וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנשק בלי להתלכלך: המוצר החדש של NARS ליום האהבה

3.2.2022 / 12:34

לכבוד ולנטיין, מותג הקוסמטיקה מציג שפתון בעל פורמולה קלילה ונוחה לשימוש, המעניק מראה מאט חושני. כמה זה עולה ואיך תשתמשו בו נכון?

Valentine's Day כבר מעבר לפינה ועמו שלל מחוות רומנטיות, מתנות מפנקות ובילויים זוגיים. מותג האיפור NARS מציג לכבוד היום הרומנטי את קולקציית השפתונים העמידים POWERMATTE LIP PIGMENT. מדובר בשפתון בעל פורמולה קלילה ונוחה לשימוש המעניק מראה מאט חושני בפיגמנט עוצמתי ודיוק מירבי. אינו נמרח ומותיר אותך מוכנה לנשיקה לוהטת ונטולת דאגות. השפתון מגיע ב-15 גוונים כך שכל אחת תוכל למצוא את הצבע המתאים עבורה מניוד טבעי ועד אדום נועז.

הילה קורן, המדריכה הראשית של NARS ישראל, עם טיפים למריחה המושלמת שתעזור לשמור על נראות השפתון ועמידותו לאורך זמן.

שפתון עמיד של NARS. יחצ,
שפתון עמיד של NARS/יחצ
  • הכיני את השפתיים היטב לפני מריחת השפתון. מאחר ושפתון אדום מושך את כל הפוקוס לשפתיים, חשוב להקפיד כי הן יראו מושלמות ולא סדוקות או מתקלפות. לכן, מרחי לחות עשירה לשפתיים לפני תחילת האיפור על מנת לרכך ולהחליק את המרקם שלהן.
  • מריחת שפתון אדום צריכה להיות מושלמת ולכן, חובה להשתמש בתוחם שפתיים. לפני תחילת השימוש הקפידי לחדד אותו ככל הניתן על מנת להגיע לדיוק מקסימלי. התחילי את התחימה בשפה העליונה מקשת הקופידון ולאחר מכן חברי את הגבולות לזוויות החיצוניות של השפתיים. תמיד נתחיל במרכז השפה ונצא לזוויות החיצוניות. על מנת להגביר את עמידות השפתון, ניתן למלא את כל השפה בתוחם שפתיים ומעליו למרוח את הליפסטיק.
  • לפעמים זה לא הולך חלק, במקום להסתבך עם מסירי איפור וקיסמי אוזניים, מומלץ לתקן את הגבולות באמצעות קונסילר/מייקאפ. פשוט קחי מברשת שטוחה/זוויתית, טבלי אותה במעט קונסילר /מייקאפ ותשתמשי בה כמו מחק כדי לתקן את החריגות שנעשו עם האודם/תוחם.
  • מחיר: 120 שקל, ניתן להשיג בחנויות המותג בקניון רמת אביב ובגרנד קניון בחיפה ואתר האונליין.
  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully