וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של מאות אלפי שקלים: ערד טקסטיל משיקה חנות בדיזנגוף סנטר

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 13:47

החנות תציג את מבחר הקולקציות של המותג עם צבעוניות טרנדית לצד הפריטים הקלאסיים: "הציבור הרחב יוכל להתחדש במגוון המוצרים שלנו אשר משווקים לבתי המלון המובילים בארץ ובעולם"

רשת "ערד טקסטיל" פתחה בימים אלו את חנות הדגל החדשה שלה בתל אביב בקניון דיזנגוף סנטר. בחנות יוכלו תושבי תל אביב והסביבה ליהנות ממגוון מוצרי הטקסטיל האיכותיים של המותג החל ממגבות, מצעים, חלוקים ושמיכות מפנקות עם האיכות הגבוהה והמוכרת של ערד טקסטיל. החנות תציג את מבחר הקולקציות של המותג עם צבעוניות טרנדית לצד הפריטים הקלאסיים, כך שכל אחד יוכל למצוא מוצרים המתאימים עבורו. הסניף החדש בהשקעה של מאות אלפי ₪ ישתרע על שטח של 56 מ"ר.

ערד טקסטיל. עדי גלעד,
ערד טקסטיל/עדי גלעד

"ערד טקסטיל" נמנית עם חברות הטקסטיל הגדולות, הוותיקות והאיכותיות ביותר בישראל, והיא הספקית הגדולה ביותר בשוק בתי המלון בארץ כבר למעלה מארבעה עשורים. מבין לקוחותיה ניתן למנות את רשת ישרוטל, פתאל, דן, אורכידאה ורשת מלונות בראון. החנות החדשה במתחם הסנטר בתל אביב היא החנות החמש עשרה של הרשת, כחלק מפריסה ארצית נרחבת.

אסף סוויסה, מנכ"ל רשת "ערד טקסטיל": "אנו נרגשים ושמחים לפתוח חנות נוספת של ערד טקסטיל בסנטר ולהנגיש את מגוון המוצרים של החברה לתושבי תל אביב. פתיחת החנות החדשה תאפשר לתושבי תל אביב והסביבה ליהנות ממיטב המוצרים הייחודיים והנהדרים של ערד לצד חווית הבילוי אותה מציע דיזנגוף סנטר, הציבור הרחב יוכל להתחדש במגוון המוצרים שלנו אשר משווקים לבתי המלון המובילים בארץ ובעולם".

"ערד טקסטיל" היא חברת הבת של התאגיד האמריקאי Standard Textile, אשר נמנית עם חברות הטקסטיל הגדולות והמובילות בארה"ב. היא פועלת בשוק הטקסטיל הרפואי ושוק בתי המלון.

  • עוד באותו נושא:
  • טקסטיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully