וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Dell Technologies שותפה באקסלרטור בתחום הביטוח

עודכן לאחרונה: 8.2.2022 / 15:07

לאחר שנה ראשונה מוצלחת עם 10 סטארטאפים שחתמו על 10 חוזים וגייסו 40 מיליון דולר, נפתחה ההרשמה לשנה השנייה של Israeli Insurtech Accelerator

לאחר שנה ראשונה מוצלחת ושני מחזורים שכבר סיימו, נפתחה ההרשמה לשנה השנייה של ה-Israeli Insurtech Accelerator, המספק לסטארטאפים ישראלים בתחום האינשורטק את הבמה והכלים כדי לעשות את הצעד לעבר חברה מובילה בתעשייה. Dell Technologies ממשיכה כחברה בצוות השיפוט לבחירת הסטרטאפים, תעניק ייעוץ ומנטורינג ליזמים ותסייע לחברות בחשיפה ללקוחות פוטנציאליים ברחבי העולם.

בשנה הראשונה נבחרו לשני המחזורים הראשונים 10 סטארטאפים (מתוך 60 מועמדים), שגייסו יותר מ-40 מיליון דולר וחתמו על יותר מ-10 חוזים עסקיים, ביניהם: Five Sigma, Ravin.AI, Insurights, CI, Serenus.AI, GamaSec, Emnotion, Covary, Urbanico ו-Psyber.

קובי בנדלק. שמוליק פאוסט,
קובי בנדלק/שמוליק פאוסט

קובי בנדלק, מנכ"ל אינשורטק ישראל ומנכ"ל האקסלרטור מציין כי "Dell Technologies מביאה עימה פריסה בכ-180 מדינות בעולם המאפשרת לסטארטאפים וטכנולוגיות ישראליות בתחום האינשורטק להיחשף בפני חברות ביטוח בעולם בהן Dell Technologiesכבר מעורבת בפרויקטים שונים".

ההרשמה לתוכנית השלישית מתאימה לסטארטאפים בכל שלב. הסטרטאפים שיתקבלו לאקסלרטור יקבלו מימון של 300 אלף דולר, כמו גם חשיפה לחברות הביטוח המובילות בעולם, ברוקרים אמריקאים, רשת משקיעים, בכירים בתעשייה, מנטורים ועוד.

משה שובה, מנהל בכיר בקבוצת הפריסייל של Dell Technologies: "אנו שמחים לקחת חלק משמעותי בקידום והנחיית יזמים צעירים גם בתחום ביטוח. Dell Technologies עובדת עם 498 מחברות הפורצ'ן 500 וכן עם חברות הביטוח הגדולות בארץ ובעולם - רובן ככולן עוברות בימים אלו טרנספורמציה דיגיטלית. זוהי הזדמנות ליזמים וסטארטאפים לקחת חלק ולהוביל את השינוי".

לפרטים נוספים על האקסלרטור ניתן ללחוץ כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • dell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully