וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר ה-TikTech: משפיעניות למען חשיפה נכונה לעולם הטכנולוגיה

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 11:37

אתגר ה-TikTech: מיה דגן, ירדן טוויזר, בושארה משילח, מרים גדיאל ומשפיעניות נוספות ישתתפו בקמפיין טיקטוק להעלאת חשיפה לעולם הטכנולוגיה בקרב נערות בישראל. הקמפיין עולה השבוע לכבוד היום הבינ"ל לנשים ולנערות במדע, ביוזמה משותפת של ווסטרן דיגיטל ועמותת QueenB

לכבוד היום הבינלאומי לנשים ולנערות במדע שיחול בשישי הקרוב (11.2), יזמו חברת ההיי-טק ווסטרן דיגיטל ישראל ועמותת QueenB את אתגר ה-TikTech בטיקטוק שבו ישתתפו יוצרות התוכן הצעירות המובילות בישראל ביניהן: מיה דגן, ירדן טוויזר, מרים גדיאל, בר רוזנברג, בושארה משילח ועוד. במסגרת האתגר, יתפרסמו מספר סרטונים עם חידות טכנולוגיות הפונות לעוקבות הצעירות של המשפיעניות בטיקטוק. הקמפיין נועד לייצר חשיפה והתנסות חיובית לנערות ולנשים צעירות עם תוכן טכנולוגי, דרך המשפיעניות שאחריהן הן עוקבות. המשפיעניות יציגו בסרטונים טריק טכנולוגי ויעודדו את העוקבות לנסות אותו גם. המסרים המרכזיים של הקמפיין הם שעולם הטכנולוגיה פתוח גם לנשים, כתיבת קוד זו שפה, וכל אחת יכולה ללמוד וליצור באמצעותה.

טיקטוק TECH. יחצ,
קמפיין מבורך: אתגר ה-TikTech/יחצ

רונית רונן קרפול, משנה למנכ"ל ווסטרן דיגיטל ישראל ומנהלת המשאב האנושי: "כשחשבנו איך נכון להגיע לקהל של נערות צעירות ןלהנגיש את עולם התוכן הטכנולוגי, עלה רעיון לקמפיין טיקטוק. החשיבה הייתה לעשות שימוש מושכל בפלטפורמה שכבר קיימת, רק לעשות בה שימוש לטובת תוכן קצת אחר. אנו גאים להשיק בישראל את אתגר ה-TikTech לכבוד יום הנשים והנערות במדע ולחשוף מאות אלפי נשים צעירות לעולם ההיי-טק והטכנולוגיה באופן חווייתי ומסקרן. הקמפיין הינו המשך ישיר לשיתוף הפעולה שלנו עם עמותת QueenB הכולל שנה מספר פרויקטים לטובת קידום נשים ונערות צעירות לעולם הטכנולוגיה בישראל ובחברה הערבית בפרט, כחלק מהאג'נדה של ווסטרן דיגיטל והפעילות הענפה שלנו למען הקהילה. ווסטרן דיגיטל ישראל פועלת שנים רבות לקידום שוויון מגדרי בתעשייה, ואנו שמחים לראות ניצנים של שינוי. ישנה עוד עבודה רבה, במיוחד עם הדור הצעיר ועם שינוי תחושת המסוגלות של נערות צעירות בפרט, אך אנו נחושים בעשייה ומאמינים בהצלחתנו."

גל אלג'ם, מנכ"לית עמותת QueenB: "בקווין בי אנו מאמינות בשני דברים: ראשית כל תכנות הוא לכולן, כל אחת יכולה להיות מתכנתת וההזדמנות צריכה להיות פתוחה עבור כולן ללא קשר לרקע, ציונים, הכנסות, אזור מגורים, שפה, תרבות וכיוצא בזה. כך אנחנו פועלות בעמותה ועובדות קשה כדי להנגיש את ההזדמנות הטובה ביותר לכל נערה בישראל , לשבור סטריאוטיפים ולהפוך את התכנות לכלי מעשי ביד שהוא גם כיפי, יצירתי ומשמעותי. חניכה בקווין בי היא חלק מקהילה של מתכנתות צעירות שכל הדלתות פתוחות עבורה.

שנית, אנחנו מאמינות שהחסם העיקרי הוא תחושת מסוגלות או יותר נכון האומץ לנסות והפחד מכישלון. תכנות הוא לא מקצוע "לגאונים בלבד" כפי שנתפס על ידי רבים ורבות, נהפוכו, הוא מקצוע לכולם.ן וטוב שכך. זה לא תמיד קל ויש גם אתגרים, החכמה היא לנסות, להיכשל, לטעות, לנסות שוב ולהצליח ובקווין בי אנחנו קודם כל מתרגלות אומץ על פני שלמות. אנחנו מעודדות את המדריכות והחניכות להתמודד ביחד עם אתגרים ועם שאלות ולמצוא יחד את הפתרון. ככל שנתרגל יותר כך נהיה אמיצות יותר, את היכולת יש לכולנו. קמפיין הטיק טק שלנו בשיתוף ווסטרן דיגיטל, שותפתינו היקרה והותיקה, נולד במטרה לענות בדיוק על 2 המטרות האלה: תכנות הוא לכולן ותרגול אומץ על פני שלמות. בזכות אתגרי התכנות מאות אלפי נערות בישראל יזכו להתנסות כיפית שתפתח עבורן את הצוהר הראשוני לעולם התכנות ויותר מכך תוכיח להן שברגע שיש מוטיבציה, הכל פתוח ואנחנו כאן לעזור להן בכך."

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully