וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מנהלים חדשים למרלוגי המזון של תנובה

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 11:12

מוטי רוזנבוים ונדב הלפרין ינהלו את מרלוגי המזון הגדולים בארץ. המרלו"גים במודיעין ובצפון יתמכו במנועי הצמיחה החדשים של תנובה ויעסיקו מאות עובדים

תנובה מודיעה על מינוי שני מנהלים בכירים בחטיבת הלוגיסטיקה, אשר ינהלו שניים מהמרלוגים של החברה וכן מאות עובדים. מוטי רוזנבוים ישמש כמנהל המרלו"ג החדש של החברה במודיעין ונדב הלפרין ישמש כמנהל המרלו"ג בצפון. מינוי המנהלים הוא חלק מהאסטרטגיה של חטיבת הלוגיסטיקה בתנובה ליצירת מצוינות תפעולית ולוגיסטית שתתמוך במנועי הצמיחה החדשים של קבוצת תנובה.

שגיא שויפלד, סמנכ"ל חטיבת שרשרת האספקה בתנובה מסר כי חטיבת הלוגיסטיקה בתנובה נערכת לקראת אתגרי השנים הקרובות והצמיחה בצריכה הביתית, לצד התרחבות הקבוצה בתחומי פעילות נוספים. כחלק מההערכות, צפויה תנובה לפתוח בקרוב את מרלו"ג מודיעין באזור התעשייה במודיעין, אשר יהיה המרלו"ג הגדול והמתקדם בארץ בתחום המזון הקפוא והמצונן. המרלוג אשר ישתרע על שטח של כ-30 אלף מ"ר ו-15 אלף מ"ר בנוי, יכיל את כל תוצרת המזון הקפואה והמצוננת של תנובה, למעט חלב. מרלו"ג צפון הוא המרלו"ג היחיד של קבוצת תנובה, שעוסק במספר תחומים ומכיל חלב, ביצים ומזון.

מוטי רוזנבוים. יחצ,
מוטי רוזנבוים/יחצ

מוטי רוזנבוים אשר ינהל את מרלו"ג מודיעין של תנובה, מגיע משופרסל והינו בעל תואר ראשון B.sc בהנדסת תעשייה ותואר שני בניהול. רוזנבוים בעל ניסיון עשיר של יותר מעשור בעולמות הלוגיסטיקה, בין היתר בניהול והקמת מרכזים לוגיסטיים, לרבות מערכות אוטומטיות במחסנים. קודם לתפקידו ניהל את מרלו"ג מודיעין של שופרסל, וקודם לכן שימש כמנהל שרשרת אספקה של חברת בונז'ור (מקבוצת אסם) וכן כמנהל המטה של המרכז הלוגיסטי של אסם בשוהם.

נדב הלפרין. יעל קמחי,
נדב הלפרין/יעל קמחי

נדב הלפרין שינהל את מרלו"ג צפון של תנובה, מגיע מתעשייה ביטחונית והוא בעל תואר ראשון B.sc בביוכימיה ומדעי המזון ותואר שני במנהל עסקים. להלפרין ידע נרחב בעולמות התפעול והלוגיסטיקה, יכולות ניהול והנעת אנשים לצד ניסיון בהובלת תהליכים ופרויקטים מורכבים. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה בחברה ביטחונית ולפני כן שימש כמנהל המפעל של EDEN SPRING ,אליו הגיע לאחר כשמונה שנים בחברת שטראוס בתפקיד של מנהל תפעול של מפעל הממתקים ומנהל ייצור ופלנינג של המפעל ביד מרדכי.

שגיא שויפלד אמר "אנו מברכים על הצטרפותם של נדב ומוטי לקבוצת תנובה, אני מאמין שהניסיון העשיר שלהם וההבנה מעמיקה וחדשנית בעולמות הלוגיסטיקה יביאו כלים חדשניים לחטיבה ויהוו תרומה משמעותית לצמיחת הקבוצה כולה".

  • עוד באותו נושא:
  • תנובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully