וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנית דיגיטל זכתה באות היצואן המצטיין

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 15:03

חברת ההייטק קורנית דיגיטל, שנסחרת בנאסד"ק בשווי למעלה של כ-5 מיליארד דולר, זכתה באות הצטיינות מנשיא המדינה יצחק הרצוג: "כל ישראלי אמור להסיר את הכובע בפניכם"

חברת ההייטק קורנית דיגיטל, שנסחרת בנאסד"ק בשווי למעלה של כ-5 מיליארד דולר, זכתה באות הצטיינות מנשיא המדינה יצחק הרצוג, על היותה יצואן מצטיין.

בטקס חגיגי במעמד נשיא מדינת ישראל הוענקו בחמישי האחרון לקורנית דיגיטל אותות הצטיינות ע"י שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, יחד עם שבע חברות ישראליות נוספות מובילות בייצוא הישראלי לשווקים הבינלאומיים. לאחרונה חנכה קורנית, המפתחת מערכות דפוס דיגיטלי להדפסה על טקסטיל, את המפעל החדש שלה בקריית גת לייצור דיו, בהשקעה של 80 מיליון שקל. המעבר למפעל החדש צפוי להגביר את התפוקות בעקבות הביקוש ההולך וגדל, תוך שיפור יעילות העובדים במפעל.

טקס היצואן המצטיין של משרד הכלכלה. יחצ,
הנשיא יצחק הרצוג ושרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי עם נציגי קורנית (מימין): אייל קמלט, מאחור, נתי יפרח, אילן גבעון וחגית דהן/יחצ

שמונה חברות היצוא המצטיינות שנבחרו ע"י ועדת הבחירה הן: קורנית דיגיטל וקבוצת תמה, בקטגוריית יצואן גדול; ראדא תעשיות אלקטרוניות בע"מ ו-פלרם פור יו בע"מ (בקטגוריית יצואן בינוני); איתן מדיקל ו-אקסטל בע"מ (בקטגוריית יצואן קטן), די.אן דיימונדס 2007 בע"מ (בקטגוריית ענף היהלומים), פאדאגיס ישראל פרמצבטיקה בע"מ (בקטגוריה של מעל 150 מ' $ ותרומה מיוחדת ליצוא).

לדברי נשיא המדינה יצחק הרצוג: "כל פיתוח, טכנולוגיה או מוצר כחול־לבן שהשתקעו מעבר לים, הוא עוד שגריר טוב, אולי הטוב ביותר, של מדינת ישראל. כל ישראלי אמור להסיר את הכובע בפניכם, על שהשכלתם להוביל את פעילות הסחר הישראלית בשווקי העולם, למדרגה שטרם הכרנו, ודווקא בתקופה כל כך מאתגרת. זוכי האותות, הפעילות שלכם, היא מודל והשראה: לחדשנות, ליזמות, לפעילות עסקית מושכלת ופורצת דרך, הצועדת שלובת זרוע עם פעילות חברתית ותרומה לקהילה. בעיניי זוהי, כיום, ציונות במיטבה. על כל אלה ועל את הפעילות החשובה שלכם ותרומתכם למסחר ולכלכלת ישראל, נתונה הערכתנו העמוקה, בשמי, ובשם אזרחי ישראל".

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי: "שנת 2021, על אף אתגריה, הסתיימה כשנת שיא של כל הזמנים ביצוא. ליצוא חשיבות גדולה לכלכלה והוא מהווה קטר צמיחה של המשק ומקור מרכזי לתעסוקה ושגשוג כלכלי ולכן אני שמחה על הזכות להוקיר חברות ישראליות מצטיינות בתחומן, המגדילות יצוא ותעסוקה ותורמות לצמיחה הכלכלית והחברתית של ישראל. היצואנים הם חוד החנית של התעשייה והמגזר העסקי ויחד עם התעשייה נמשיך לפעול, לקידום היצוא הישראלי למען כלכלה צומחת התורמת לחוסנה של מדינת ישראל".

באירוע החגיגי במשכן הנשיא נכחו גם ד"ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים בישראל, בכירי משרד הכלכלה והתעשייה, מינהל סחר חוץ, מכון היצוא, התאחדות התעשיינים, התאחדות תעשייני היהלומים, הבורסה ליהלומים, מכון היהלומים, הבורסה לאבני חן וארגוני מסחר ומעסיקים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully