וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים בסטייל: ציוד משלים לחופשת סקי חמימה ופוטוגנית

עודכן לאחרונה: 5.2.2022 / 10:21

מתכננים חופשת סקי חלומית בחו"ל או אפילו ביקור בחרמון? הנה פריטים שאולי תרצו להצטייד בהם מלבד ציוד הגלישה המקצועי, ויהפכו את החופשה לקרה פחות ומשודרגת יותר

חופשת סקי היא אולי לא לכל אחד, אבל היא כבר מזמן לא סמל סטטוס ששמור רק לעשירים. אמנם הקורונה ומגבלותיה המתעתעות גרמו לשיבוש בתכנון חופשות הסקי של רבים, אבל עודה רושם שעם דעיכת גל האומיקרון, נפתחות האופציות מחדש, מה גם שהחורף הזה מסתמן כקר במיוחד ורווי משקעים, מה שאומר (בהכללה): עונת סקי ארוכה יותר, שתגלוש (תרתי משמע!) גם לחודשים אפריל ומאי, שיציעו כמה דילים חלומיים למי שמבקשים ליהנות מסקי גם בפסח.

את הטיפים לבחירת יעד לחופשה, נשאיר למומחי התיירות שלנו, אבל בינתיים - כמה פריטים שנוכחותם במזוודה תהפוך את החופשה לחמימה יותר או לפחות לכזאת שמצטלמת הרבה יותר טוב.

מעיל warme - טכנולוגיה מחממת: המעיל החדשני שונה ממה שהכרתם, הוא קליל ואופנתי אבל גם מציג חדשנות מפתיעה. הוא מכיל 3 גופי חימום המפוזרים בתוך הבטנה, בחלק הקדמי והאחורי ליעילות אנרגטית ופיזור חום אידיאלי ומאפשר שליטה ע"י בחירת חמת החימום מבין 3 מצבים: חזק, בינוני וחלש, המשתנים בלחיצת כפתור פשוטה.

גופי החימום של המעיל עשויים מחומרים בטיחותיים אשר מוגבלים לחימום בטמפ' שאינה מהווה סכנה למשתמש. השילוב בין העיצוב הקלאסי שלו לבין אפקט החימום מאפשר להשתמש בו בכל סיטואציה ובכל מזג אוויר. הוא עמיד ברוח ומים ושומר על יובש וחמימות גם בימי גשם ומתאים לפעילויות אקסטרים בחוץ.

המחיר: 380 שקל. להשיג בחנויות ריקושט ברחבי הארץ ובאתר האונליין של החברה

מעיל warme - להשיג בריקושט. מחיר 380 שקל. אדם בן שבת,
מעיל warme, המחיר: 380 שקל, ריקושט/אדם בן שבת

גרבי סקי מבודדות מצמר מרינו: הגרביים עשויות מצמר מרינו טבעי ומצטיינים באיכות, בידוד ונוחות למשך שעות ארוכות.

צמר מרינו הוא נעים ורך למגע על כף הרגל. לצמר מרינו איכויות ייחודיות: שמירה על טמפ' כף הרגל, יכולת בידוד, עמידות, הרחקת לחות וקלילות. הגרביים בעלות ריפוד בכל אזורי הלחץ, והמבנה שלהן בשילוב האלסטיות, תורמים למניעת חיכוך ויבלות ומתאימים לפעילות מאומצת וממושכת. הרכב: 61% אקרילן, 27% צמר מרינו, 7% פוליאמיד, 5% לייקרה.

מחיר: 79 שקל. להשיג בחנויות ריקושט ברחבי ובאתר החברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גרבי סקי מרינו.  desert snow pro .המחיר 79 שקל. ישראל כהן,
גרבי סקי מרינו. desert snow pro .המחיר 79 שקל/ישראל כהן

ביגוד תרמי DESERT SNOW PRO - ביגוד תרמי המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת, המשלבת שימוש בשיטת אל תפר ושילוב של חוטים המכילים יוני כסף. הפריטים בסדרה הינם אנטי בקטריאליים ומבטיחים נידוף מירבי של הלחות מהגוף.

הפריטים בסדרה זו שומרים על חום הגוף ומבודדים אותו. הבגד מיוצר ללא תפרים ומעוצב בהתאמה מלאה לגוף, עיצוב המסייע אף הוא לנידוף מהיר של הזיעה תוך שמירה מקסימלית על חוף הגוף. החולצה והמכנסיים מגיעים בגזרות לנשים וגברים. בצבעים: שחור, לבן, ירוק, במידות: S-XL.

מחיר צרכן לפריט: 249 שקל. במהלך חודש פברואר תינתן 30% הנחה. להשיג בחנויות ריקושט ברחבי הארץ ובאתר החברה.

חולצה טרמית desert snow. מחיר לפני הנחה:  249 שקל, להשיג בריקושט. סטודיו ריקושט,
חולצה טרמית desert snow. מחיר לפני הנחה: 249 שקל, להשיג בריקושט/סטודיו ריקושט

מצלמת אקשן dji action 2 לפעילות ספורט אקסטרים. המצלמה ערוכה לעבוד גם בטמפרטורות נמוכות ולכן מתאימה לפעילות אקסטרים חורפית.

מצלמת אקשן בעיצוב חדשני ויכולות יוצאות דופן. ניתן להצמיד לקסדה או לחזה של הגולש בקלות וביעילות . טכנולוגיית- HorizonSteady המשולבת במצלמה, יוצרת צילומים יציבים כולל בזמן קפיצות ופעלולי סנואו בורד. המצלמה עמידה בפני נפילות ואבק, וכן עמידה למים ופועלת גם בטמפרטורות נמוכות. המצלמה מאפשרת סגנונות עריכה מהירות לתוצאה מקצועית.

המחיר: 1,899 שקל. ניתן להשיג ברשת iDigital.

רשת איידיגיטל. מצלמת אקשן dji 1,899 שקל. יח"צ,
רשת איידיגיטל. מצלמת אקשן dji המחיר: 1,899 שקל/יח"צ

מייצב לסמרטפון DJI OM 5 - לצלם באיכות של מקצוענים: האביזר יאפשר לכם לצלם סרטונים ותמונות בצורה חלקה יותר עם שליטה ויציבות גם תוך כדי פעילות.

המייצב בעל מוט הארכה מובנה חדש באורך 215 מ"מ שמציע POV (point of view) רחב יותר מערכת מעקב עוצמתית ActiveTrack 4.0 בעלת יכולת זיהוי מתקדמת שעוקבת באופן אמין אחר אובייקטים בלחיצה אחת, ומערכת "ShotGuides" חדשה שנותנת טיפים מותאמים אישית לסביבת הצילום שלך.

המייצב מאפשר פונקציות צילום חכמות כמו: צילום פנורמה, תאורת לד מובנית לתנאי תאורה נמוכים, מתאים במיוחד לצרכנים העושים שימוש רב בצילומי וידאו באמצעות הטלפון הנייד.

המחיר: 559 שקל. תואם לרוב סוגי הטלפונים הניידים. להשיג ברשת חנויות iDigital ובאתר החנות.

5. dji om 5 sunset white front ,המחיר: 559 שקל. יח"צ,
dji om 5 sunset white front ,המחיר: 559 שקל/יח"צ

הפטנט לטיסה הקרובה: המותג הבינלאומי TUMI משיק מעיל פוך אופנתי המתקפל לכרית טיסה.

מותג האופנה הבינלאומי בתחום נסיעות הפאר בעולם העסקים והלייף סטייל, משיק לחורף 2022 פטנט פונקציונאלי ונוח: מעיל פוך לנשים/גברים, עם מילוי נוצות אווז קל משקל ונוח. המעיל עשוי מחומרים ממחוזרים כשגולת הכותרת שלו היא שבאמצעות קיפול קל המעיל יכול להפוך לכרית טיסה. המעיל אידאלי למזג אויר חורפי ויכול להתאים לפעילות אקסטרים. המעיל דו צדדי שחור, ומגיע גם בשילוב צבעי הסוואה, מעוצב במראה ספורט - קזואל במראה נקי מתוחכם.

המחיר לצרכן: 980-1,070 שקל. ניתן להשיג: ברשת חנויות המותג.

מעיל tumi החל מ-980 שקל. יח"צ,
מעיל tumi החל מ-980 שקל/יח"צ

מצלמת ספורט, דגם FULL-HD 1080P WiFi מבית Charge-it, עמידה למים מתאימה לעומק של עד 30 מטר, גודל מסך 2 אינץ'', זווית צילום 140 מעלות, חיי סוללה לעד שעתיים.

כוללת פונקציות צילום רבות: וידאו, סטילס, מקליט קול, הקרנת וידאו ופונקציות נוספות לחוויית צילום אקסטרים באיכות HD הטובה ביותר.

המחיר לצרכן: 170 שקל (לאחר הנחה) להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן.

ג'נטלמן מצלמת אקסטרים ספורט אקשן hd wifi מחיר 199 שקל. יח"צ,
ג'נטלמן מצלמת אקסטרים ספורט אקשן hd wifi מחיר 199 שקל/יח"צ

קולקציית משקפי שמש ייעודיים לספורט אתגרי, קולקציית המשקפיים של המותג הצרפתי Julbo מתאימים לפעילות אקסטרים ומציגים 24 דגמים לגברים ונשים, בעיצוב קלאסי לספורטאים.

הם מעניקים הגנה מלאה מקרני ה -UV, הזרועות שלהם קמורות עם חיבור מובנה לשרוך, הם מצוידים באפונים 3D מתכוונים ואוורור צד, בעלי אחיזה אגרונומית בזרוע ובגשר אף למניעת החלקה במהלך פעילות ובעלי מגן צד הניתן להסרה וזרועות חלולות המאפשרות ציפה לעוסקים בספורט ימי.

העדשות חזקות, עמידות וקלות במיוחד, מצופות בשכבה דוחה מים, שמן וטביעות אצבע וכוללות שכבה המונעת הצטברות אדים. קולקציית ריאקטיב כוללת 6 סוגי עדשות מחליפות גוון המתאימות את עצמן לתנאי השטח והסביבה, מתכהות ומתבהרות בהתאם לרמת האור.

המחיר לדגם המצולם: 639 שקל. ניתן להשיג ברשת אירוקה .

מותג גולבו לרשת אירוקה, משקפי סקי 639 שקל. ערן תורגמן,
מותג גולבו לרשת אירוקה, משקפי סקי 639 שקל/ערן תורגמן

מעיל מקולקציית קפסולה "DROP 2" פרי שת"פ של TIMBERLAND X TOMMY HILFIGER.

המעיל עוצב בהשראת מעילי הפוף של שני המותגים בשנות ה- 90', כשהמילוי עשוי מתערובת של עודפי בדים מחולצות של טומי הילפיגר ומילוי סיבים סינתטיים מיוחדים דמויי פוך ממוחזר. המעיל הוא חלק מקולקציה הנושאת את הערכים והשאיפות של שני המותגים לנושא הקיימות, תוך מחויבות לחדשנות אקולוגית ולעיצוב אופנתי הכולל פתרונות המפחיתים את טביעת הרגל האקולוגית של תעשיית האופנה.

המחיר: 2,000 שקל להשיג בסניפי TIMBERLAND נבחרים.

.טומי הילפיגר x טימברלנד. מחיר 2000 שקל.. יח"צ חו"ל,
טומי הילפיגר x טימברלנד. מחיר 2000 שקל./יח"צ חו"ל

כפפות אופנתיות של מותג TIMBERLAND הינן כפפות מבודדות המשלבות בין 100% עור עזים פרמיום, בצד החיצוני, כפתים סרוגים - אלסטיים המאפשרים התאמה של הבד למפרק היד ולכידה של החום בפנים ובטנת פליז ייחודית ממוחזרת בטכנולוגיה ייחודית. בנוסף, כמותג שמכיר ויודע את הצרכים של האדם בעידן המתקדם, שולב באגודל ובאצבע המורה בד מיוחד המאפשר שימוש במסך מגע, כך שאין צורך בהורדת הכפפה.

המחיר: 400 שקל. להשיג בסניפי TIMBERLAND

כפפות, טימברלנד מחיר 400 שקל. יח"צ חו"ל,
כפפות, טימברלנד מחיר 400 שקל/יח"צ חו"ל

אוברול סקי OFFLINE by AERIE - אוברול הסקי הייחודי של המותג OFFLINE מציג מראה אופנתי בבד איכותי ומחמם מאוד, קליל המרגיש כמו ענן ומאפשר תנועה ונוחות מירבית. השרוולים בו מגיעים עד מפרקי האצבעות, עם מקום ייעודי לאגודל, כך שקל לאחוז בציוד הסקי. זהו בגד אקטיבי אופנתי המאפשר תנועתיות מירבית.

המחיר: 195 שקל במקום 650 שקל. להשיג בחנויות OFFLINE by Aerie

offline by aerie מחיר אוברול195 שקל במקום 650 שקל. יח"צ חו"ל,
offline by aerie מחיר אוברול195 שקל במקום 650 שקל/יח"צ חו"ל

ליין ביגוד תרמי לנשים וגברים, מתאים לימים קרים מאוד, לטיול באירופה ולפעילות שטח אתגרית כמו: חופשות סקי, טיולי יערות, הרים ופעילות OUTDOOR.

הפריטים עשויים מבד חדשני: דק, קל, אלסטי, נעים, שומר על חום הגוף ומעניק תחושה נוחה, בעל יכולת בידוד ושמירת חום, קל משקל , מונע ריחות רעים, קל לניקוי מתייבש בקלות ובעל תפרים שטוחים. בין הפריטים ניתן למצוא: טייץ , גרביים, גופיות, גטקעס ועוד.

המחיר: החל מ-65 שקל. להשיג ברשת חנויות H&O

h&o חולצות פלנל נשים גברים. טל טרי,
h&o חולצות פלנל נשים גברים/טל טרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully