וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Airspan Networks תטמיע רשת 5G עבור Gogo

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 12:21

Gogo היא הספקית הגדולה בעולם של שירותי קישוריות בפס רחב לשוק התעופה העסקית. השלב הראשון הסתיים בימים אלה בהצלחה ובמסגרתו הותקנו 7 אתרים שישמשו למערכת הארצית של Gogo לתקשורת בין המטוסים לקרקע

איירספאן נטוורקס (NYSE: MIMO), שמפתחת פתרונות חומרה ותוכנה עבור רשתות 5G, השלימה בהצלחה ניסוי להטמעת רשת 5G, עבור חברת גוגו ביזנס אוויאיישן Gogo Business Aviation - (נאסד"ק: GOGO). במסגרת השלב הראשון הותקנו 7 אתרים, כחלק מפריסת רשת 5G אוויר-לקרקע (ATG) הארצית של גוגו, שהינה הספקית הגדולה בעולם של שירותי קישוריות בפס רחב לשוק התעופה העסקית. על פי התכניות, במהלך המחצית הראשונה של 2022 תתבצע פריסה של אתרים נוספים.

המערכת של איירספן, אשר לה מרכז פיתוח גדול בישראל, מאפשרת פריסה קלה ומהירה והיא תגדיל את כיסוי הרשת ואת קצבי הגלישה של הרשת של גוגו. אירספן נדרשה לבצע שינויים בתקן ה-G5 כדי לאפשר תמיכה במערכות מוטסות כולל טווחי כיסוי, מהירויות, וכו', יחד עם תכנון אנטנה ייחודי המתבסס על טכנולוגיית MIMO בממדים גדולים, ועוד. המערכת תאפשר לגוגו להציע לחברות תעופה חבילה הניתנת להתאמה אישית של מערכות תקשורת חכמות משולבות לתא הנוסעים, שירותי בידור ופתרונות קול בטיסה. המוצרים והשירותים של גוגו מותקנים באלפי מטוסי נוסעים עסקיים מכל הגדלים ומשרתים את חברות התעופה הגדולות ביותר ומטוסים פרטיים.

גוגו 7. יחצ,
חוויית התעופה תהיה אחרת?/יחצ

"שבעת אתרי השידור שהתקנו, ישמשו כשדה ניסוי עבור הרשת הארצית בת 150 האתרים שלנו", אמר מייק רופרט, סגן נשיא לתפעול הרשת בגוגו ביזנס אוויאיישן . "האתרים שהותקנוכוללים אתרים במיקומים מבודדים ומאוכלסים כאחד, כדי לוודא שהרשת פועלת כמתוכנן בכל הסביבות המורכבות והמאתגרות".

"ציוני הדרך הללו והחדשנות העומדת מאחוריהם, הם דוגמא מצוינת ליכולתנו לספק פתרונות ייחודיים, בתחום רשתות ה- 5G ו-Open RAN, הכוללים חומרה ותוכנה", אמר אריק סטונסטרום, נשיא ומנכ"ל איירספאן העולמית. "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם גוגו על מנת להביא חדשנות לענף התעופה. פריסת רשת זו היא מודל לרשתות 5G אוויר-לקרקע עתידיות, אותו נטמיע בשווקים רבים בשנים הבאות".

  • עוד באותו נושא:
  • 5G

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully