וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.לוי מצאה איך לעמוד בכללי השימור: טוענת כי יש לראות במרבית החזקות מנורה בחברה כחלק מהחזקות הציבור

אלי דניאל

12.2.2003 / 15:57

טוענת שמנורה מחזיקה בכ-5% ממניותיה באמצעות פוליסות משתתפות ברווחים ולכן יש לראות את המניות כחלק מהחזקות הציבור; לגרסתה, שווי החזקות הציבור במניותיה עולה על המינימום הנדרש



חברת הנדל"ן, א.לוי , הנמצאת בשליטת עזרא, אברהם ויונה לוי, סבורה כי היא מצאה פתרון למצב הקיים כיום בו היא נחשבת לחברה אשר אינה עומדת בכללי השימור של הבורסה.



כך, החברה אשר כ-88.6% ממניותיה מוחזקות ע"י שלושת בני משפחת לוי, טוענת כי יש לראות את מרבית החזקותיה של מנורה בה, כחלק מהחזקות הציבור. מהדיווח המיידי ששיגרה א.לוי לבורסה עולה כי החברה טוענת שיש להפריד את חבילת מניותיה המוחזקות ע"י מנורה לשתי קבוצות:



הקבוצה האחת הכוללת כ-695 אלף מניות המהוות כ-5% מהון המניות, מוחזקת ע"י הפוליסות המשתתפות ברווחים של מנורה, ולטענת א.לוי, בהתאם להנחיות הבורסה יש לראות מניות אלה כחלק מהחזקות הציבור.



הקבוצה השנייה כוללת כ-90 אלף מניות המהוות כ-0.7% מהון המניות של א.לוי, ואותן יש לספור ביחד עם החזקות בעלי העניין.



לפיכך, בחברה טוענים כי שווי החזקות הציבור במניותיה עומד על כ-2.3 מיליון שקל, וכי שווי זה גבוה מהשווי המינימלי של 1.6 מיליון שקל. בנוסף, בחברה מציינים כי שיעור החזקות הציבור במניות א.לוי עומד על פי שיטת החישוב המעודכנת על כ-9.4% - מעל דרישת המינימום של 7.5%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully