וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נתנו לחששות והפחדים להשתלט עלינו"

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 11:00

עוד לפני מגיפת הקורונה עמלו אנשי עסקים על מלון NOW - מלון בוטיק למבוגרים בלבד באילת. הם פתחו תוך כדי המשבר ולא מצטערים: "יש לנו את היתרונות המנצחים שלנו שאף אחד לא יכול לקחת מאיתנו"

דמיינו לעצמכם את החופשה הרומנטית המושלמת: חדר רחב ידיים, מעוצב ומאובזר עד לפרטים הקטנים. טבילה בבריכה פרטית מחוממת, מרפסת ייחודית, אווירה מודרנית, שירות אישי ומהיר וחוויה קולינרית, טעימה יוצאת דופן. וכל זאת - למבוגרים בלבד.

NOW, מלון הבוטיק החדש באילת, מיועד לבני 18 ומעלה. המלון האקסקלוסיבי החדש בעיר הנופש של ישראל, בבעלותם של אנשי העסקים אסף אטדגי, אלון שבתאי ואלעד גוזלן, נפתח רק לפני כחצי שנה והוא מונה 19 חדרים בלבד, ביניהם חדרי גן וסוויטות. כאמור, השהות במלון מותרת למבוגרים בלבד ומלבד האווירה הקסומה והמיקום המרכזי (כ-200 מטרים מחוף הים), נהנים הנופשים ב-NOW משירות אישי ומהיר באמצעות ה"ג'וקרים". השירות מוענק 24 שעות ביממה ובא לידי ביטוי במענה לכל צורך או בקשה שמתעוררים במהלך השהות במלון, באמצעות הוואטסאפ.

מלון NOW. מאיה אפגר,
דווקא בעיצומה של הקורונה. מלון NOW/מאיה אפגר

אז מדוע דווקא עכשיו? את המיזם לפתיחת בית המלון הגו אטדגי, גוזלן ושבתאי עוד בטרם השתלטה הקורונה על העולם. חרף הקשיים שהרימה המגיפה על העסקים, קטנים כגדולים, ברחבי הגלובוס ובפרט בענף התיירות והנופש, הם השלימו את התהליך. NOW פתח את שעריו בשיאה של המגיפה.

"לא ראינו לנגד עינינו ברירה אחרת, גם כשמצאנו עצמנו דוהרים על רכבות הרים רגשיות לא פשוטות, הרי לא אחת החששות והפחדים השתלטו עלינו", מספר גוזלן, "המגיפה המתמשכת, על כל גליה, השפיעה עלינו לא מעט ולמשל התעכבנו עם מועד הפתיחה, הפסדנו הרבה כסף ולמעשה עד היום הקורונה נותנת אותותיה על ההתנהלות השוטפת. נופשים מזמינים חופשה וברגע האחרון, מבטלים או דוחים כי נאלצים להיכנס לבידוד או כי נדבקו, ברור לכולם שזה עוד לא נגמר. עם זאת, יש לנו את היתרונות המנצחים שלנו שאף אחד לא יכול לקחת מאיתנו. הכי קל היה לוותר, להרים ידיים, לדחות את הגשמת החלום והתכנון, אבל בחרנו בדרך הקשה והיום אנו רואים את התוצאות שמדברות בעד עצמן.

"NOW הוא מלון בוטיק קטן ואקסקלוסיבי, מה שמעניק לו עדיפות על פני בתי המלון הגדולים וההמוניים. בין הסגרים והבין הגלים ועליית התחלואה, כשהנופשים מחפשים כיצד להתרענן, לנשום אוויר מהשגרה הלוחצת והדוחקת ולקחת לעצמם הפסקה מהמתרחש בחוץ, הם כבר מעדיפים להגיע למלון שאין בו הרבה אנשים וסכנת ההדבקות היא מינורית. חרף התקופה הקשה, אנחנו שמחים בתוצאות וגאים במיזם שהקמנו, מאמינים בו ויודעים שגם בעתיד, בעוד נמשיך להרגיש בהשלכות המגיפה, עדיין יש לנו ביד מוצר מנצח שרק ימשיך להשתבח".

מלון NOW אילת. מאיה אפגר,
להישיר מבט למשבר. מלון NOW/מאיה אפגר

לסיום דבריו מתייחס גוזלן לעתיד ומדגיש כי אין בכוונתו ובכוונת חבריו למיזם לעצור ולו לרגע, גם כאשר ברור וידוע שההשלכות הכלכליות של מגיפת הקורונה יורגשו במשך שנים רבות קדימה. "אנחנו מעריכים שהנזקים הכלכליים עוד ילכו אתנו כמה שנים קדימה, אבל דווקא מתוך אמונה מלאה ב-NOW ובעצמנו, אנחנו יודעים שנצליח לעבור את המשבר", מצהיר גוזלן, "סגירת המלון בגלל המגיפה? לא הייתה ולא תהיה קיימת אפשרות כזאת".

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully