וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנטורית שירה גבאי משיקה: סדנא פורצת דרך להרזיה ללא דיאטה

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 15:03

לאחר שפיתחה שיטה ייחודית להרזיה המתבססת על טכניקות איכותיות מעולם ה-NLP, המנטורית שירה גבאי מציגה סדנא חדשנית ובלעדית

לאחר שפיתחה שיטה ייחודית להרזיה המתבססת על טכניקות איכותיות מעולם ה-NLP, המנטורית שירה גבאי מציגה סדנא חדשנית ובלעדית. סדנת האון ליין החדשה הינה ראשונה ובלעדית מסוגה ועתידה לאפשר לאנשים רבים להשתחרר אחת ולתמיד ממעגל הדיאטות האין-סופי, לשלוט באכילה, להחזיר לעצמם את האנרגיה מבלי להוציא כסף על מוצרים נלווים.

הסדנא החדשה שמציגה שירה גבאי, מאפשרת ללמוד כיצד להיפרד מאכילה רגשית ומאכילה לא מבוקרת ללא דיאטה. השיטה משלבת כ-300 כלים ייחודים ומעשיים לשליטה מוחית שפיתחה גבאי בכדי לשלוט בדחף האכילה. הסדנא מועברת באון-ליין, וכוללת מעל 12 טכניקות פרקטיות וייחודיות לשינוי חשיבה ושליטה באוכל. הסדנא אף תחשוף את שיטת ההרזיה המנטאלית, המאפשרת לתכנת את המוח להצלחה ולהתגבר על השליטה בדחף למתוקים ומלוחים. על ידי טכניקות חדשניות שפיתחה שירה גבאי, מעניקה הסדנא את הכלים לחיזוק הביטחון והדימוי העצמי, ולהגברת המוטיבציה וכוח הרצון.

שירה גבאי. סטודיו סאם,
שירה גבאי/סטודיו סאם

הסדנא שמה את הדגש על ניתוק והתמודדות עם הרגשות המובילים לאכילת היתר (כעס, מתח, חרדה, עצב, בדידות ועוד). גבאי ציינה: " כל מי שניסה לרדת במשקל במהלך חייו כנראה היה שם - מעגל דיאטות אין סופיות, שמובילות לרגשות אשם, ירידה במוטיבציה ושברון לב. מרבית הדיאטות הקיימות כיום לא עובדות, ואנשים רבים נשארים מתוסכלים אחרי ניסיון נוסף להוריד במשקל. השיטות הללו לא עובדות משום שהן אינן נשענות או נעזרות בכלים מנטאליים לשינוי מחשבתי ותודעתי אמיתי. אני לא מאמינה בדיאטות "פלסטר". אני נרגשת מאוד להפיץ את הבשורה הזו הלאה ולהיות השליחה של השיטה החדשה. אני מאמינה שהסדנא תסייע לעוד ועוד אנשים ליצור שינוי מהותי בחייהם".

שירה גבאי, מנטורית מובילה לתזונה אפקטיבית, ירדה בעצמה 40 קילו. הירידה במשקל הגיעה לאחר שנים של מלחמה במשקלה, בעוד היא הרגישה שגופה מסרב לשתף פעולה. לאחר שחקרה ולמדה את תחומי המוח והאימון המנטאלי, החליטה שירה לצאת עם שיטה חדשנית וראשונה בתחום שפיתחה, במטרה לסייע לכמה שיותר אנשים לרדת במשקל באמצעות כוח המוח, החשיבה והתודעה, והעיקר: רק לא בדיאטה.

שירה גבאי הינה מנטורית לתזונה אפקטיבית, MASTER בשיטת NLP ומפתחת השיטה - הרזיה מנצחת בשליטת המוח-שחרור אכילת היתר הכוללת טכניקות וכלים יצירתיים להפחתת משקל איכותית ומרצה במכללות ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully