וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולטי ריטייל גרופ רוכשת את רשתות ביתילי, איי.די. דיזיין ואורבן

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 14:19

סכום הרכישה: כ-100 מיליון שקל. מולטי ריטייל גרופ בע"מ כוללת את הרשתות ACE ואוטודיפו, והמהלך המעמיק את אחיזתה של החברה בעולמות עיצוב ושדרוג הבית

חברת מולטי ריטייל גרופ בע"מ הודיעה היום (חמישי) כי חתמה על הסכם עם קבוצת כרמל אחזקות, אשר בבעלות משפחת איתני, לרכישת המותגים - ביתילי, IDdesign ו Urban, המונות ביחד 32 סניפים, תמורת כ- 100 מיליון שקל.

מאיציק אוזנה, מנכ"ל קבוצת מולטי ריטייל גרופ, נמסר: "רכישת המותגים ביתילי, IDdesign ו Urban, שהינם מותגים מובילים ונחשקים בשוק העיצוב הישראלי, עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של החברה להיות בחוד החנית של עולם הבית. אנו מברכים על רכישה זו, וגם על הסכמתם של אביב ועופר איתני, מייסדי ביתילי, להמשיך ולהוביל את פעילות המותגים הללו ולעבוד איתנו בשיתוף פעולה כדי להמשיך ולהצמיח את קבוצת מולטי ריטייל גרופ בדרכה להפוך למובילה בישראל בתחום עיצוב ושדרוג הבית".

איציק אוזנה. נמרוד גנישר,
איציק אוזנה/נמרוד גנישר

מולטי ריטייל גרופ, הבעלים של רשתות ACE ואוטודיפו , נמצאת בשליטת קרן קדמה. החברה, אשר הונפקה בבורסה לפני כשנה והציגה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 הכנסות בסך של 542 מיליון שקל ורווח תפעולי של כ 38 מיליון שקל, הצהירה על אסטרטגיה של רכישות מתוך כוונה להפוך לשחקן המוביל בתחום עיצוב ושדרוג הבית.

קרן קדמה קפיטל, שהוקמה ב־2006 על ידי גלעד הלוי, גלעד שביט ואורי עינן, המכהן כיו"ר מולטי ריטייל גרופ בע"מ, היא אחת מקרנות ההשקעה הבולטות בישראל. הקרן פועלת בחברות מתחומי השירותים, התעשייה, המסחר, טכנולוגיות מידע וקמעונאות. הקרן רוכשת שליטה או שליטה משותפת בחברות שבהן היא משקיעה, עובדת באופן צמוד עם שותפיה, הנהלות החברות ועובדיהן, כדי לפתח את פעילותן, הן באופן אורגני והן על ידי ביצוע רכישות של חברות סינרגטיות. קדמה מנהלת כמיליארד וחצי שקל בשלוש קרנות. הקרן רכשה את השליטה ברשת אייס בשנת 2017.

  • עוד באותו נושא:
  • ביתילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully