וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איה אבידור נבחרה ליו"ר נתג"ז

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 8:55

אבידור שימשה בעבר כמשנה למנכ"ל "נשר מפעלי מלט" ומנכ"לית חברת "משאב אנרגיה; בשש השנים האחרונות מכהנת כחברת דירקטוריון ב"תעשייה האווירית"

יושבת ראש חדשה לחברת נתיבי הגז הטבעי לישראל: נתג"ז הודיעה היום על בחירתה של איה אבידור לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה. אבידור, בעלת תואר בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, צברה ניסיון רב בתחום התשתיות והאנרגיה, כאשר שימשה בעבר כמשנה למנכ"ל "נשר מפעלי מלט" ומנכ"לית חברת "משאב אנרגיה". בנוסף, החל מ-2016 ועד היום מכהנת אבידור כחברת דירקטוריון בתעשייה האווירית. הליך המינוי טעון אישור שרי האנרגיה והאוצר לאחר התייעצות עם הוועדה לבדיקת מינויים.

איה אבידור. ליה יפה,
איה אבידור/ליה יפה

שרת האנרגיה, קארין אלהרר: "מברכת על מינויה של איה אבידור לתפקיד יושבת ראש דירקטוריון חברת נתג"ז. אני בטוחה כי הרקורד המוכח של אבידור בקידום תהליכים בתחום האנרגיה והתשתיות יסייעו לה בהובלת החברה אל מול האתגרים עמם היא מתמודדת בימים אלו. אני שמחה על הבחירה באבידור לתפקיד המאתגר והמשמעותי הזה ובטוחה כי היא האישה הנכונה בתפקיד הנכון. שיפור מערכת הולכת הגז הטבעי והבטחת אספקתו לצרכנים הישראליים תביא לשיפור באיכות האוויר ועשויה לסייע בבלימת יוקר המחיה".

נתיבי הגז הטבעי לישראל בע"מ ("נתג"ז") הנה חברה ממשלתית שנוסדה בשנת 2003, לצורך הקמה ותפעול של מערכת ההולכה הארצית לגז טבעי. הקמת המערכת הארצית להולכת גז טבעי ותפעולה על-ידי נתג"ז נעשים על-פי תקנים בינלאומיים מחמירים ביותר. עד היום פרסה נתג"ז צנרת באורך כולל של כ-800 ק"מ בכל רחבי המדינה. כיום, כ-70% מהחשמל בארץ מופק באמצעות גז טבעי שמוליכה נתג"ז. החברה מדורגת בקביעות כמובילה במשק על ידי חברות דירוג האשראי MOODY'S ו- S&P.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully