וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' יוסי תמיר מונה ליו"ר הועד המנהל של עמותת מטב

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 12:35

פרופ' תמיר מונה ליו"ר הועד המנהל של עמותת מטב, המתמחה בפיתוח ובמתן שירותים לאזרחים ותיקים. תמיר כיהן בתפקידי ניהול בכירים במגזר הציבורי בין היתר כמנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, מנכ"ל ג'וינט ישראל ומנכ"ל מכון מאיירס ג'וינט ברוקדייל

פרופ' יוסי תמיר מונה ליו"ר הועד המנהל של עמותת מטב, המתמחה בפיתוח ובמתן שירותים לאזרחים ותיקים. תמיר כיהן בתפקידי ניהול בכירים במגזר הציבורי בין היתר כמנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, מנכ"ל ג'וינט ישראל ומנכ"ל מכון מאיירס ג'וינט ברוקדייל.

יוסי תמיר. יחצ,
פרופ' יוסי תמיר/יחצ

פרופסור תמיר פרסם מחקרים ומאמרים רבים בתחומי מדיניות הרווחה והביטחון הסוציאלי והוא אף זכה בפרס ISSA - הארגון הבינלאומי לביטחון סוציאלי על תרומה למחקר בתחום.

" אני גאה לעמוד בראש הועד המנהל של עמותת מטב " אומר תמיר " הזדקנות האוכלוסייה, מהווה את אחד האתגרים החברתיים המשמעותיים העומדים לפתחנו כחברה. אני סבור שמטב שהינה בעלת ניסיון מקצועי עשיר במתן ופיתוח שירותים לאזרחים וותיקים הייתה ותהייה גם בעתיד ארגון מוביל בעשייה למען האזרחים הוותיקים. אני בטוח שיחד עם חברי הועד המנהל והנהלת העמותה נוכל לצעוד יחד אל אתגרי העתיד ולפתח מענים חדשים ומתקדמים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully