וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולמס פלייס פותחת שני מועדונים חדשים - ויוצאת במבצע

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 13:35

קבוצת הולמס פלייס, המפעילה 55 מועדוני כושר ברחבי הארץ, תפתח בשבועיים הקרובים שני מועדונים חדשים ויוצאת במבצע "חסר תקדים" בעולם חדרי הכושר

בוצת הולמס פלייס תפתח מועדון הולמס פלייס חדש במתחם שרונים בהוד השרון במקום מועדון JOY אותו רכשה תמורת 12 מיליון שקל ותצרף אותו לקטגוריית מועדוני הפרימיום שלה. הולמס פלייס שכרה את שטח המועדון מחצי חינם לתקופה של 10 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות.

המועדון החדש של הולמס פלייס בהוד השרון יצטרף ל-10 מועדוני הפרימיום הקיימים של קבוצת הולמס פלייס ברחבי הארץ.המועדון בהוד השרון, המועדון ה-55 במספר של קבוצת הולמס פלייס, משתרע על שטח של כ-3,800 מ"ר וכולל חדר כושר גדול ומאובזר, בריכה חצי אולימפית, סאונות יבשה ורטובה, חדרי חוגים וסטודיו, מתחם ספינינג, חנות ספורט ועוד.

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס: "אני נרגשת להכריז על רכישת מועדון ג'וי בהוד השרון והפיכתו למועדון הולמס פלייס פרימיום הוד השרון, מועדון הפרימיום ה-11 של הקבוצה. הרכישה של המועדון בהוד השרון הינה חלק מאסטרטגיית ההתרחבות והצמיחה של הולמס פלייס והיא תאפשר לנו להציע לתושבי הוד השרון והסביבה מועדון כושר איכותי ויוקרתי עם חוויה מושלמת של אימון ובריאות".

בנוסף קבוצת הולמס פלייס תשיק בקרוב את מועדון הולמס פלייס Private Family, ה-8 במספר של הקבוצה בפורמט המשפחתי, בכפר סבא הירוקה בהשקעה של כ- 45 מיליון שקל. המועדון, הממוקם ברחוב לוי 14 בכפר סבא, משתרע על שטח של 3,700 מ"ר ונבנה בתכנון מוקפד ומדויק על מנת להעניק לחבריו עולם תוכן של איכות ובריאות. מועדון הולמס פלייס Private Family בכפר סבא מציע חדר כושר ענק, בריכה חיצונית ומקורה, אולם סטודיו למבוגרים, סטודיו ספינינג, סאונה יבשה, ג'קוזי, 2 אולמות סטודיו לפעילות ילדים, מלתחות מפנקות, בית קפה וחנות לבגדים ואביזרי כושר.

גו אקטיב. הולמס פלייס,
מועדון גו אקטיב מקבוצת הולמס פלייס/הולמס פלייס

לצד פתיחת המועדונים החדשים, קבוצת הולמס פלייס יוצאת במבצע חסר תקדים על מנוי שנתי - 3 בום. במסגרת המבצע המצטרפים למנוי שנתי במועדוני הולמס פלייס וגו אקטיב ברחבי הארץ ייהנו מ-3 חודשים מתנה בשנה.

במסגרת המבצע, כל מי שירכוש מנוי שנתי ישלם לאורך השנה על 3 חודשים וייהנה מחודש רביעי במתנה, כך שחברי מועדוני הולמס פלייס וגו אקטיב החדשים ייהנו מ-3 חודשים במתנה סך הכל לאורך השנה. חודש המתנה הראשון יינתן כבר בחודש המלא הראשון להצטרפות למנוי שנתי.

במועדון הולמס פלייס Private Family כפר סבא ניתן למצוא

  • חדר כושר עצום ומתקדם - המועדון החדש מציע חדר כושר בגודל של 950 מ"ר עם מבחר עצום של מכשירי אירובי, ציוד כושר וכח מהמובילים בעולם שיעניקו לחברים את חוויית האימון המושלמת.
  • מבחר של שיעורי סטודיו - המועדון החדש מציע אולמות סטודיו יוקרתיים ומאובזרים עם מעל ל-80 שיעורים בשבוע בהובלת נבחרת המדריכים והמדריכות של הולמס פלייס, בשלוש קטגוריות נבחרות: גוף ונפש, עיצוב וחיטוב ואירובי ושריפת שומנים.
  • בריכה חיצונית ומקורה ושיעורי שחייה - המועדון החדש מציע בריכה חיצונית ובריכה מקורה ומחוממת הפועלת בכל ימות השנה. בבריכה יוצעו אימוני שחייה אישיים ובקבוצות ללימוד ושיפור סגנון השחייה בכל הרמות ולכל הגילאים.
  • סטודיו ספינינג מתקדם - המועדון החדש מציע אולם סטודיו ספינינג עם עשרות אופניים מתקדמים, תאורה חווייתית ואווירה מושלמת לאימון סיבולת לב ריאה, הכי סוחף שיש.
  • אימונים אישיים - המועדון החדש יציע לחבריו אימונים אישיים בתשלום נוסף עם הצוות המקצועי של המועדון, לשדרוג חוויית האימון ולהגעה למטרות האישיות בדרך הכי אפקטיבית ונכונה.
  • Inbody test - המועדון יציע לחבריו בדיקת מדדים אישית ומדויקת עם יועצי הכושר במועדון, כדי להתאים לכל מתאמן את תוכנית האימונים הטובה ביותר עבורו. במסגרת ה-Inbody test המתאמנים יעברו בדיקת משקל גוף, מאזן החלבון והמינרלים בגוף, הרכב הגוף בחלוקה לשרירים, שומן, משקל השלד ועוד.
  • מגוון חוגי ילדים - המועדון החדש בכפר סבא יציע מגוון רחב של חוגי ילדים בהתאמה לשכבות גיל ובדגש על פיתוח אישי, קואורדינציה, סיבולת, פיתוח מנהיגות, משחק ושיתוף פעולה.
  • עוד באותו נושא:
  • חדר כושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully