וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MEU תשווק את מגוון מוצרי מיה דיינמיקס בישראל

6.2.2022 / 9:33

MEU בבעלות קבוצת מאיר תשווק בישראל את כלי התחבורה החשמלי המתקדם Mia Four של מיה דיינמיקס

חברת גו.די.אם דיווחה היום (א') לבורסה כי חברת מיה דיינמיקס, העוסקת במחקר ופיתוח של כלי תחבורה חשמליים זעירים, הנמצאת עמה בהליך מיזוג, התקשרה בהסכם הפצה למשך 3 שנים עם חברת מאיר אלקטריק יוטיליטיז, בבעלות קבוצת מאיר, יבואנית רכבי וולוו והונדה שבשליטת משפחת קז ושחר.

מנכ"ל ומייסד החברה, יצחק קלדרון: "אנו מתרגשים להתקשר עם MEU וקבוצת מאיר כמשווק בלעדי של החברה בישראל. אנו סבורים כי באמצעות הניסיון הקשרים והיכולות של קבוצת מאיר, כשחקן מוביל בשוק התחבורה הישראלית, יבואו לידי ביטוי בהפצה והחדרת ה Mia Four לשימושים שונים ולסקטורים שונים בישראל. כפי שדווח, החברה עמלה על התקשרויות עם מפיצים נוספים בעולם.

דניאל אינגבר, מנהל פעילות MEU: "אנחנו מתרגשים ושמחים להוסיף למגוון הפתרונות תחבורה חשמלית שלנו את ה Mia Four . פתרון אידיאלי לרכיבה בעיר ובשטח עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. הכלי החדש עומד בסטנדרטים הגבוהים שלנו: איכות ובטיחות לצד חדשנות והנאה.

מיה דיינמיקס. יחצ,
ישנה את השוק? כלי התחבורה Mia Four/יחצ

מיה דיינמיקס שואפת להיות שחקן משמעותי בתחום המיקרו מוביליטי ולהוביל הגדרת סגמנט חדש של כלי תחבורה חשמליים זעירים בעלי סטנדרט חדש של בטיחות ויעילות לצד חווית רכיבה מהנה ומרגשת, מתוך כוונה להפוך את מיה דיינמיקס למותג מוביל בקידום מציאות ירוקה משולבת עם חווית רכיבה בטוחה יותר ומרגשת בעולם המיקרו מוביליטי, תחבורה חשמלית זעירה.

הדגם החדש שיושק בישראל הוא ה-Mia Four. דגם זה בעל 4 גלגלים עם צמיגי אוויר "13/15, הכלי מגיע עם סוללה נשלפת. טווח נסיעה משוער של כ 45 ק"מ. מערכת מתלים מתקדמת וחדשנית המאפשרת חוויית רכיבה ייחודית, יציבות ובטיחות. הכידון מתקפל כך שניתן לקיפול ואחסון בקלות.

  • עוד באותו נושא:
  • שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully