם מוקד "איחוד הצלה"

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 13:17

השירות החיוני, המתאפשר בזכות שיתוף פעולה עם חברת Carbyne, מאפשר ניהול שיחות וידאו וצ'אט עם המוקד ואיתור מיקום מדויק של המשתמש על מנת לקבל סיוע בעת הצורך

חברת השכרת הקורקינטים השיתופיים Wind, המפעילה את שירותיה בערי ישראל, השיקה שירות חדש המאפשר למשתמשים לדווח למוקד איחוד הצלה, במקרה של צורך בסיוע רפואי בזמן אמת, עבורם או עבור עוברי אורח, באמצעות לחיצה מהירה על כפתור ייעודי באפליקציה שמדווח על המיקום המדויק, על פי בחירתו של המשתמש. השירות, שניתן בשיתוף פעולה עם חברת Carbyne, מאפשר ניהול שיחות וידאו וצ'אט עם המוקד לאיתור מיקום מדויק של המשתמש למתן סיוע רפואי יעיל בעת הצורך. כפתור הסיוע הרפואי באפליקציית Wind הינו ערך מוסף משמעותי כחלק ממערכת הבטיחות שהחברה מעניקה למשתמשיה, ביניהם: קסדות שיתופיות, הגבלת גיל משתמש ועוד.

חברת Carbyne, המפתחת מגוון טכנולוגיות מצילות חיים עבור ממשלות ומוקדי חירום בכל העולם, מאפשרת לראשונה למשתמשי Wind יכולת לתקשר עם מוקד "איחוד הצלה". הדיווח כאמור מבוצע באמצעות כפתור ייעודי באפליקציית Wind. בעת לחיצה על הכפתור באפליקציה, יתבצע חיבור אוטומטי אל מערכת Carbyne אשר תזרים באופן מיידי את הנתונים החיוניים למוקד "איחוד הצלה". המידע יועבר אל מוקדן "איחוד הצלה", המיקום המדויק, הוידאו או הצ'אט יעזרו למוקדן לחוות באופן מוחשי את האירוע, וכך יוכלו לנייד את כוחות "איחוד הצלה" בזמן המהיר ביותר ובאפקטיביות המרבית. המוקדן יקבל מיקום דינמי של המשתמש ובכך יתאפשר "מעקב חי" אחר מיקומו של כלי הקורקינט. שיתוף פרטי המתקשר כגון מיקומו, שיחת וידאו ועוד נעשים בהסכמה מלאה של המשתמשים.

ווינד. יחצ,
שירות חשוב. Wind/יחצ

מחברת Wind נמסר: "בטיחות הינה ערך עליון עבורנו ואנו פועלים תמידית לביטחון משתמשי Wind. כעת, באמצעות שיתוף הפעולה החדשני והמתבקש עם Carbyne, אנו מאפשרים קשר ישיר ומיידי עם "איחוד הצלה" לסיוע בזמן אמת דרך האפליקציה. נמשיך לפעול להגברת בטיחותם של כלל המשתמשים ולחדש באפשרויות השירות האיכותי אותו אנו מעניקים."

אמיר אליחי מנכ"ל Carbyne: "העלייה בביקוש לשימוש בקורקינטים ככלי תחבורה אורבני העלתה צורך בטכנולוגיות מתקדמות אשר ביכולתן לספק מענה למשתמשים באופן מיידי, במקרה של צורך בסיוע רפואי. הוורסטיליות של פלטפורמת Carbyne מספקת תחושת ביטחון, וזאת כחלק מהשירותים אותם מציעה חברת Wind למשתמשיה. אנו מודים לחברת Wind על פועלה לקידום המודעות והביטחון בתחום ועל היותה מובילה לא רק את לקוחותיה, אלא את התעשייה כולה לעתיד רכיבה בטוח יותר".

מנכ"ל "איחוד הצלה", אלי פולק: "הלחצן באפליקציה והמערכת של קרביין מאפשרת לנו להבין את הסיטואציה בשטח בצורה הטובה ביותר. כך מוקדן איחוד הצלה יכול להדריך את האזרחים בשטח כיצד לנהוג עד הגעת מתנדבי איחוד הצלה למקום. כמו כן, המערכת מסייעת באיתור מיקומו המדויק של המתקשר, דבר שחוסך זמן יקר ברגעים חשובים אלו".

  • עוד באותו נושא:
  • wind

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully