וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי רוזין מונתה למנכ"לית עמותת "אחת מתשע"

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 13:46

רוזין תחליף את סיגל רצין, ששימשה בחמש השנים האחרונות כמנכ"לית העמותה, המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן: "נמשיך בעשייה חברתית וערכית"

טלי רוזין מונתה למנכ"לית עמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולקרוביהן ומקדמת את העלאת המודעות לחשיבות האבחון המוקדם. היא תחליף את סיגל רצין אשר שימשה כמנכ"לית העמותה משנת 2016.

רוזין מגיעה ל"אחת מתשע" לאחר כעשור בהן כיהנה כמנהלת קשרי חוץ בחברת "פייזר ". במסגרת תפקידה הייתה רוזין אחראית על הפעילות התקשורתית של החברה, הקשר עם עמותות החולים והאחריות החברתית. רוזין, שימשה בעבר כעורכת מדור בריאות ומדור ספרים במגזין "לאשה" מקבוצת "ידיעות אחרונות" וקודם לכן כעיתונאית וכעורכת מדור בריאות ב"ידיעות אחרונות" וב"חדשות". בנוסף, היא פרסמה חמישה ספרי עיון רבי מכר, ביניהם "המדריך הישראלי להיריון ולידה" ו"מה זה בכלל פמיניזם?".

טלי רוזין. The Photoset,
טלי רוזין/The Photoset

לרוזין תואר שני בגרונטולוגיה (מדעי הזקנה) מאוניברסיטת חיפה, תואר שני במנהל עסקים מהקריה האקדמית אונו, ותואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה מאוניברסיטת תל אביב. כמו כן, היא סיימה קורס הכשרת דירקטורים במרכז הארצי להכשרת דירקטורים.

רוזין: "עמותת "אחת מתשע" מובילה עשייה משמעותית בסיוע ובתמיכה בנשים חולות סרטן שד וקרוביהן ופועלת רבות בהעלאת המודעות לחשיבות האבחון המוקדם. אני מודה לוועד המנהל על האמון בי ומתכוונת יחד עם האנשים המדהימים בעמותה להמשיך בעשייה חברתית וערכית מהמעלה הראשונה".

עמותת "אחת מתשע" מסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן. העמותה מעניקה תמיכה באמצעות מתנדבות שהחלימו מסרטן השד, לצד תמיכה רגשית על ידי אנשי מקצוע, ומסייעת במידע ובמיצוי זכויות. כמו כן, העמותה מקיימת פעילויות הסברה להעלאת המודעות לחשיבות האבחון המוקדם של המחלה ומקדמת שינוי במדיניות חקיקה ומהלכים תקשורתיים. במשך השנים זכתה "אחת מתשע" בפרסים ותעודות הוקרה רבות על פעילותה להעלאת המודעות לסרטן השד, הקמפיין להכללת תרופות מצילות חיים בסל התרופות, ויצירת רשת תמיכה לנשים המתמודדות עם סרטן השד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully