וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יין, נרות, השקות: הוולנטיין של רשת "יין בעיר"

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 9:47

רשת האלכוהול הגדולה נערכת ליום האהבה הלועזי עם כמה חידושים הכרחיים מאוד

מארז ולנטיין, וויספרינג אנג'ל ומותג הנרות א לה מואה. נטע סלונים,
מארז ולנטיין של רשת "יין בעיר"/נטע סלונים

הוולנטיין המתקרב מביא עמו לא רק תכנונים רומנטיים, כי אם גם השקות, מארזים והצעות מיוחדות. אחת מהן, של רשת האלכוהול "יין בעיר", מוגדרת על ידה כ"מתנה המושלמת".

מדובר במפגש פסגה רומנטי בין "וויספרינג אנג'ל" ומותג הנרות "Elle et Moi", שתוצרו הוורוד (אלא מה) הוא מארז סקסי ומעורר שלא מסיר עיניים ממטרתו העיקרית של יום האהבה הלועזי.

המארז כולל בקבוק רוזה (750 מ"ל) מלאכי מבית מואט הנסי, ונר מיוחד של לי מנחם ולורן שרמייסטר. הוא נמכר בבלעדיות בסניפי הרשת ובאתר, ועולה 159 שקלים.

מיונטו פרוסקו רוזה אקסטרה דריי וברונייה ריוחה רזרבה. יין בעיר,
מיונטו פרוסקו רוזה אקסטרה דריי וברונייה ריוחה רזרבה/יין בעיר

לבד מהמארז, מציעה "יין בעיר" שתי השקות חדשות ומשמחות - גם הן מוכוונות ולנטיין - בדמות פרוסקו רוזה אקסטרה דריי של מיונטו, וכן ריוחה רזרבה 2017 של יקב ברונייה הספרדי.

הראשון הוא יין מבעבע שמיוצר בשיטת Charmat באזור ונטו שבאיטליה. הוא מכיל ענבי גלרה (90%) ופינו נואר (10%), עובר תסיסה משנית במכלי נירוסטה ולאחר מכן מתיישן כ-60 ימים. התוצאה היא לגימה יבשה מאוד, עם בועות עדינות בלבד, טעם פירותי ומאוזן וארומה אביבית מוצלחת. מחיר: 55 שקלים.

ההשקה האוהבת השנייה מגיעה מיקב ברונייה, שמציג בציר חדש לאחד מיינותיו המובילים - ריוחה רזרבה 2017.

מדובר בבלנד מכיל שלושה זני ענבים - טמפרניו, גרציאנו ומזואלו - ומתיישן בחביות מיוחדות, המשלבות אלון אמריקני וצרפתי, למשך 18 חודשים. התוצאה היא יין יבש עם פוטנציאל יישון מצוין, מרקם חלק מאוד, גוף מלא וטעמים עשירים המזכירים מעט קקאו. מחיר: 70 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • ולנטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully