וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה ראדה ודורון נשר ירצו אונליין בפרויקט של מזרחי טפחות

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 11:26

הפעילות כוללת הרצאות שישודרו בעמוד הפייסבוק של הבנק, כאשר כל ההרצאות יהיו פתוחות לקהל הרחב ללא עלות, ברישום מראש באתר "נפגשים במזרחי-טפחות"

בנק מזרחי טפחות ממשיך בפעילות "נפגשים במזרחי-טפחות" ובמהלך חודש פברואר תשודר סדרת הרצאות מרתקות בנושאים מגוונים. בין המרצות והמרצים המשתתפים: דורון נשר, אילנה ראדה, דנדן בולוטין, אור הלר, ד"ר יניב לויתן, אסף כץ ועוד. הפעילות כוללת הרצאות שישודרו בעמוד הפייסבוק של הבנק, כאשר כל ההרצאות יהיו פתוחות לקהל הרחב ללא עלות, ברישום מראש באתר "נפגשים במזרחי-טפחות".

זו השנה העשירית של פעילות "נפגשים במזרחי טפחות", במסגרתה הבנק עורך למען הקהילה ובאופן קבוע מגוון רחב של פעילויות והרצאות של מיטב המרצים עם תכנים מגוונים. הרישום להרצאות והפעילויות באתר "נפגשים במזרחי-טפחות" כאן.

אילנה ראדה. יחצ,
אילנה ראדה/יחצ

פירוט ההרצאות

  • יום ב' 7/2/22, 19:30, הרצאתו של דורון נשר "ואז הוא התחיל לדבר" - נפגשים עם דורון נשר, שחקן, איש רדיו, איש טלוויזיה, תסריטאי וסופר, שאיבד באירוע מוחי את הכלי שכל כך מאפיין אותו - את השפה, את המילים. במלחמה עיקשת יוצא דורון להילחם את הקרב של חייו, שנמשך שמונה שנים. על הדרך הזו, על הקשיים, על האתגרים, ההתמודדות, ההתגברות ונקודות האור, יספר דורון בהומור עצמי בין המילים.
  • יום ג' 8/2/22, 19:30, אסף כץ בהרצאה "לחשוב כמו ילד.ה" - נפגשים עם אסף כץ, מומחה לחשיבה יצירתית וכותב לתוכניות קומיות מובילות ("ארץ נהדרת", "מועדון לילה"), להרצאה מעוררת השראה בשילוב סיפורים מרתקים ועובדות מפתיעות, שתיתן לכם כלים מעשיים להפוך לגרסה יצירתית יותר של עצמכם.
  • יום ד' 9/2/22 19:30, הרצאתו של ד"ר יניב לויתן "בתוך מוחו של גאון שיווק" - נפגשים עם ד"ר יניב לויתן, מומחה בינלאומי ללוחמה פסיכולוגית, להרצאה שתחשוף בפניכם את החשיבה היצירתית והחדשנית של האנשים ששינו את עולם העסקים. כיצד מנהלים כמו אילון מאסק מחברת טסלה, ג'ף בזוס מאמזון והמייסד האגדי של אפל סטיב ג'ובס, מתווים אסטרטגיה וצעדים שיווקיים.
  • יום ב' 14/2/22, 19:30 ההרצאה "סקירה אסטרטגית -בין עזה ללבנון, בין החמאס לחיזבאללה, בין איראן למצרים" עם הכתב אור הלר - נפגשים עם אור הלר, הכתב הצבאי של ערוץ 13 ומגלים מהם האתגרים הביטחוניים של ישראל וכיצד היא מתמודדת איתם? כיצד צה"ל נערך למלחמת לבנון השלישית? האם ניתן לנצח ארגון טרור וכיצד השתנה אופי המלחמות שישראל מנהלת בעשרות השנים האחרונות? ההרצאה מלווה בקטעי כתבות הממחישות את בעיות הביטחון הלאומי של ישראל.
  • יום ג' 15/2/22 19:30 אילנה ראדה בהרצאה "מה קרה לתאיר?" - נפגשים עם אילנה ראדה, אימה של תאיר ראדה ז"ל שתספר לנו על חייה של תאיר לפני הרצח, על יום הרצח, החיים שאחריו, השמועות והמסע שלה למציאת הרוצח האמיתי, שנמשך כבר 15 שנה.
  • יום ד 16/2/22, 19:30, דנדן בולוטין בהרצאתו "שמאניזם וכישוף בדרום אמריקה" - נפגשים עם דנדן בולוטין, משתתף הישרדות VIP, ביולוג וכתב מסע אחר, בהרצאה שתיקח אותנו לעולם הקסום של השמאנים. מה מסתתר מאחורי טקסי הריפוי והכישוף האינדיאנים? האם יש בהם אמת או שהכול אחיזת עיניים? איך ומי יכול לדבר עם המתים? על מפגשים עם מרפאים ומכשפים, צמחי מרפא, וגם חוויות אישיות מטקסים לגירוש רוח רעה וכישוף.
  • יום ג' 22/2/22, 19:30, ד"ר עוז גוטרמן בהרצאה "מדעי האושר - מופע מצחיק על מה שחשוב באמת" - נפגשים עם עוז גוטרמן, דוקטור לפסיכולוגיה ומגיש תוכנית הרדיו "אנשי המחר", בהרצאה על מדע האושר כפי שמעולם לא הכרתם - סוחף, מרגש, מצחיק ויישומי. האם אנחנו מגיעים לעבודה בשמחה? חוזרים בכיף אל הילדים? איך מנהלים את מה שעד היום לא חלמנו לנהל? התגליות החדשות והמרתקות של מדע האושר פותחות בפנינו עולם חדש של הבנה ואפשרויות. הרצאה מלאת הומור שתכיר לכם פרקטיקות ייחודיות לניהול האווירה בבית ובמשרד, ותיתן לכם כלים אפקטיביים לשבירת השחיקה והשגרה.
  • יום ד' 23/2/22 19:30, ההרצאה "לשמור על הכסף בתקופת אי וודאות" עם סימונה וינקרץ - נפגשים עם סימונה וינקרץ ממחלקת פיקדונות במזרחי-טפחות, להרצאה על שמירת הכסף בתקופה של חוסר ודאות. החל מפרוץ משבר הקורונה, אנו חווים אי וודאות מתמשכת הנוגעת במישורים רבים בחיינו, ומשפיעה על האופן בו עלינו לנהל את הכסף שלנו. "החיים לצד הקורונה" מחייבים אותנו לשמור על האיזון הנכון בין הוצאות הולכות וגדלות ובין חיסכון והתאמת אפיקי ההשקעה הרלוונטיים לחיינו. בהרצאה זו תיחשפו לעולם הפיקדונות וליתרונותיהם במיוחד בתקופה זו, בה קיימת חשיבות רבה להשקעה של הכסף בצורה נבונה.
  • יום ב' 28/2/22 19:30, שרון כהן בהרצאתו "מהילד שבי אל הילד שלי" - נפגשים עם שרון כהן, מורה ומרצה למערכות יחסים מודעות, להרצאה מרתקת ומלאה בהומור, על הורות, ילדים וחינוך, בהרצאה שתשנה את תפיסת עולמך על הורות וחינוך ותעניק תובנות משנות תודעה וכלים שמותאמים לכם ולילדיכם. מה אני יכול ללמוד עליי מהקשר עם הילד? מה מסתתר מתחת להתנהגות "שלילית" של הילד? מה הופך הורה וילד למאושרים? איך מחזקים את הדימוי העצמי של הילד? איך מגלים את הבקשה האמיתית מתחת להתנהגות פוגענית? איך מפתחים "ראיית רנטגן" אל ליבו של הילד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully