וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטיניואל מצטרפת לאיגוד ה-5GAA

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 9:56

החברות המייסדות של האיגוד הן ענקיות הרכב והתקשורת: AUDI AG , BMW Group, Daimler AG, Ericsson, Huawei, Intel, Nokia, ו-Qualcomm Incorporated

קונטיניואל, המפתחת פתרונות תקשורת לתחבורה מתקדמת ובפרט תקשורת למכשירים הנמצאים בתנועה ומחוברים לרשתות סלולריות, הודיעה היום על הצטרפותה לאיגוד ה-5GAA, לאחר קבלתה במעמד חבר על ידי דריקטוריון האיגוד.

החברה הודיעה כי תצטרף לארבע קבוצות עבודה העוסקות בהיבטים טכניים ומסחריים של תחום התקשורת לרכבים, ובכך תהיה חלק אינטגרלי מהרגולציה והפתרונות לשווקים אלה.

איגוד ה-5GAA הוא ארגון גלובלי חוצה תעשיות של חברות בתחומי הרכב, הטכנולוגיה והתקשורת. מאז הקמתו, איגוד ה-5GAA התרחב במהירות וכולל שחקני מפתח עם טביעת רגל עולמית בתעשיות הרכב, הטכנולוגיה והטלקומוניקציה הכוללים יצרני רכב, ספקי ערכות שבבים\מערכות תקשורת, מפעילי סלולר וספקי תשתית. חברות האיגוד פועלות יחד לפיתוח פתרונות מקצה לקצה עבור שירותי ניידות ותחבורה עתידיים.

גיורא סניפר. סיון פרג',
גיורא סניפר/סיון פרג'

עומר גבע, יו"ר הדירקטוריון של קונטיניואל, מסר: "קיימת התאמה מירבית בין מטרות האיגוד לבין מוצרי החברה והפתרונות המייצרים תמונת תקשורת מלאה ואיכותית על גבי כל כבישי המדינה. קבלת קונטיניואל כחברה מן המניין היא עדות מצויינת להישגי החברה והטכנולוגיה המתקדמת שפותחה. אנו גאים, על ההזדמנות לשתף פעולה עם חברות ענק בתחום, ולהיות חלק מעיצוב עולם שירותי התקשורת לרכב."

מספר המכוניות המקוונות נוסק - חברת היעוץ והמחקר דלויט מציינת צפי לכ- 470 מיליון מכוניות מקוונות בשנת 2025 בארה"ב, אירופה ובסין, והערכות דומות ניתנות על ידי Statista. במקביל, ההערכה היא שהמכונית המקוונת תייצר כ- 25 ג'יגהבייט כל שעה. חלק ממידע זה ישודר אל מחוץ למכונית, תוך כדי תנועה על גבי הכביש. נתונים אלה ממחישים את חשיבות הטכנולוגיה שקונטיניואל מפתחת - רשת איכותית לאורך צירי התנועה הכרחית לשידור ולצריכת מידע רציפה ובקצבים גבוהים.

חברת Continual נוסדה בשנת 2014 ע"י גיורא (גרג) סניפר, מנכ"ל החברה ועומר גבע יו"ר דירקטוריון, אחראי על אסטרטגיה וקשרי משקיעים, יחד עם המייסדים הנוספים חוסה קואנקה ושמואל מורד. החברה פועלת בתחום של מחקר ופיתוח ומתן שירותים מבוססי תוכנה (SaaS) למטרת ניתוח, ניטור וטיוב של תקשורת לתחבורה מתקדמת, ובפרט של תקשורת למכשירים הנמצאים בתנועה ומחוברים לרשתות סלולריות . המערכת שפיתחה קונטיניואל מציעה יתרון ייחודי ביכולת חיזוי איכות התקשורת בתנועה וביכולות אופטימיזציה ותיקון אוטומטי של איכות התקשורת. משרדי החברה ממוקמים בישראל ומועסקים בה כ-20 עובדים. מבין לקוחות החברה נמנות ענקיות הסלולר כגון קבוצת וודאפון ((Vodafone העולמית, חברת תקשורת מובילה בארה"ב, אוי (Oi) ברזיל ועוד. החברה מתמקדת בחדירה לשווקים בארה"ב, אירלנד וגרמניה; אך בכוונתה להתרחב לשווקים נוספים באירופה ובאסיה. בדצמבר 2021 הפכה החברה לציבורית עם הנפקת מניותיה בבורסה בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully