וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק של Sepio: מנכ"ל Palo Alto Networks לשעבר

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 14:55

ליין בס ימונה ליו"ר הדירקטוריון של חברת הסייבר הישראלית Sepio: "אני מרגיש זכות גדולה לקחת על עצמי את התפקיד הזה בזמן כה מכריע עבור תעשיית אבטחת הסייבר"

Sepio, המאפשרת לזהות ולנטר בזמן אמת מתקפות סייבר מבוססות חומרה בהתקנים חיצוניים, הודיעה היום על מינויו של איש ההון סיכון ויזם טכנולוגיית הסייבר Lane Bess כיו"ר מועצת המנהלים שלה. בס, השקיע בעבר בספיו והצטרף לדירקטוריון המייעץ של החברה ב-2020. בס יחליף בתפקיד את תמיר פרדו, לשעבר מנהל המוסד ונשיא,Cyber XM ששימש כיו"ר מועצת המנהלים בארבע השנים האחרונות.

ליין בס, לשעבר מנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס, אשר במהלך שנות כהונתו, הוביל את גיוס הכספים המאוחר של החברה והביא לצמיחה החברה משלב מוקדם של יציאה לשוק לקצב הכנסות העולה על 200 מיליון דולר לפני ההנפקה. בעברו שימש גם כמנהל והמייסד של Bess Ventures and Advisory , אשר למעלה מ-30 שנה מובילה בהצלחה סטארט-אפים ותורמת לצמיחתם של עסקים בינוניים להיקף גדול. בעבר כיהן כמנהל התפעול הראשי של Zscaler Inc המובילה בתחום אבטחת רשתות ומחשבים, מכשירים ניידים וענן.

ליין בס. יחצ,
ליין בס/יחצ

"בשם מועצת המנהלים של Sepio, ברצוני להודות לידידי תמיר על תרומתו לצמיחת החברה והצלחתה לאורך השנים", אמר יוסי אפלבוים, מנכ"ל ומייסד ספיו. "הצוות מצפה לעבוד עם ליין על מנת להמשיך את הצמיחה המשמעותית של החברה. ליין מביא איצו מוטיבציה רבה וניסיון ארוך שנים, ואנחנו מעריכים את האמונה החזקה שלו בחברה שלנו".

"אני מרגיש זכות גדולה לקחת על עצמי את התפקיד הזה בזמן כה מכריע עבור תעשיית אבטחת הסייבר", אמר בס. "הביקוש לפתרון HAC-1 של Sepio גדל במהירות מכיוון שאף טכנולוגיה אחרת לא מאפשרת הגנה מלאה דרך שכבה פיזית שמאפשרת ניהול סיכונים ונראות מלאה לתוך התשתית וזיהוי מכשירים סוררים, שניתן להשתמש בהם כדי להחדיר תוכנות כופר ותוכנות זדוניות ולגניבת נתונים."

Sepio Systems הוקמה בשנת 2016 על ידי יפתח ברטשפיז, יוסי אפלבאום, ובנצי בן עטר. שלושתם יזמים סדרתיים, ותיקי תעשיית אבטחת הסייבר. החברה פיתחה בין השאר את ,Sepio Prime מוצר תוכנה אשר מזהה ומנטרל בזמן אמת מתקפות סייבר אשר מבוססות חומרה כמו ציוד היקפי נגוע. אותם התקנים חיצוניים הם לרוב בלתי נראים על ידי כלי הגנה קיימים, ותוקפים מנצלים זאת כדי לבצע שינויי קושחה בלתי מורשים. התוכנה של Sepio מזהה את אותם התקנים, ובאמצעות כלים אנליטיים יכולה לזהות מוצרים ורכיבים שבוצעו בהם מניפולציות או רכיבים זדוניים שמסייעים לתוקפים לגנוב מידע מרחוק. Sepio היא שותפה אסטרטגית של ,Munich Re חברת ביטוח המשנה הגדולה בעולם, ושל Merlin Cyber, ספקית פתרונות פדרלית מובילה בתחום אבטחת סייבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully