וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלי קיפי הנוסטלגיים מככבים גם בחורף 2022

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 13:21

נעלי הבית משובצות בעלות רוכסן והסוליה נוחה, הפכו במרוצת השנים לאייקון ישראלי חורפי מעניקות הרגשת נוחות וחמימות. ניתן להשיג במידות ילדים ונוער, ועכשיו גם במבצע לוולנטיין

חברת "טבע נאות", יצרנית נעלי נוחות מובילה בישראל, יוצאת לקראת הולנטיין דיי במבצע - נעלי בית קיפי משובצות במגוון צבעים חדשים בהזמנה באתר האונליין של החברה ב-20% הנחה ( המבצע עד ה-28.2).

נעלי הבית "קיפי" הנוסטלגיים ממשיכים לככב גם בעונת חורף 2022 - נעלי הבית משובצות בעלות רוכסן והסוליה נוחה, הפכו במרוצת השנים לאייקון ישראלי חורפי מעניקות הרגשת נוחות וחמימות. ניתן להשיג במידות ילדים ונוער, נשים וגברים במגוון צבעים חום, אפור, כחול וורוד, סגול אדום וצהוב.

טבע נאות נעלי קיפי. יחצ,
בשלל צבעים. נעלי קיפי/יחצ

בקטגוריית נעלי הפצפונים של קיפי - המתאימים לתינוקות ופעוטות, נפגוש העונה את דגם "רם שועל", "דני עכבר" ו"נוגה עכבר", דגמים המעוטרים בפרצופים של חיות חמודות שילדים אוהבים. כמו כן, העונה ניתן להשיג את דגם "קיפי" האהוב בגרסת הפעוטות הקרוי "רם משבצות" לבנים ולבנות, בצבעים ורוד או חום משובץ ובסגירת סקוצ' לנעילה קלה ונוחה.

בקטגוריית הנשים מגוון דגמים העשויים מבדים ארוגים וצבעוניים במיוחד, כגון דגם "גל פרחים", "גל פונצ'ו" ו"גל קשת" בצבעים סגול או אפור. בנוסף, נמצא את דגם "גל סקוטלנד" - נעלי בית פתוחות לנעילה קלה ומהירה, מעוטרות במשבצות נוסטלגיות ופרווה חמימה ונעימה, את דגם "גל סופט" עשוי קטיפה רכה ומלטפת, ואת דגם "גל שפן" עשוי פרווה בצבעים אפור או לבן.

בקטגוריית הגברים נפגוש את דגם "גורן" - נעלי בית פתוחות לנעילה קלה ומהירה, עשויות קורדרוי עבה חמים, את דגם "דור" עשוי קטיפה חמה ומלטפת ואת נעלי "גל סקוטלנד" המעוטרות במשבצות נוסטלגיות ופרווה חמימה ונעימה בצבעים חום או אפור.

  • עוד באותו נושא:
  • טבע נאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully