וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדל גניוויש ישמש מנכ"ל Stor.ai

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 15:56

חברת הקמעונאות הישראלית המציעה פתרונות מסחר דיגיטליים, ביצעה שינויים בהנהלת החברה בכדי להאיץ את צמיחתה בארה"ב ובדרך זו להתרחב ברחבי השוק האמריקאי

חברת Stor.ai, המציעה פתרון מסחר דיגיטלי עבור רשתות קמעונאות בארץ ובעולם, הודיעה היום כי מנדל גניוויש יקודם לתפקיד מנכ"ל החברה. גניוויש מביא עימו שפע של מומחיות וניסיון בתחום, ויהווה בסיס צמיחה מהיר לאסטרטגיה בה דוגלת החברה.

Stor.ai נוסדה בכדי לענות על צורכי תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של רשתות הקמעונאות, בעזרת שילוב של מעורבות דיגיטלית מצד הלקוחות בכל נקודות המכירה שמתקבצות לפלטפורמה אחת. החברה תומכת ברשתות הקמעונאות המבקשות לפתח את חוויות הלקוח שלהן, תוך שמירה על בסיס הנתונים, ונאמנות הלקוחות למותג בעידן הדיגיטלי החדש.

מנדל גיניוויש. Stor AI,
מנדל גניוויש/Stor AI

המנכ"ל החדש של Stor.ai, מנדל גניוויש, עובד בחברה קרוב ל-5 שנים, כשבתפקידו הקודם שימש כסגן נשיא פיתוח העסקי. גניוויש יביא בתפקידו החדש את ניסיונו הרב שבא לידי ביטוי בהצלחתה של החברה המציעה לקמעונאים וללקוחות חוויות קנייה דיגיטליות מיוחדות. "אני נרגש לקראת ההזדמנות האדירה שניתנה לי בתפקיד החדש שבסופו של יום יסייע לקמעונאים לשפר את יכולותיהם ולייעל את תהליך המסחר האלקטרוני ללקוחות, ובכך תמשיך החברה לספק פתרונות מסחר דיגיטליים בצורה הטובה ביותר בארץ ובעולם", אמר גניוויש.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully