וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להתרחב: טיב טעם פותחת סניף בפורמט שכונתי ברחוב המסגר בת"א

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 9:06

הסניף החדש יפעל בכל ימות השבוע. הוא משתרע על שטח של כ-300 מ"ר וייפתח בהשקעה הנאמדת בכ- 4 מיליון שקל. לרגל הפתיחה ייערך קמפיין פרסומי לוקאלי עם מבצעים, הטבות והנחות בלעדיות

רשת טיב טעם פותחת השבוע סניף ברחוב המסגר (המסגר 37 פינת יצחק שדה) בתל-אביב, בפורמט IN THE CITY סניף עירוני/שכונתי שיפעל במתכונת של 7 ימים בשבוע כולל שבתות וחגים הסניף מצטרף ל- 18 סניפים בפורמט סיטי ברחבי הארץ. הסניף החדש משתרע על שטח של כ-300 מ"ר ויפתח בהשקעה הנאמדת בכ - 4 מיליון שקל.

הסניף מעוצב בקונספט החדש של סניפי הסיטי: עיצוב במראה אורבני עדכני, המשדרג את חווית הקנייה. כחלק מהקונספט וברוח קווי המטרו בעולם המתחילים לפעול בתל אביב ועל מנת להקל את ההתמצאות במחלקות השונות, המחלקות נצבעו ע"י פסי לד בצבעים שונים של ירוק, צהוב, אדום וכחול, שתלויים מהתקרה, כל פס לד מכוון למחלקה אחרת בסניף ומסמל קו של הרכבת התחתית. כמו כן, מלבד הקופות ה"רגילות" יוצבו בסניפים גם קופות בשירות עצמי ועוד.

טיב טעם. אסף לב,
הסניף החדש של טיב טעם/אסף לב

חגי שלום מנכ"ל ומבעלי טיב טעם: "הסניף החדש ברחוב המסגר ממוקם על ציר תנועה מרכזי ואסטרטגי הנמצא באזור מתפתח ומתחדש. פתיחתו מהווה חלק מאסטרטגיית הפורמט העירוני, הרחבת הרשת, נוכחות והנגשה. הסניף החדש ייתן מענה 7 ימים בשבוע כולל שבתות וחגים לתושבי הסביבה וכלל המשרדים והחברות הפועלות באזור. השקענו כסף רב במחלקות מגוונות, עשירות עם תמהיל מנצח".

לרגל פתיחת הסניף ב- 7.2 יעלה קמפיין פרסומי תחת הסלוגן: 'התחנה הבאה - טיב טעם!' שיכלול: שילוט חוצות, דיגיטל, דיוורים ישירים לחברי מועדון וקידום ברשתות החברתיות.

  • עוד באותו נושא:
  • טיב טעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully