וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכרם" חוגגת 100 - ויוצאת בשיתוף פעולה נדיר

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 12:43

לציון סוף שנת המאה לחברת "הכרם", יזכו מותגי בירות הקראפט הישראליות המובילים למהדורות מוגבלות שיושנו בחביות עץ אלון שנבחרו בקפידה ויובאו לישראל ממזקקת הוויסקי הסקוטי המעוטרת

עם תום שנת המאה להיווסדה, מציגה חברת "הכרם" מיזם פורץ גבולות, חדשני וחלוצי בתחום הבירה, המבטא את הקשר החם והפורה שהיא מקיימת עם ספקיה המובילים בתחומם מהארץ ומהעולם. בפרויקט הייחודי והמרגש חברו מבשלות הקראפט הישראליות של החברה, "מלכה", "נגב" ו"הרצל", אל מותג הוויסקי הסקוטי המעוטר בעולם "גלנפידיך". תוצאת שיתוף הפעולה היא סדרה מוגבלת ונדירה שבקבוקיה ממוספרים וארוזים באריזות מהודרות.

בירה MALKA. יחצ,
בירה "מלכה"/יחצ

בייצור המהדורות המוגבלות של "מלכה", "נגב" ו"הרצל" נעשה שימוש בחביות מעץ אלון שנבחרו בקפידה ושימשו ליישון וויסקי הסינגל מאלט של המזקקה הסקוטית הידועה. החביות שנבחרו נשלחו לישראל ומולאו בבירות המיוחדות, המורכבות והחזקות במטרה לאזן את טעמיהן ולשלבם עם מאפייני יישון ייחודיים מחביות האלון. תהליך היישון ארך חודשים ארוכים ובסיומו מולאה כמות מצומצמת של בקבוקים בנפח 750 מ"ל באופן ידני.

הבירות שבושלו, הותססו, יושנו ובוקבקו במסגרת שיתוף הפעולה הן

  • מלכה - STRONG SCOTCH ALE סגנון חורפי עוצמתי המביא מגוון טעמים עמוקים וקרמליים הנובעים משימוש בלתת ייחודי. 10% אלכוהול.
  • הרצל BARLEY WINE AMERICAN - סגנון המביא לידי ביטוי עוצמה וגוף לצד מרירות איתנה וארומטית. 10% אלכוהול.
  • נגב IMPERIAL PORTER - עשיר בטעמי לתת קלוי, רמזים לווניל, שוקולד מריר וקפה ובעל גוון כהה. 10% אלכוהול.
  • מחיר: 65 - 75 שקל לבקבוק של 750 מ"ל. הניתן להשיג בחנויות המשקאות המובחרות.
sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שיתוף הפעולה בין מותגי בירות הקראפט הישראליות של הכרם לבין "גלנפידיך" מצטרף לשורה של שיתופי פעולה ייחודיים שנוצרו במהלך שנת המאה להיווסדה של החברה בין מותגיה הישראליים לבין מבשלות בירה בינלאומיות. כך נוצר שיתוף הפעולה Desert Haze בין מבשלת "הנגב" ל-Mikkeller הדנית ושיתוף הפעולה Malka Chouffe בין מבשלת "מלכה" לבירה "שוף" הבלגית.

  • עוד באותו נושא:
  • בירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully