וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ישעיה מונה למנהל הפעילות של הבנק השוייצרי לומברד אודייר בישראל

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 11:56

ישעיה יוביל את הפעילות המקומית של הבנק השוויצרי, המתמחה בבנקאות פרטית וניהול הון, ומנהל 381 מיליארד דולר. המינוי נועד להרחיב את פעילות הבנק בישראל

לומברד אודייר, הבנק השוויצרי המתמחה בבנקאות פרטית וניהול הון, מודיע על מינויו של ניר ישעיה למנהל הפעילות של הבנק בישראל.

לומברד אודייר הינה קבוצת בנקאות שוויצרית פרטית ועצמאית הנמצאת בבעלות שבעה שותפים מנהלים. הבנק הוקם לפני 225 שנים, ולו היסטוריה ארוכה של חדשנות ומומחיות בניהול עושר והשקעות. הבנק מנהל כיום 381 מיליארד דולרים. בהובלת ניר ישעיה, תתמקד הנציגות המקומית בהרחבת פעילות הבנק בישראל, בשיתוף פעולה עם הדסקים הישראליים של הבנק בג'נבה ובציריך, תוך הרחבת הפעילות עם קהלי היעד של הבנק בישראל; יזמים מתחום הטכנולוגיה ובעלי הון מתחומים מסורתיים.

ניר ישעיה. יחצ,
ניר ישעיה/יחצ

ניר ישעיה החל את דרכו המקצועית ב-2005 כיועץ במחלקה הכלכלית בפירמת ראיית החשבון והייעוץ ארנסט אנד יאנג בישראל. לאחר מכן עבד בקרן ההשקעות רונקו קפיטל ומשם עבר לג'נבה בה החל את דרכו בתחום הבנקאות הפרטית בבנק קרדיט אגריקול, הבנק השני בגודלו בצרפת. בהמשך שימש כ-VP בתחום ניהול העושר והבנקאות הפרטית בקרדיט סוויס. בשנת 2018 הוא הצטרף ללומברד אודייר כ-VP בג'נבה ומנהל לקוחות בכיר, וב-2021 חזר לישראל.

בארט ואן לימפוט, Capital Partner בלומברד אודייר: אנו מברכים על מינויו של ניר לנציג הבנק בישראל. לומברד אודייר רואה בישראל שוק חשוב עם פוטנציאל צמיחה ייחודי. אני בטוח כי המומחיות של ניר וניסיונו של למעלה מ-10 שנים בתחום הבנקאות פרטית, יובילו לצמיחת הפעילות בישראל וישיאו ערך רב ללקוחות הבנק בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully