וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכחול ונחושת יוקרתיים: דייסון מוציאה מהדורה מוגבלת ל-Airwrap

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 11:05

המהדורה למעצב השיער מיוחדת וכוללת תיק נסיעות למכשיר במתנה

ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, היבואנית הרשמית שלDyson בישראל, מציעה מהדורה מיוחדת של המוצר הנחשק מקטגוריית טיפוח השיער של המותג. מעצב השיער Dyson Airwrap מוצע בימים אלו במהדורה מוגבלת ומיוחדת בצבעי כחול ונחושת יוקרתיים, עם תיק נסיעות למכשיר במתנה.

מעצב השיער Dyson Airwrap בצבעי כחול ונחושת יוקרתיים במראה מלכותי ביותר. המכשיר מגיע עם אביזרי סלסול למראה מתולתל או גלי, ומברשות להחלקת השיער או ליצירת נפח, כך שניתן לעצב, לסלסל, להחליק ולייבש את השיער ללא חום קיצוני, מה שהופך את המכשיר למיוחד עוד יותר.

דייסון. יחצ,
עכשיו במהדורה מוגבלת/יחצ

הצבע הכחול הפרוסי היוקרתי התגלה בברלין בשנת 1706. יצרן צבע בשם דייסבאך ניסה ליצור צבע אדום, אך בגלל תגובה כימית בין האשלג לחומר אחר בתוך המרכיבים, בסופו של דבר נוצר צבע כחול עמוק מדהים.

400 שנים לאחר מכן, מותג Dyson שילב את הצבע הייחודי הזה במהדורה המיוחדת של ה Airwrap, כאשר בדומה לצבע, גם הוא נוצר אחרי ניסוי וטעייה. הכחול הפרוסי במכשיר משולב עם נחושת עשירה המעניקה מראה אלגנטי למעצב השיער.

מעצב השיער מגיע עם 8 אביזרי עיצוב שונים המאפשרים לבחור כל סגנון עיצוב שרוצים. התוצאה, בין אם בחרת לתלתל, להעניק לשיער מראה גלי או להחליק, היא יצירת מראה טבעי עם גימור משי, שעוזר למנוע נזקי חום קיצוני. מחיר מומלץ לצרכן: 2,490 שקלים ובכל רכישה מקבלים תיק נסיעות למכשיר במתנה.

  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully