וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח האהבה: זינוק של 60% במכירות בשמים לקראת ולנטיינ'ס דיי

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 10:28

כמדי שנה, הימים שלפני חגיגות האהבה, מאופיינים בגידול בביקושים למוצרי בישום, המשמשים כמתנה אולטימטיבית בין אוהבים. לקראת ולנטיינ'ס דיי, רשתות הפארם מציגות זינוק של עשרות אחוזים במכירות הבשמים

יום האהבה הבינלאומי יתקיים מחר, כבכל שנה ביום ה-14 לחודש פברואר והרשתות מדווחות על זינוק במכירות בקטגוריית הבישום.

שוק הבישום עבר בשנתיים האחרונות שינוי משמעותי: גוגל הכריזה לא מכבר על שנת 2021 כ"שנת הבושם" כאשר רכישות בישום עלו, על פי דיווחי גוגל שופינג, ב-40% במהלך 2021 לבדה.

על פי רשת סופר-פארם, בהשוואה לשבוע מכירות ממוצע ב-2022, נרשמה השבוע עלייה משמעותית של כ-300% בקטגוריית הבישום.

"אנו רואים בשבוע האחרון עלייה של כ-300% בקניית מארזי בישום וברכישת בשמים בודדים" אומרת הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק וסחר קוסמטיקה בסופר-פארם. היא מציינת כי "עיקר הבישום הוא לאישה ולגבר אך רואים גם עלייה ברכישת בשמי יוניסקס".

מחזק את דבריה גם ליעד רון מבעלי חברת אסנס פרפיום: "כאשר אפשרויות הבילוי, החופשה והטיסות מוגבלות, הרבה מהתקציב שהוקדש בעבר לחוויות זוגיות נותב לפינוק בן או בת הזוג במותגי יוקרה"., Essence Boutique Perfume) אשר נחשבת לאחת מחלוצות יבואני בשמי היוקרה והנישה לישראל, ומפעילת אתר מכירה מרכזי בתחום.

"מאחר וגם ולנטיין 2022 נחגג בשלהי גל הדבקה, אנחנו צופים כי נתוני הרכישה בשנה הקרובה ימשיכו את המגמה של חיפוש גובר אחר מותגי יוקרה כמתנת ולנטיין מובילה", מרחיב רון. לקראת הולנטין ימכרו כל בשמי האתר במבצע זוגי: 30% הנחה על הבושם השני.

אסנס פרפיום וולנטיין 2022. יחסי ציבור,
אסנס פרפיום וולנטיין 2022/יחסי ציבור

גם רשת אפריל נערכת לביקושים הגבוהים ומדווחת על זינוק של 60% במכירת הבשמיים. "כמדי שנה לקראת חגיגות יום האהבה, אנו רואים עליות של עשרות אחוזים במכירות הבישום, בהשוואה לימות השנה הרגילים. הזינוק בביקושים גבוה ואף צפוי היות ומוצרי בישום נתפסים כמתנת וולנטיין אולטימטיבית", מסבירה מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של רשת אפריל.

"בשנים האחרונות אנו מזהים מודעות גבוהה יותר בקרב הצרכנים בישראל לטרנד בשמי הבוטיק. רשת אפריל חלוצה בתחום בשמים ייחודיים אלו כבר למעלה מעשור וכיום משווקים ברשת עשרות בשמי בוטיק באופן בלעדי ורשמי. נמשיך להשקיע ולהביא לצרכנים הישראלים מותגים ייחודיים נוספים", מסכמת אליהו.

carven c'est paris לאשה. יח"צ אפריל,
בשמים ברשת אפריל/יח"צ אפריל

מחקרים הוכיחו שבושם נחשב לאחת מחמשת המתנות המועדפות ליום האהבה. מדובר בפריט אישי המהווה מחווה עם טעם אינדווידואלי של מקבל או נותן המתנה, ממנה ניתן ליהנות לאורך זמן.

שירן אליצור, מנהלת פיתוח מותגים בסופר-פארם: "הבשמים הפכו כבר לפני שנים רבות לכוכבים של מתנות הולנטיינ'ס, אבל בשנתיים האחרונות המגוון הזה מתרחב גם לקטגוריות נוספות כמו טיפוח שתפסה תאוצה בתקופת הקורונה ונמצאת בעלייה מתמדת".

"מגמה מעניינת היא שולטיינ'ס כבר לא חג של זוגות בלבד: לקוחות רבות רוכשות מתנות ולנטיינ'ס לחברות, לעצמן או לבני משפחה ולאו דווקא לבני זוג. לכן חשוב לנו להרחיב את האפשרויות לכאלה שהן מעבר למתנה קלאסית מעולם הבישום", מוסיפה אליצור.

עוד מציינת אליצור כי: "במקביל אנו מזהים מגמה של מתנות לזוגות, כלומר מתנות שזוגות יכולים לחלוק וליהנות מהם ביחד. בעולם הבישום מדובר במגמה מתמשכת וזוגות רבים חולקים בשמים שהתווים בהם לא בהכרח נשיים או גבריים באופן מובהק. מדובר בעולם שהלך וצמח בשנתיים האחרונות בחסות המגפה וזוגות רבים בילו זמן משותף יותר יחד בבתיהם ושילבו שגרות טיפוח יחד".

הבאנו טעימה של בשמים שיצאו לאחרונה והושקו בסמוך ליום האהבה הבינלאומי:

בית האופנה Carven מציע בושם ייחודי לגבר ולאישה:

בשבילה - הבושם C'Est Paris For Her E.D.P בעל ניחוח המערב תווים פרחוניים שמזכירים בילוי זוגי באחד מהרחובות המוארים של פריז ואת ריח הפרחים העולה מן השדות. שילוב הריחות של הבושם נפתח בניחוח של תחמוצת ורדים ותווים פירותיים. תווי הלב, חושפים את הריח העמוק של פרחי הגרדניה ובעקבותיהם, באים תווי הבסיס המשאירים על העור ריח רך של קשמיר ומתמזגים עם ריח הפצ'ולי והמאסק.

העיצוב העדין של הבקבוק מגלם את החושניות והנשיות של הניחוח, תוך משחק של מרקמים עם בהירות וצללית אדריכלית המשתקפת מהאור.

המחיר ל- א.ד.ט 50 מ"ל: 410 שקל. להשיג בלעדית בסניפי רשת אפריל הנמצאים בפריסה ארצית ובאתר אפריל

carven c'est paris לאשה. יח"צ אפריל,
carven c'est paris לאשה/יח"צ אפריל

בשבילו - הבושם C'est Paris For Men לגבר מבית האופנה Carven בעל ניחוח בהשראת העיר פריז ומספר את סיפור האהבה של עיר האורות. הבושם משלב ריחות דומיננטיים היוצרים ריח עצי-ארומטי הודות למרכיביו האיכותיים - לימון ארגנטינאי, ברוש איטלקי ורוזמרין. ליבו של הבושם מכיל תווים מרכזיים בריחות אגוזי לוז, לבנדר ועלי סיגלית.

הניחוח אלגנטי ועמיד לאורך זמן הודות לתווי הבסיס בריח פצ'ולי, ארז וירג'יניה, אלגום, עץ אלון ולבורנום. את הבושם פיתח הבשמן אורליאן גושראד האחראי על יותר מ-100 בשמים פופולריים. בקבוקון הבושם מעוצב בידי האומן הבינלאומי תיירי דה בשמאקיף כמחווה לעיר פריז האהובה עליו באמצעות משחק של טקסטורות, דפוס בזכוכית כהה שמושך את האור ומגלם את העוצמה והאישיות החזקה של הבושם.

המחיר ל- א.ד.ט 100 מ"ל: 470 שקל.להשיג בלעדית בסניפי רשת אפריל הנמצאים בפריסה ארצית ובאתר אפריל.

carven c'est paris לגבר. יח"צ אפריל,
carven c'est paris לגבר/יח"צ אפריל

בית הבישום Lanvin משיק קולקציית בשמים עם שלושה ניחוחות פרחוניים חדשים.

שלושת הניחוחות החדשים חושפים חזון חלומי, משמח וצבעוני של הטבע והם יוצרים אוסף חדש של פרחים קורנים, עלי כותרת שמימיים ותחושת חיוביות. הניחוחות הם זרי פרחים טבעיים, יצירות מודרניות המכריזות על מורשת העבר ומייצגות את ההווה באופן פואטי.

לפריחה של לנוון סיפור משלה על ידי חיבור נרטיב עכשווי המעורר את החושים ומעורר רגשות. אוסף נופים ריחניים ופקעות אינטימיות של רוך ואושר, מעביר את הנפש לסביבה טבעית רכה ומיטיבה בה חלומות הופכים למציאות.

כל ניחוח מגיע בבקבוק ייחודי מלא במורשת הזיכוך והאלגנטיות של לנוון, הכוללת קווים דקים, עמודים עדינים וזכוכית גבישית זוהרת כיצירה חיננית. הלוגו של לנוון חרוט בעדינות על כובע הבושם עם דמותה של ז'אן לנוון ובתה, סמל לאהבה נצחית וללא תנאים.

עולם יצירתי וקסום קם לתחייה בעוד שטף של עלי כותרת מנחים את זיקת הניחוח, עם גוונים הנעים בין פסטל לבהיר נשלטים על ידי כחול, צהוב או ורוד. איזון עדין זה מעורר תחושה של הרמוניה קורנת.

מחיר מומלץ לצרכן: 169 שקל. מכיל: 90 מ"ל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם

lanvin_les fleurs de lanvin 90 מל מחיר 169 שקל. יח"צ חו"ל,
lanvin_les fleurs de lanvin 90 מל מחיר 169 שקל/יח"צ חו"ל

בית האופנה VALENTINO משיק בושם חדש לאישה: VOCE VIVA INTENSA הקורא לנשים למצוא את הייעוד והתשוקה שלהן, לחיות את החלומות האמיתיים וליהנות מאופטימיות, ביטחון ונחישות.

לאחר שמצאה את ייעודה, ליידי גאגא חיה את מלוא עוצמתה היצירתית, מרגשת לבבות במילים שלה, מפנה את האנרגיה הייחודית שלה על מנת להגן על הכבוד לאינדיבידואליות וממשיכה להגביר את קולותיהם של כל האנשים שלא זוכים לכבוד הזה. באמצעות המילים שלה והאקטיביזם, מזמינה ליידי גאגא את כולם למצוא את הייעוד שלהם, להשלים את החלומות שלהם, את התשוקות שלהם, בכדי להגשים את עצמם בסופו של דבר.

מחיר מומלץ לצרכן: 539 שקל לתכולת 100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE

חולVoce Viva Intensa ולנטינו חוגג את החיים ליידי גאגא לבושם. יח"צ,
חולVoce Viva Intensa ולנטינו חוגג את החיים ליידי גאגא לבושם/יח"צ

לקראת וולנטיין דיי הבשמים החדשים לגבר ולאישה מבית האופנה זדיג & וולטייר, - דיס איז וייבס אוף פרידום, נוצרו בהשראת התשוקה לחופש במהלך הסגר של שנת 2020. זוהי הזמנה לברוח לרגע מהמציאות, לנשום אוויר ולמלא את עצמך באנרגיה חיובית.

הניחוח לאישה בעל תווים פרחוניים של אדמונית משולבים בתווים אוריינטליים של יסמין וורד. נגיעה של אגס שיוצרת ניחוח זוהר יחד עם ערמונים היוצרים שנותנים אפקט של חמימות ורגש.

הניחוח לגבר בעל תווים של מנדרינה ולבנדר שיוצרים ניחוח רענן ונוצץ. תווים של אתרוג ועץ הלבונה משולבים עם פצ'ולי והל שנותנים אפקט מתובל וחמים.
שני הניחוחות הללו הם משב רוח רענן של חופש, מלטף ומצמרר.

מחיר לצרכן: זדיג& וולטר דיס איז הר וייבס אוף פרידום לאישה, 100 מ"ל - 319 שקל | זדיג & וולטר דיס איז הים וייבס אוף פרידום לגבר, 100 מ"ל - 279 שקל

z&v this is vibes of freedom 50 מ"ל מחיר גבר 279 שקל מחיר אישה 319 שקל. יח"צ חו"ל,
z&v this is vibes of freedom 50 מ"ל מחיר גבר 279 שקל מחיר אישה 319 שקל/יח"צ חו"ל

מותג הבישום LACCOSTE בהשקה חדשה לגבר ולאשה: הבושם LACOSTE L.12.12 EAUX FRAÎCHES לאישה ולגבר פרץ של רעננות מרומם רוח

השום לאישה - נפתח עם ניחוח פירותי מיוחד של אשכולית ותווי תפוז דם. תווי ההדרים התוססים והרעננים משקפים באופן מושלם את האישה האסרטיבית שנותנת תמיד את המיטב שבה.

רעננות זו מודגשת על ידי ענבי שועל מתוקים, המשתלבים יחד באופן מעודן עם הניחוח החריף והתוסס של הפלפל הורוד וקליפת הקינמון. הבושם מסתיים עם שמץ של עץ ארז להדגשת זוהרו עוד יותר, ויצירת תחושה של נינוחות מושלמת ושובל דינאמי ואלגנטי.

הניחוח העצי-ארומאטי של הבושם LACOSTE L.12.12 ROSE Eau Fraîche לאישה הוא פרי יצירה משותפת של אמניות הבשמים מרי סאלמאן ואמנדין קלרק-מאי (פירמניש).

מחיר מומלץ לצרכן בושם לגבר / לאשה 229 שקל, ניתן להשיג ברשת סופר פארפ, אפריל,BE ומשביר לצרכן

בושם לקוסט לאישה, המחיר: 229 שקל. יח"צ חו"ל,
בושם לקוסט לאישה, המחיר: 229 שקל/יח"צ חו"ל

הבושם LACOSTE L.12.12 ROSE Eau Fraîche לגבר

בתחילה מופיע תו עליון של גרידת לימון תוססת ומרוממת רוח היוצרת את הטון, ומעניקה תחושה של רעננות רבה כבר מההתחלה. רעננות זו מחוזקת על ידי תו זנגוויל, המציע מגע תבלין חריף המזכיר את ההל המצוי באו דה טואלט האיקוני LACOSTE L.12.12 Blanc.

בתווי הלב מצוי לבנדר אביבי המדגיש עוד יותר את הניחוח הרענן של הבושם. לבסוף, עץ אלון חותם את שובל הבושם, ומפתח אותו להילה גברית מודרנית ודינאמית. סיום מהמם ושופע אנרגיה לבושם לגבר.

האו דה טואלט LACOSTE L.12.12 BLANC Eau Fraîche לגבר הוא יצירה עצית-ארומאטית של אמנית הבשמים סוניה קונסטנט (ג'יוודאן(.

מחיר מומלץ לצרכן בושם לגבר / לאשה 229 שקל, ניתן להשיג ברשת סופר פארפ, אפריל,BE ומשביר לצרכן

בושם לקוסט לגבר ולאישה. יח"צ חו"ל,
בושם לקוסט לגבר ולאישה, 229 שקל/יח"צ חו"ל

לכבוד יום האהבה, רשת סופר-פארם מציעה 25 שקלים הנחה על כל קנייה ממגוון בשמים ב-99 שקל ויותר. המבצע יתקיים בין התאריכים 10-23.2 או עד גמר המלאי ותקף גם לאונליין.

בשמים ברשת סופר פארם. מבצע ליום האהבה. יחסי ציבור,
בשמים ברשת סופר פארם. מבצע ליום האהבה/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully