וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק הבינלאומי משיק שירות דיגיטלי חדש

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 12:08

חשבון HiDigital מעניק הטבות למשקיעים באמצעות הדיגיטל המתקדם של הבינלאומי תוך שילוב של אפשרות לשירות אנושי מקצועי. בין ההטבות: החזר על עמלות מסחר בשוק ההון של 30% על פעולות באון-ליין, פטור מעמלות עו"ש מרכזיות, קורס מקצועי למסחר בשוק ההון והטבות נוספות

הבנק הבינלאומי משיק תכנית הטבות חדשה למשקיעים דיגיטליים וללקוחות הנוהגים לבצע את מרבית פעילותם באמצעות הדיגיטל- חשבון HiDigital. לקוחות שיצטרפו לחשבון החדש ייהנו משורה של הטבות.

  • החזר עמלות של 30% על פעולות שייעשו באון-ליין ובאפליקציה. לדוגמא: קניה ומכירה של ניירות ערך בארץ ובחו"ל, עמלות חליפין, עמלות העברה לחו"ל ומחו"ל ועוד
  • פטור מעמלות עו"ש מרכזיות כמו למשל עמלת פעולה בערוץ ישיר
  • קורס למסחר בשוק ההון מתנה
  • הנחה של 40% בעמלת פתיחת תיק משכנתא
  • כלי מסחר דיגיטליים מתקדמים
בית הבנק הבינלאומי. יחצ,
"פתרונות דיגיטליים מתקדמים". הבינלאומי/יחצ

החשבון מיועד ללקוחות להם משכורות של 10,000 שקל ומעלה המופקדות לחשבון, או הכנסות של 15,000 שקל בחודש לעצמאיים. לחלופין יוכלו להצטרף למועדון ההטבות החדש גם לקוחות בעלי תיק השקעות בסכום של 150,000 שקל ומעלה.

עם השקת החשבון אמר רון גריסרו סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית בבינלאומי כי: " הבינלאומי, כבנק מחולל תחרות וכבנק המוביל בשוק ההון ממשיך לחדש ולתת פתרונות דיגיטליים מתקדמים כדי לתת מענה ללקוח מכל מקום ובכל זמן. חשבון HiDigital מאפשר שילוב אופטימלי בין שרותי דיגיטל מתקדמים, ובעת הצורך גם שירות בנקאי אישי ומקצועי בנקודות הקריטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully