וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי גיגי, מנכ"לית טסלה ישראל, נבחרה לאשת השיווק של ינואר

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 11:33

איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"לית טסלה ישראל עדי גיגי לאשת השיווק של חודש ינואר 2022, בזכות הפיכת מותג טסלה למותג רכבים מוביל ודומיננטי בישראל ע"י יישום אסטרטגיית שיווק ייחודית לשוק המקומי

איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"לית טסלה ישראל עדי גיגי לאשת השיווק של חודש ינואר 2022, בזכות הפיכת מותג טסלה למותג רכבים מוביל ודומיננטי בישראל ע"י יישום אסטרטגיית שיווק ייחודית לשוק המקומי.

עדי גיגי נולדה וגדלה בנתניה ונתפסת בעיני רבים לטאלנט ולהבטחה של מנהיגות מהדור הבא. את השירות הצבאי שלה היא התחילה בממר"ם ומשם עברה לחיל הים, לקורס שרק מעטות הצליחו לסיים, קורס חובלים. בגיל 21 סיימה את הקורס והפכה לאישה הראשונה ששימשה כקצינת אלקטרוניקה וכאישה יחידה על ספינת לוחמה. תחת פיקודה היו כ- 20 חיילים. את השירות הצבאי סיימה בדרגת רב סרן כשהיא עדיין נקראת מעת לעת לשירות מילואים. עם השחרור מצה"ל, היא הצטרפה למשרד ראש הממשלה ובמסגרת תפקידה הייתה חלק מצוות שעסק בסוגיות חברתיות-כלכליות, והוביל את המו"מ המוצלח לצירוף ישראל למדינות הOECD- הארגון האירופי לשיתוף פעולה ולפיתוח כלכלי. ב-2013 הצטרפה לפורום הצעירים שייסד הנשיא המנוח שמעון פרס. בהשכלתה, גיגי בעלת תואר שני במינהל עסקים מסטנפורד ותואר ראשון במשפטים מבר אילן והוסמכה כעורכת דין. בגיל 36 בלבד התמנתה לעמוד בראש מותג הרכב המסקרן ביותר כיום בישראל, מותג הרכבים החשמליים טסלה.

עדי גיגי. יחצ,
עדי גיגי/יחצ

כניסת טסלה לישראל היוותה חידה גדולה לגבי השתלבותה בשוק המקומי, אך בתוך שבעה חודשים בלבד מהגעתה לישראל סימן השאלה הוחלף בסימן קריאה ברור עם הפיכת טסלה מודל 3 לדגם הרכב הנמכר ביותר ללקוחות פרטיים בישראל. נתון זה משקף את הנהירה של הנהג הישראלי למותג הרכב החשמלי. כחלק מן השינוי העצום שמובילה טסלה בשוק הרכב העולמי, מיד עם הגעתה הזדרזו כלל יבואני הרכב להצטייד ברכבים חשמליים השואפים לביצועים דומים, כך שהשפעתה של טסלה על השוק הייתה ניכרת וברורה.

בניהולה של גיגי יישמה טסלה אסטרטגיית שיווק ייחודית לשוק הישראלי המסתמכת על התאמה לאופי ולקהל הישראלי. במובנים רבים, אסטרטגיה זו המושתת על 'שקט עוצמתי' הכתיבה התנהלות הפוכה לזו הנהוגה בשוק הרכב הישראלי. טסלה הסיטה את הדגש מהשקה רוויות אירועים, יח"צ ופרסום, להגעה תחת מעטה סודיות וחרושת שמועות, פתיחת המכירה ללא התראה מוקדמת באתר מקוון בלבד, ללא נסיעות מבחן, ללא אולמות תצוגה או צפיה ברכב לפני קנייתו. פעילויות השיווק התמקדו, בשיווק המבוסס דאטה לשיפור השירות והצעת הערך, ובמחיר הנוגע בנקודה המדויקת לפלח הקהל הרלוונטי בישראל ומפורט בשקיפות מלאה - בניגוד מוחלט לנהוג בשוק. וכן, גם בקניה בכרטיס אשראי ישירות מן האינטרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • שיווק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully