וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 16:38

ארכיטקט למידה ראשית ב-Elevation, דירקטורית חדשה במכון הייצוא ועוד. המינויים והשינויים של השבוע החולף

חברת Elevation המובילה בתחום האקדמיות הפנים ארגוניות, הודיעה היום על מינויו של ד"ר ערן גל לארכיטקט הלמידה הראשי. במסגרת תפקידו יהיה אחראי ערן על עיצוב חוויית הלמידה עבור עובדים וארגונים ותמיכה בתהליכי טרנספורמציה של למידה דיגיטלית בחברות השונות.

ערן הינו דמות מפתח בתחום הלמידה והפיתוח בישראל, בעל 20 שנות ניסיון. בשנים האחרונות הוא מלמד וחוקר בפקולטה לטכנולוגיות הדרכה ב-HIT, תוך התמקדות בעיצוב הוראה מעשי ועיצוב פתרונות למידה דיגיטליים. במהלך השנים שימש כיועץ אסטרטגי למגוון רחב של ארגונים בתחום התעשייה הביטחונית, הבנקאות, ההייטק, הביטוח, התקשורת ועוד. בימים אלו, משמש ערן כראש החוג ללימודי תואר שני בפקולטה לטכנולוגיות למידה ב-HIT ויו"ר הכנס השנתי הישראלי לטכנולוגיות למידה שהתקיים לראשונה ב-2013.

ד"ר ערן גל: "שמח מאוד על ההזדמנות להצטרף לצוות המקצועי והחדשני בחברת Elevation. אקדמיות פנים ארגוניות, תהליכי Reskilling & Upskilling ישמשו מנועי צמיחה לאנשים וארגונים בשנים הקרובות וכנראה הרבה מעבר. אנחנו מייצרים שילוב בין חדשנות טכנולוגית ומתודולוגית כדי להציע את מנגנון הצמיחה העדכני והמדויק ביותר".

אבי שניר, מייסד ומנכ"ל חברת אלביישן: "חוויית הלמידה היא חלק חשוב באקדמיות הפנים ארגוניות ש Elevation בונה ומתפעלת לחברות וארגונים. אני שמח שד"ר ערן גל, ממובילי התחום בישראל, בחר להצטרף אלינו ולהוביל את התחום לשיאים חדשים".

ד"ר ערן גל. יחצ,
ד"ר ערן גל/יחצ

הדירקטוריון של מכון היצוא, אישר פה אחד את מינויה של ג'וליה זהר לדירקטורית. זהר היא בעלים ומנכ"ל של מפעל "אל ארז" וחברה בוועד המנהל של "קרן מסירה" הנתמכת ע"י ארגון הג'ויינט ויד הנדיב למען אנשים עם מוגבלויות בחברה הערבית. בנוסף היא ממנת קו סיוע לקהילת הלהט"ב בחברה הערבית.

זהר, מורה למתמטיקה בהכשרתה, עסקה שנים בהוראה ובחינוך, ובשנת 2003 לאחר מות בעלה שהקים את מפעל "אל ארז" לייצור טחינה, החלה לנהל אותו והגיעה להישגים מקומיים ובינלאומיים משמעותיים.

עם מינויה מסרה ג'וליה זהר: "אני מודה לנשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, ליו"ר מכון היצוא, איילת נחמיאס ורבין ולחברי הדירקטוריון על האמון שנתנו בי. זהו יום מרגש במיוחד עבורי. כמי שחיה את התעשייה מקרוב, ומתמודדת עם האתגרים היומיומיים לבד, מאז נפטר בעלי. אני אוהבת את התעשייה ואת כל העוסקים בה ומתרגשת להיות חלק מהדירקטוריון של מכון היצוא שהוא בית וקפיצת דרגה עבור כל יצואן בישראל."

איילת נחמיאס ורבין, י ו"ר מכון היצוא: " אני מתרגשת ומברכת על הצטרפותה של ג'וליה זהר לדירקטוריון מכון היצוא ובטוחה כי ניסיונה הרב יאפשר לנו לחדד את הצרכים של היצואנים בעולם הדינאמי והמורכב ויסייע לתעשייה הישראלית באתגרים שנכונו לנו".

נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר: "ג'וליה זהר היא דוגמא ליזמית מצליחה שבתוך שנים ספורות הצליחה לקחת מפעל טחינה קטן ולהפוך אותו לאחד המותגים המצליחים בישראל, שחלק גדול מתוצרתו מיוצא לחו"ל. אני גאה שבשנה שהענקנו לג'וליה את פרס התעשייה, גם בחרנו למנות אותה למועצת המנהלים של מכון היצוא שם היא תייצג יצואנים קטנים ובינוניים שעוברים ויעברו את הדרך שעברה ובכך תוכל להשפיע ולכוון את מכון הייצוא לבניית תכניות ופעילויות שיסייעו לאותן חברות לבצע קפיצת מדרגה משמעותית".

ג'וליה זוהר. אסף רונן,
ג'וליה זהר/אסף רונן

רוברט כרמלי מונה למנהל השקעות ראשי בארבע עונות ניהול עושר מקבוצת IBI. בתפקידו האחרון כיהן כמנהל דסק חו"ל ב'פעילים ניהול תיקי השקעות' וקודם לכן כמנהל דסק חו"ל במגדל קרנות נאמנות. כרמלי כיהן גם בשורת תפקידים בכירים בגופים פיננסיים בינלאומיים, בין היתר, ב-Deutsche Bank העולמית. כרמלי יהיה אחראי על חטיבת ניהול העושר בארבע עונות, אחת מקבוצות הפיננסים הפרטיות הגדולות בישראל.

רוברט כרמלי. סיון פרג',
רוברט כרמלי/סיון פרג'

אליענה פישלר, שכיהנה כסמנכ"לית התקשורת של התעשייה האווירית וכראש מערך התקשורת הגלובלית של אמדוקס, תוביל את פעילות התקשורת והקיימות של חברת חיפוש והפקת הגז הטבעי אנרגי'אן, המפתחת ומפעילה בישראל את מאגרי הגז כריש ותנין.

אנרג'יאן הבריטית-יוונית נערכת לתחילת הפקת הגז ממאגר כריש הצפויה במהלך השנה, ומתנהלת בארץ מול ממשקים רבים- ציבוריים ותקשורתיים. פישלר תוביל את הפעילות הזו, וגם את נושאי ה-ESG וה-CSR הנמצאים בליבת הפעילות של החברה.

אליענה פישלר מגיעה מרקע עשיר של תפקידים בכירים בתחומי התקשורת והמותג בחברות גלובליות, במסגרתם עסקה בבניית מוניטין ומותג, הובילה מהלכים ציבוריים רבים, ניהלה משברים והקימה מערכי תקשורת מורכבים.

אליענה פישלר. יחצ,
אליענה פישלר/יחצ

חברת דרימד (DreaMed Diabetes), שפיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית ראשונה מסוגה לסיוע בטיפול חולי סוכרת, מודיעה על מינויו של דורון הופמן למנהל הפיתוח (VP of Engineering). דורון מילא שורה של תפקידים בחברות מובילות, ביניהן ב-Kenshoo ו-Jajah. רק לאחרונה קיבלה דרימד אישור FDA רביעי המאפשר לה להרחיב את השימוש בפלטפורמה שפיתחו - ה-Advisor Pro - לחולים בסוכרת סוג 2 בנוסף לחולי סוכרת נעורים (סוג 1).

לדורון יותר מ-20 שנות ניסיון. לפני שהצטרף לדרימד, דורון היה דירקטור בכיר של מחקר ופיתוח ב-Kenshoo במשך כ-4 שנים (Sr. Director of R&D), ומנהל צוות מחקר ופיתוח ב-Jajah. בזמנו הפנוי, דורון אוהב לצלם בעלי חיים ולרוץ.

"כדי להביא את הפתרון הטוב ביותר למאות מיליוני אנשים עם סוכרת בעולם, אנחנו צריכים להמשיך, לפתח ולהשתפר כל הזמן", אמר ערן אטלס, מנכ"ל ומייסד-שותף של דרימד. "דורון הוא בדיוק האדם איתו נוכל לרוץ למרחקים ארוכים. יש בו את רוח החדשנות של דרימד ורצון לחולל שינוי אמיתי בחיי היומיום של אנשים, זה מה שאנחנו כבר עושים ועוד נעשה בסדר גודל גדול יותר בעתיד. אין לי ספק שדורון יהיה תוספת משמעותית למשפחת דרימד".

"אחרי שני עשורים בעולמות הטכנולוגיה, הבנתי שהגיע הזמן לשינוי. רציתי לקחת את הכישורים שפיתחתי והידע שצברתי למקום שישפר את הבריאות ואיכות החיים של מיליוני אנשים מסביב לעולם", אמר דורון הופמן, מנהל הפיתוח הנכנס של דרימד. "אני נרגש להיות חלק מהצוות המצוין של דרימד, שפורס את הטכנולוגיה שלו בכל העולם במטרה לשפר את חייהם של אנשים עם סוכרת, אחת מהמחלות הכרוניות הנפוצות ביותר בעולם, ולהוריד את מהעומס הרב שיש על אנדוקרינולוגים".

דורון הופמן. יחצ,
דורון הופמן/יחצ

נועה ישר-אל מונתה למנהלת השיווק והשותפויות של עמותת עיגול לטובה.

במסגרת תפקידה תהיה אחראית על בנייה והתווית האסטרטגיה השיווקית וניהול כלל פעילות השיווק, הובלת השותפויות עם חברות האשראי, ייזום והוצאה לפועל של שתופי פעולה מסחריים - חברתיים.
בתפקידה הקודם ניהלה ישר-אל את מחלקת השיווק וקשרי חוץ של המרכז לחינוך סייבר בקרן רש"י.

ישר-אל, בעלת ניסיון מגוון בעולמות השיווק והפיתוח העסקי, בארגונים ישראלים וגלובאליים ובארגונים חברתיים, מחזיקה בשני תארים במנהל עסקים - תואר ראשון מטעם המכללה למינהל ותואר שני מאוניברסיטת בר-אילן.

עיגול לטובה היא פלטפורמה חדשנית המאפשרת לעגל עסקאות בכרטיס האשראי לשקל הקרוב. סכום האגורות המצטבר עובר לתרומה לעמותות לפי בחירת בעל/ת הכרטיס, מתוך רשימת עמותות רחבה הכוללת את העמותות המובילות בישראל. מדובר בסכום חודשי ממוצע של כארבעה שקלים מכל תורם.
שלומי צדקי, מנכ"ל עיגול לטובה: "אני מברך על הצטרפותה של נועה לעיגול לטובה ומשוכנע שהיא תתרום מניסיונה העשיר ותביא את העמותה לשיאים חדשים."

נועה ישר-אל. דור מלכה,
נועה ישר-אל/דור מלכה

הסטארט-אפ הישראלי solidify הודיע על מינויו של מעוז רומנו לתפקיד ה Chief Revenue Officer (סמנכ"ל הכנסות) בחברה. רומנו מצטרף ל solidify לאחר שסיים את תפקידו מזה כשנתיים כDirector of Customer Success בחברת Appsflyer.

רומנו (37), נשוי+2, שירת ביחידה מיוחדת ב9900, מביא עמו לתפקיד מעל 15 שנות ניסיון בניהול מוצר, ניהול פרוייקטים ועבודה מול לקוחות בחברות טכנולוגיה בינלאומיות מובילות כמו WalkMe, Appsflyer וכן בחברת Appsee שנרכשה ע"י ServiceNow, בהן עבד מול גופים גדולים ומורכבים.

"כחלק מהעבודה שלי ב- Appsflyer ראיתי את השינוי שקורה בעולם הפרסום הדיגיטלי - הפרסום נהיה קשה יותר, עם רגולציה כבדה יותר, מנגד צפיתי בחברות כמו טיקטוק קמות, חברות שמבחינתי מתארות את אבן הדרך הבאה בעולם הפרסום- פרסום דרך יוצרי תוכן" מסביר רומנו "החלטתי להצטרף לצוות ב-solidify שהבין שעולם הפרסום דרך משפיענים הוא עדיין בוסרי אך חדשני, ושיש בו מקום לשינוי"

בר אלמוג, מנכ"ל ומייסד שותף ב-solidify ציין: "אנו שמחים ומברכים על הצטרפותו של מעוז לצוות החזק שבנינו, ועודנו בונים יד ביד ב-solidify. מעוז מביא איתו נסיון רב במגוון תפקידי ניהול בכירים בכמה מחברות ההייטק המובילות בעולם וכן הבנה מעמיקה של המרחב בו אנו פועלים.
solidify נמצאת בשלב מרגש של צמיחה מדהימה לצד העשייה המשמעותית והבלתי פוסקת בדרכה לשינוי פני שוק יוצרי התוכן בעולם. אנו סמוכים ובטוחים כי מעוז יהווה בורג מרכזי מתוקף אישיותו ותפקידו בהובלת החברה הכי רחוק שאפשר".

מעוז רומנו. יחצ,
מעוז רומנו/יחצ

ליהיא יוקלה מונתה למנהלת יחידת אחריות תאגידית וקיימות ב-BDO Consulting. ליהיא, מהנדסת סביבה בעלת מומחיות בפיתוח רגולציה סביבתית מתקדמת והטמעתה בתחום זיהום ממקור תעשייתי, הסביבה הימית ומשאבי סביבה. לשעבר מנהלת תחום פיתוח עסקי בחו"ל וכן מנהלת מחלקת שפכי תעשייה, קרקעות מזוהמות וסביבה ימית בחברת DHV MED.

ליהיא בעלת ניסיון בניהול פרויקטים וביעוץ לרשויות ולגופים פרטיים בארץ ובחו"ל. היא הובילה את פרויקט האסדרה הסביבתית של מפעלי התעשייה הגדולים ובהטמעת חקיקה בינלאומית בישראל בתחומי אסדרה משולבת ומרשם פליטות לסביבה (מפל"ס). הובילה עבור אמנת ברצלונה באו"ם (UNEP) את נושא התוכנית הלאומית להפחתת פליטות לים ממקורות יבשתיים בישראל ובמדינות הבלקן ואת עדכון התוכנית האזורית של אגן הים התיכון לנושא הפחתת זיהום לים ממתקני טיפול בשפכים עירוניים. לפני הצטרפותה ל- BDO, עבדה בחברת DHVMED, חברת ייעוץ בתחום הנדסת הסביבה, בה ניהלה את תחום הפיתוח עסקי של החברה וכן את מחלקת שפכי תעשייה, קרקעות מזוהמות והסביבה הימית. לפני כן עסקה בתחומי רגולציה סביבתית, זיהום ים, פליטות תעשייה ומשאבי סביבה.

חן הרצוג, שותף כלכלן ראשי ומנהל מחלקת כלכלה סביבה ורגולציה בחברת הייעוץ של BDO: "BDO מובילה את תחום ה-ESG מזה שני עשורים, אנו שמחים על הצטרפותה של ליהיא יוקלה כראש יחידת ה-ESG. לליהיא מומחיות רבת שנים בתחום הסביבה והקיימות, והצטרפותה משקפת את המיקוד הגובר בתחומי האקלים והקיימות בתחום".

ליהיא יוקלה וחן הרצוג. BDO ישראל,
ליהיא יוקלה וחן הרצוג/BDO ישראל

צמרת אביבי, מנכ"לית ארגון מורי התל"ן, חוגים והעשרות מונתה לסגנית נשיא להב. משנת 2020 צמרת ייסדה ומשמשת מנכ"לית העמותה לקידום מורי תל"ן, העשרה וחוגים - פעילה חברתית, מחוללת שינוי, מובילת דעה וקהל של רבבות אנשי חינוך פורמלי / בלתי פורמלי, מובילת מחאת העצמאים. לאביבי תואר BA במנהל החינוך וארגונו וספרות עברית.

צמרת אביבי. יחצ,
צמרת אביבי/יחצ

חברת סלברייט (נסד"ק: CLBT), המובילה העולמית בפתרונות Digital Intelligence למגזר הציבורי והפרטי, מודיעה על מינויה של ענת פרן לחברת הנהלה בחברה.

ענת מכהנת כסמנכ"לית בכירה למערכות מידע ותפעול בסלברייט, בה היא עובדת כ-4.5 שנים. היא בעלת ניסיון עשיר בניהול מחלקות IT, מערכות מידע, רכש ותפעול. בטרם הצטרפה לחברת סלברייט עבדה ענת כראש מחלקת שירותי IT בחברת צ'ק פוינט שם היתה אחראית לניהול שירותי ענן ו-DevOps, שירותי תשתית לפיתוח ותשתית ארגונית. בנוסף, עבדה באינטל כ-8 שנים בתחומי הנדסת מערכות מידע.

הקידום של ענת לחברת הנהלה בסלברייט הגיע בעקבות הצלחות משמעותיות, בהן: הקמת צוות גלובלי בתחום IT, מערכות מידע וניהול התפעול, ועמידה באתגר ליצירת אינטגרציה יעילה המשלבת בין שלוש הפונקציות הללו. כל אלו היוו תשתית להישגים רבים ומשמעותיים של סלברייט במהלך שנת 2021.

ענת פרן היא בעלת תואר ראשון (BSc.) בהנדסת מערכות מידע, ותואר שני (MBA) במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון שבנגב.

ענת פרן. עזרא לוי,
ענת פרן/עזרא לוי

קבוצת ארליך, משרד הפטנטים הגדול והמוביל בישראל, הודיע על מינויה של רות גרנות לסמנכ"ל טכנולוגיות לצד מינויה של סיגל קליין לסמנכ"ל לקוחות. מדובר באסטרטגיה של קבוצת ארליך להרחבת שדרת הסמנכ"לים ומתן שירות טוב יותר ללקוחות.

רות החלה את הקריירה שלה בחברת "פרוקטר & גמבל" הבינלאומית, כנציגה מדעית ותמיכה רגולטורית, האחראית על קשרי חוץ ורגולציה של החברה ומוצריה בישראל, מול גופים כגון משרד הבריאות ומכון התקנים וכן לקוחות החברה בישראל. בהמשך, היא שימשה במשך שני עשורים כסמנכ"לית, וניהלה את הקניין הרוחני של "ידע חברה למחקר ופיתוח בע"מ", חברת המסחור של מכון ויצמן למדע ברחובות. במסגרת תפקידה, רות נתחה, הגנה וניהלה, בעזרת צוות אדמיניסטרטיבי, פורטפוליו של מאות משפחות פטנטים, ונתנה את התמיכה והליווי לפעולות המסחור, מתן הרשיונות, בדיקות נאותות ופעולות שונות בקניין הרוחני האמור, כמו גם פיקחה על נותני השירות, ובכללם משרדים של עורכי פטנטים, עמם עבדה חברת "ידע". במהלך שנים אלו רות עסקה בין השאר בטיוב מערכות הטכנלוגיה המשמשות את ידע.

מינוי נוסף הוא של סיגל קליין, אשר בארבע שנים האחרונות היתה מנהלת המכירות והפיננסים של סוכנות ניהול ההסדר "תמורה". בתפקידיה הקודמים שימשה כמנהלת פיתוח עסקי, מנהלת יחידת קשרי לקוחות ומנהלת מרכז שרות הלקוחות ושמשה בתפקידי ניהול בכירים נוספים מעל 11 שנה ובסה"כ בוותק מעל 18 שנים בתחום שוק הביטוח וההון.

לדברי ד"ר גל ארליך, מייסד קבוצת ארליך, "רות וסיגל מביאות איתן הבנה מעמיקה של תהליכי עבודה, ניסיון עשיר בתחומן וגם מתן פרספקטיבה של הלקוח, שתבטיח יתרונות עבורו, בפיתוחים והשיפורים הרבים שאנו עובדים עליהם ללא הרף בימים אלו". עוד מוסיף ארליך, "אנחנו נמצאים בתקופה של צמיחה וחדשנות, על כן בחרנו להרחיב גם את שדרת הניהול בקבוצה, אשר בצורה הזאת תוכל לספק שירותים מקיפים וטובים יותר ללקוחות שלנו".

סיגל קליין. צפריר ורטנפלד,
סיגל קליין/צפריר ורטנפלד
רות גרנות. מיה אורלב,
רות גרנות/מיה אורלב

השלוחה הישראלית של ארגון AIPPI, עמותה לפיתוח הקניין הרוחני בישראל, הכריזה השבוע על נשיא חדש - עו"ד אסא קלינג, לשעבר ראש רשות הפטנטים ורשם הפטנטים, העיצובים וסימני המסחר. קלינג יחליף את הנשיאה היוצאת תמר מורג-סלע, עורכת פטנטים ושותפה בקבוצת ריינהולד כהן, לאחר שגבר על המועמד אילן כהן ממשרד CDS.

seperator

שחר נביפור מונה לתפקיד ניהול המחלקה המסחרית בחברת נילוס קמעונאות. נילוס הינה פלטפורמת סחר קמעונאי B2B דיגיטלי, המאפשר לספקים קשר ישיר עם השוק הפרטי ופורמט החנויות המתמחות.

פירמת עוה"ד סאליבן תל אביב (Sullivan & Worcester) מודיעה על מינוי שותפים חדשים: עו"ד שמר סנדק מונה כשותף במחלקת ההייטק ועו"ד גל כהן מונתה כשותפה במחלקת שוק ההון.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully