וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 12:49

רבלון משיקים מהפכה בעולם היופי, סבוקלם תומכים באמנות, לוריאל משיקים טכנולוגיה, מותג התה המלכותי TWININGS משיק סדרת תה מושלמת לימי החורף, תנובה מאחדת את פתיתי הגבינה, הוויאנס זה כבר לא רק כפכפים, מותגי סבוקלם וטוני מולי מתחברים לאמנות

מי הבוס

מותג בוס יוצאים בהשקה כפולה כדי שאף אחד מבני הזוג לא ייעלב, HUGO BOSS THE SCENT הוא ניחוח של תשוקה, חושניות ופיתוי, הבושם הגברי BOSS The Scent Le Parfum מציע פרשנות מחודשת רבת עוצמה לניחוח הענבר האיקוני של BOSS The Scent, בשילוב ניחוחות אירוס ועור, תווי זנגוויל ופרי מנינקה, בבקבוק אייקוני בגוון אפור כהה חושני ארוז בתוך כלוב בזהב וורוד. BOSS The

Scent Le Parfum לאישה הוא הרכב חושני המהווה גרסה ייחודית של ניחוח הענבר האייקוני של בושם BOSS The Scent המקורי, תווי תבלינים כמו פלפל ורוד, ניצת תפוז ווטיבר, ארוזים בבקבוק מעוצב בצורת תכשיט בגוון שזיף עם פקק שקוף בגימור זהב ורוד יוקרתי. שני הבשמים מציעים פרשנות מודגשת של הניחוח המקורי שמותיר רושם עמוק לאורך זמן. בקמפיין מככבים השחקן האוסטרלי ג'ייקוב אלורדי, שמגלם את הכריזמה המסתורית של הגבר של הבושם BOSS The Scent והשחקנית האמריקאית לורה האריירש מגלה צד אחר של האישה של הבושם BOSS The Scent בפרק חדש זה בו העצמאות, החוזק והחושניות שלה מודגשים יותר מתמיד. להשיג בכל רשתות השיווק.

מי הבוס הוגו בוס דה סנט. יח"צ חו"ל,
מי הבוס הוגו בוס דה סנט/יח"צ חו"ל

משמנים שפתיים

ב"רבלון", חברה פורצת דרך שהביאה את המייק-אפ הנוזלי הראשון ממשיכים לחדש ולרגש, עכשיו זה שמן שפתיים למראה גלוסי זוהר שמשדרג כל צבע ומעניק לו גוון זוהר ומלא ברק, המרקם רך ונעים על השפתיים ואינו משאיר תחושה דביקה. תערובת שמנים שמטפחת את השפתיים, מעניקה להן לחות. שמן השפתיים הוא שילוב מושלם בין מראה גלוסי זוהר לשפתיים מועשרות בלחות ומגע נעים ורך. להשיג ברשתות ובחנויות הפארם ברחבי הארץ.

משמנים שפתיים שמן שפתיים מבית רבלון. יח"צ חו"ל,
משמנים שפתיים שמן שפתיים מבית רבלון/יח"צ חו"ל

אבן וולקנית לפנים

וזה עוד לא הכל, עוד ברבלון, רולר וולקני הסופג שומנים מהאזורים המבריקים, צריך רק לגלגל אותו על האזורים הבעייתיים ולזכות באפקט מאט. הרולר בנוי מאבן וולקנית אמיתית שסופגת את השומנים, המרקם הנקבובי הטבעי של האבן הוולקנית, מסיר באפקטיביות עודפי שומן והופך את המראה השמנוני והמבריק למראה מאט מושלם. האבן רב-פעמית וניתנת לשטיפה בקלות, צריך רק לסובב את טבעת הנעילה לכיוון השעון, לשחרר אותה, לשטוף במים חמים וסבון עדין ולייבש במהלך הלילה. הרולר קל לנשיאה בתיק, רק תחשבו על ימי הקיץ המהבילים ומה הם עושים לעור הפנים שלנו. להשיג ברשתות וחנויות הפארם ברחבי הארץ.

אבן וולקנית לפנים הרולר של רבלון. יח"צ,
אבן וולקנית לפנים הרולר של רבלון/יח"צ

כשטיפוח פוגש יופי

משפחת TRUE MATCH, של מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיקה חדשנות בעולם הקוסמטיקה-איפור וטיפוח במוצר אחד, מייק-אפ המכיל סרום מטפח בשילוב חומצה היאלורונית, זהו הסרום הראשון בתוספת גוון ב-mass market עם הריכוז הגבוה ביותר של חומצה היאלורונית (1%). המוצר אומת על-ידי רופאי עור, הוא מתאים לעור רגיש, נבדק דרמטולוגית ואינו אוטם נקבוביות (נון קמודוגני). מעניק גוון עור אחיד באופן מידי בגימור טבעי, ומראה עור עשיר בלחות וחלק יותר. בסדרה 4 גוונים להתאמה מושלמת. בזכות הפיתוח החדש, אין צורך להשתמש בסרום לפני שמניחים מייק-אפ, מאחר והוא מועשר ברכיבי טיפוח. להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות

כשטיפוח פוגש יופי  true match nude. יח"צ חו"ל,
כשטיפוח פוגש יופי true match nude/יח"צ חו"ל

קופסאות ואמניות

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm ממשיך את השת"פ עם אמניות ישראליות ומשיק סדרת מארזים חדשה עם 4 מאיירות שכל אחת מביאה את סגנונה הייחודי, שבא לידי ביטוי ביצירתיות ובנשיות שלה.

בסדרה 4 קופסאות עם איורי קומיקס ומשפטים מעשירים ו-SeboCalm, כמותג כחול לבן, גאה להוות חלון ראווה לאמנות ישראלית, ולהעניק ללקוחות קופסא בעלת ערך אומנותי, ולתת במה לאמניות ישראליות, שמעלות על סדר היום את נושא הנשיות האימהות ושגרת החיים ביניהן: עמית רימון שמספרת על החיים שלה על הטוב הרע, המצחיק והעצוב, על רגעים קטנים באיורים בודדים או רגעים גדולים בקומיקסים קסומים ומלאי פרטים; הילה רוזיליו שאוהבת לאייר בעיקר דברים מצחיקים, בחרה בפרפקציוניזם, שכולנו שואפות להגיע לשם בכל תחום; אור ליבנה, עיצבה מארז בפורמט של קופסת משחק שמסמל בעיניה משהו כייפי וקליל, ונותן ערך מוסף לתוכן, ושנרצה לשמור גם אחרי שנוציא ממנה את התכולה;

גליה לוז, עיצבה אריזה שתעשה טוב על הלב ושנרצה לשמור גם אחרי שנוציא ממנה את התכולה, עם טיפים קטנים ופשוטים מעוררי השראה שנותנים כוח להתמודד אם האתגרים שיביא איתו היום. כל הזמנה מגיעה בקופסה ייחודית בעיצובם של המאיירות.

קופסאות ואמניות מארזים של סבוקלם. חן ברקוביץ,
קופסאות ואמניות מארזים של סבוקלם/חן ברקוביץ

סערה בעולם השערה

מותג השיער הניו-יורקי "אמיקה". משיק silk glide titanium styler-מחליק טיטניום דיגיטלי גולמי המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת, ומאפשר להחליק או לסלסל את השיער, תוך שמירה עליו. למחליק טכנולוגיית חימום ייחודית של לוחיות המייצרות פי 6 יותר יונים שליליים מחליקים אחרים, המסייעים בעיצוב שיער מבריק ורך, מונעים חשמל סטטי ושומרים על לחות השיער. גופי חימום MCH מקרינים חום אינפרא אדום מרוחק, המעניק לחות והגנה לשיער.

פלטות המכשיר עשויות טיטניום גולמי, עמידות וחזקות לעבודה חלקה, קלה ונוחה ומבטיחות פיזור חום אחיד ויישור השיער בתנועה חלקה, ללא משיכה או שבירת השיער. עוד חידוש היאinstant shine mask Flash מסכה מסדרת הכספת Vaultהמעניקה ברק לשיער יבש, ומספקת לחות עמוקה וברק מיידי ב-60 שניות בלבד. הפורמולה הייחודית פועלת במהירות ומעניקה לשיער מראה חלק ורך בגימור משי בזכות נוגדי חמצון אשר נועלים את קוטיקולת (קשקש) השערה ומגנים על השיער מפני נזקי הסביבה וקרינת UV/.מתאימה לכל סוגי השיער ובמיוחד לשיער הזקוק לברק. להשיג באתר המותג.

סערה בעולם השערה amika משיקה. יח"צ חו"ל,
סערה בעולם השערה amika משיקה/יח"צ חו"ל

פריחת הדובדבן

רגע לפני ולנטיין, המותג לאוקסיטאן משיק את סדרת Cherry Blossom במהדורה מוגבלת, הסדרה מכילה בושם, תחליב גוף, ג'ל רחצה, מיסט, ג'ל ידיים וג'ל גוף בניחוח דובדבן. המאיירת הצרפתיה באבט לאפון העניקה לסדרה טאץ' עכשווי, צעיר ותוסס עם איורי דובדבנים ופרחים צבעוניים. כל בקבוקי הסדרה עשויים מ-50% פלסטיק ממוחזר אג'נדה של המותג שדואג לאיכות הסביבה.

מדי שנה בתקופת האביב, מתכסה אזור לוברון שבפרובנס, בגוני ורוד-לבן בזכות פריחת הדובדבן, בלילה נאספים עלי הכותרת המשמשים להכנת התמציות הייחודיות של ל'אוקסיטן. "פריחת הדובדבן" היא קולקציה שכולה פריחה, צבעונית ותוססת של מוצרי טיפוח גוף ובישום בניחוח פירותיי עדין של פריחת הדובדבן. את אריזות הסדרה מעטרים איורים צבעוניים של דובדבן ופרחים, שבאבט שאבה במהלך נסיעותיה למזרח. להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר.

פריחת הדובדבן קולקציית צלאוקסיטאן לוולנטיין. יח"צ,
פריחת הדובדבן קולקציית צלאוקסיטאן לוולנטיין/יח"צ

הפתעות מקוריאה

מותג הקוסמטיקה הקוריאני TONYMOLY משיק לוולנטיין את קופסת הפתעות TONYMOLY Valentine's Surprise Box-מהדורה חדשה ומוגבלת של קופסת ההפתעות המכילה 10 מוצרי טיפוח ואיפור ואקססוריז שצריך כדי לחגוג את היום. הקופסה מכילה מוצרים בהפתעה שאינם ניתנים לבחירה ומשתנים מעת לעת. מוצרי TONYMOLY נחשבים כמוצרי פרימיום בקטגוריית ה-K-BEAUTY, ומשלבים מחקר ופיתוח אינטנסיבי ומהיר, אריזות צבעוניות ואסטתיות. מגוון המוצרים כולל 6000 מוצרי איפור וטיפוח, מ-FUN PRODUCTS ועד HIGH END.

הפתעות מקוריאה מארזי ולנטיין של טוני מולי. יח"צ חו"ל,
הפתעות מקוריאה מארזי ולנטיין של טוני מולי/יח"צ חו"ל

אהבה עצמית

מותג הלקים OPI משיק מארז אהבה שהוא מתנה מושלמת שכל אחת צריכה לקנות לעצמה עם הגוונים האייקונים שלOPI במחיר מיוחד לוולנטיין. הסדרה מושקת במהדורה חדשה ומוגבלת של שני מארזי לקים שעל כל אחד כתוב FROM ME TO ME כדי להזכיר לכל אחת, שמגיע לנו לפנק את עצמנו במתנה שתעשה לנו טוב על הלב. בכל מארז 3 גוונים: מארז , Funny bunny Big apple red , Bubble bath או מארז , Black onyx, Coca cola red, Lisbon wants moor
להשיג באתר ובסניפי סופר-פארם במהלך פברואר.

אהבה עצמית מארזים אהבה של opi. יח"צ,
אהבה עצמית מארזים אהבה של opi/יח"צ

איזה כיף

"כיף"- מהמותגים המובילים בישראל בתחום הרחצה, משיק סדרת תחליבי הרחצה: "כיף "Elixir Oils -ג'ל רחצה קטיפתי מועשר בשמן מקדמיה ושמן קוקוס, ו- 92% רכיבים ממקור טבעי המנקים את העור ומעניקים לו הזנה ולחות מבלי לגרום לתחושת יובש, שמן המקדמיה מזין ועוטף את העור בלחות, ומותיר אותו רענן, גמיש ונעים למגע לאחר כל מקלחת. מוצר נוסף הוא ג'ל רחצה קטיפתי מועשר בשמן קוקוס ו-92% רכיבים ממקור טבעי, במרקם עשיר ומלטף, מנקה את העור מבלי לגרום לתחושת יובש, בזכות שמן קוקוס המזין את העור ומעניק לחות וגמישות. שני המוצרים אינם מכילים פראבנים והם טבעוניים. להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

איזה כיף סדרת ג'ל רחצה. טל אזולאי,
איזה כיף סדרת ג'ל רחצה/טל אזולאי

תה עם המלכה

TWININGS- מותג התה האנגלי האיכותי, הספק הרשמי ונושא החותמת הרשמית של בית המלוכה הבריטי מזה 300 שחשב (ובצדק), למותג הפרימיום מהמובילים והאיכותיים בעולם, לכבוד החורף, משיק המותג סדרת טעמים חדשה שתעניק לכם את החוויה הכי קרובה לחוויית תה בריטית אותנטית - חליטת לואיזה סדרת תה שחור בטעמים חדשים מפנקים. רגע לפני שתבחרו בטעם הרצוי, TWININGS מפנקים ומצרפים את ה-Tea Timer, כדי שתוכלו להכין תה בריטי אמיתי בצורה מושלמת.

טיימר התיונים הייחודי, מודד את הזמן המדויק להשריית התיון או חליטת עלי התה בצורה הכי קרובה לתה ששותים בשעת התה של המלכה אליזבת בארמון באנגליה. לחוויה בריטית מסורתית של Twining's, המותג משיק חווית Fine Cup Of Tea בטעמים חדשים ומפנקים כמו: חליטת לואיזה (ורבנה) סדרת תה שחור בטעמים חדשים, תה שחור בטעם 4 פירות אדומים, תה שחור בטעם וניל, תה שחור בטעם תפוח, קינמון וצימוקים. את מותג TWININGS, משווקת בישראל חברת "סידס רק הטוב ביותר"- יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם.

תה עם המלכה קולקציית התה של טווינגס. יח"צ חו"ל,
תה עם המלכה קולקציית התה של טווינגס/יח"צ חו"ל

מירושלים באהבה

מזקקת THINKERS הירושלמית משיקה מרכז מבקרים המציע סיורי היכרות עם עולם האלכוהול, למידה על יכולות הייצור, טעימות מוצרי הדגל של המזקקה-וודקה, ג'ין ובעתיד מוצרים נוספים. אורחי המזקקה ייהנו מקוקטיילים על טהרת מוצרי המזקקה, לצד טעמי השוק.

מזקקת THINKERS משווקת את מותגיה ישירות ללקוחות באמצעות האונליין, ובהפצה פנימית ישירה, ושליח שיגיע עד 48 שעות לבית הלקוח. באתר ניתן להשיג אביזרי בר משלימים מעולם המיקסולוגיה מבית COCKTAIL KINGDOM להשלמת מעטפת החוויה בבית. המשקאות של THINKERS נמצאים גם בברים, במסעדות והמלונות המובילים בארץ. מחשבה רבה הושקעה בעיצוב הבקבוקים-מהיפים שקיימים בתחום.

מוצרי המותג כוללים: VODKA THINKERS FURTHERED ®️ 40/60 - זכתה בעיטור מדליית הזהב הכפולה לשנת 2021San Francisco Spirits Competition; JERUSALEM DRY GIN ®️ THINKERS FURTHERED - זוכת מדליית הפלטינום בתחרות המשקאות החריפים הבינלאומית SIP AWARDS , ג'ין מזוקק מחיטה אנגלית, חורפית, אדומה ומתוקה מתובל ב-8 מרכיבים בוטניים הנבחרים ידנית מן הטבע; THINKERS FURTHERED ®️ ISRAELI SUNSET GIN - ג'ין אביבי בעל טעמים עשירים פירותיים, מזוקק מחיטה אנגלית, חורפית, אדומה ומתוקה ומתובל ב - 9 מרכיבים בוטניים הנבחרים ידנית מהטבע.

מירושלים באהבה מותג thinker. איתמר גינזבורג,
מירושלים באהבה מותג thinker/איתמר גינזבורג

חתונה מתוקה

לרגל חגיגות ה-Valentine's Day, היום הכי רומנטי בשנה, חברו סוגת ובוטיק הקינוחים TADAM של הקונדיטורית שירן מתתיהו לשת"פ מתוק במיוחד, במסגרת השת"פ, יושק ב-TADAM מארז קינוחים במהדורה מוגבלת הכולל: עוגת מוס אוראו נוטלה, 2 מריטוצו-בריוש איטלקי במילוי קרם מסקרפונה תות, בראוניז פאדג'י, עוגיית רד וולווט, עוגיית שוקוצ'יפס, 2 עוגיות מקרון, 2 מיני קאפקייקס עם מסרים מודפסים לבחירה, מיני יין מבעבע בלונאן רוז גולד ו-2 כוסות שמפניה. ב- 13-14.2.22 יוצב ב-TADAM דוכן נשיקות משותף, המבקרים יוזמנו להצטלם ולקבל קאפקייק שוקולד עם הקדשה עם מסרים ביניהם: Kiss me!, אהבה שלי, Love your selg, הכי כיף לישון באלכסון ועוד.

חתונה מתוקה וולנטיין בסוגת ו-TADAM. שירן מתתיהו,
חתונה מתוקה וולנטיין בסוגת ו-TADAM/שירן מתתיהו

סיפור אהבה קולינרי

לכבוד וולנטיינס, בית השמפניה Moët & Chandon משיק שת"פ קולינרי עם שפים נחשבים שיכינו ארוחה רומנטית זכתה לשם המחייב Moët & Chandon - Love story כשמה כן היא, סיפור אהבה, ארוחה רומנטית ויוקרתית שתיערך במסעדת פאסטל על טהרת השמפניה בניצוחם של השפים רז רהב ממסעדת או סי די, השף תומר טל ממסעדת 'ג'ורג' וג'ון' והשף קובי בכר ממסעדת פאסטל.

החיבור הקולינרי ביניהם נולד בעקבות ההערכה והאהבה המקצועית בניהם לאחר שכל שף נשאל מיהו השף שהוא הכי אוהב ומעריך והיה שמח לבשל לצידו לערב אחד. השלושה יצרו יחד תפריט מיוחד בהשראת שלושת מרכיבי האהבה: תאווה, תשוקה ומחויבות. התפריט הזוגי יכלול 6 פתיחים לאדם, 3 מנות ראשונות זוגיות, עיקרית זוגית לבחירה, קינוח ופטיפורים, לאורך הערב יוגשו לכל אורח שתי כוסות שמפניה מואט ושנדו (קוקטייל על בסיס מואט ושנדו וכוס מואט ושנדו רוזה). מואט ושנדו הוא בית השמפניה מהגדולים והמובילים בעולם שהקים ב-1743 קלוד מואט והפך תוך זמן קצר למשקה המזוהה עם חצר המלוכה הצרפתית. השמפניה ברוט אימפריאל היא הנמכרת ביותר בעולם.

ספור אהבה קולינרי moet & chandon. רן בירן,
ספור אהבה קולינרי moet & chandon/רן בירן

שותים ומאירים

WHISPERING ANGEL מותג הרוזה מהטובים בעולם מבית מואט הנסי, משתף פעולה עם מותג הנרות היוקרתי ELLE ET MOI של בלוגריות הלייף סטייל לי מנחם ולורן שרמייסטר, במסגרתו, יצרו שני המותגים מארז יוקרתי המכיל בקבוק WHISPERING ANGEL (750 מ"ל ) ונר של ELLE ET MOI שנוצר במיוחד לפעילות ובהשראת המותג. הבקבוק והנר ארוזים במארז יוקרתי ומעוצב. להשיג בבלעדיות בסניפי רשת יין בעיר ובאתר.

שותים ומאירים- וויספרינג אנג'ל ומותג הנרות א לה מואה. נטע סלונים,
שותים ומאירים- וויספרינג אנג'ל ומותג הנרות א לה מואה/נטע סלונים

מרימים לרוזה

מיונטו הנחשב למותג הפרוסקו מהמובילים בעולם, משיק בארץ רוזה חדש: מיונטו פרוסקו רוזה אקסטרה דריי- יין מבעבע המיוצר מענבי גלרה ( 90% ) ופינו נואר(10%) מאזור ונטו שבאיטליה. בהליך הייצור הקליפות נשארות במגע עם התירוש למשך מספר ימים מה שמעניק ליין גוון יפהפייה. היין מיוצר בשיטת CHARMAT ועובר תסיסה משנית במכלי נירוסטה ובהמשך מתיישן כ-60 ימים. מיונטו פרוסקו רוזה אקסטרה דיי מאוזן בטעמיו, יבש מאוד, בעל בועות עדינות ואלגנטיות וטעם מרענן של פירות יער. ליין ארומה פירותית עם רמזים של פירות יער, דבש והדרים. להשיג בחנויות המתמחות.

מרימים לרוזה מיונטו פרוסקו. יח"צ,
מרימים לרוזה מיונטו פרוסקו/יח"צ

הטעמים בפנים

מותג השמנים של השף רונן אביחיל, משיק סדרת שמנים מיוחדת הכוללת שמנים יצירתיים: שמן פירי פירי חריף אש-שמן קנולה בטעם חריף במיוחד, שכף אחת של השמן בחימום יכולה להגיע לחריפות המשתווה לק"ג של פלפל חריף; שמן מעורב שום - שמן קנולה בטעם חזק של קונפי שום, לשמן יש את הטעם ללא המרקם של השום; שמן קונפי שום ורוזמרין עדין מאוד שעובר הליך איטי של כ-10 ימים עד שמגיע לטעם המדויק שלו; שמן מעורב בצל-שמן קנולה עם טעם חזק של בצל מטוגן המופק בהליך איטי שבו השמן לא מפתח רעלנים ושומר על כל הערכים התזונתיים שלו. את השמנים משיק רונן במסגרת קמפיין מימון המונים עבור השמן מעורב בצל שהמציא והוא הראשון בעולם שמצא את הנוסח לשמן מעורב בצל, אחרי אין ספור ניסיונות הוא הגיע לתוצאה הרצויה. סדרת השמנים מקצרת את זמני ההכנות במטבח ומשדרת תוך רגע את הטעמים. להשיג דרך עמוד הפרויקט בהדסטארט.

הטעמים בפנים השמנים של רונן אביחיל. רפי קוץ,
הטעמים בפנים השמנים של רונן אביחיל/רפי קוץ

התרחבות בשיא הטעם

רשת טיב-טעם ממשיכה להתרחב ופותחת סניף בפורמט שכונתי- עירוני ברחוב המסגר בתל-אביב שיפעל במתכונת של 7 ימים בשבוע כולל שבתות וחגים. הסניף החדש משתרע על שטח של כ- 300 מ"ר ויפתח בהשקעה הנאמדת בכ- 4 מיליון ₪. הסניף בקונספט הסיטי יצטרף ל-18 הסניפים הקיימים בקונספט הנ"ל וכולל נראות אורבנית המשדרגת את חווית הקנייה.

כחלק מהקונספט וברוח קווי המטרו בעולם המתחילים לפעול בתל אביב ובמטרה להקל על ההתמצאות במחלקות השונות, המחלקות נצבעו בפסי לד בצבעים שונים של ירוק, צהוב, אדום וכחול, שתלויים מהתקרה, כל פס לד מכוון למחלקה אחרת בסניף ומסמל קו של הרכבת התחתית. בנוסף לקופות הרגילות, יוצבו בסניפים קופות בשירות עצמי ועוד. לרגל פתיחת הסניף, יעלה קמפיין פרסומי תחת הסלוגן: 'התחנה הבאה - טיב טעם!' שיכלול: שילוט חוצות, דיגיטל, דיוורים ישירים לחברי מועדון וקידום ברשתות החברתיות, ולרגל הפתיחה, יוצעו במהלך החודש הקרוב מבצעים, הנחות והטבות מיוחדות לכלל הלקוחות ולחברי המועדון.

התרחבות בשיא הטעם טיב טעם מגיעה לרחוב המסגר. יח"צ,
התרחבות בשיא הטעם טיב טעם מגיעה לרחוב המסגר/יח"צ

אהבה מתוקה

עמותת "גוונים של מתוק", מציעה מארזים של 9 פרלינים בהדפסת לבבות, במרקם רך וקרמי בטעמי גאנש שונים, מעשה ידי בני נוער בסיכון, שלומדים קונדיטוריה. המיזם שפועל במרכזי נוער במית"ר נירים אולגה בחדרה ובכפר הילדים והנוער נווה מיכאל-אמונה בפרדס חנה, מפעיל כ- 100 בני נוער בסיכון שעובדים ומקבלים תלושי שכר מסודרים, בהכנת שוקולד, אריזה, הנחיית סדנאות, הפקת שולחנות מתוקים באירועי חברות וארגונים ועוד. "גוונים של מתוק" הינו עסק חברתי, המתמחה בייצור שוקולד איכותי בעבודת יד, בני הנוער מכינים אותו כחלק מתוכנית חינוכית-טיפולית שמטרתה לקדמם ולשלבם בחברה הישראלית. את התוכנית מובילה גוונים של מתוק בניהול דורון עבדי, בשת"פ מחלקת הנוער והצעירים של אגף הרווחה בעיריית חדרה, השירות לשיקום נוער במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. ניתן לרכוש ישירות מאתר העמותה ולקבל עם שליח עד הבית.

גוונים של מתוק. יח"צ,
אהבה מתוקה/יח"צ

סיר אהבה

רשת Cook and Bake, רשת המולטי ברנד המתמחה בתחום הבישול והאפייה, משיקה לרגל יום האהבה מארז להכנת עוגה, בצורת לב הכולל תבנית לעוגה בצורת לב של המותג Patisse עם תחתית נשלפת המתפרקת בקלות, מברשת מיני סיליקון בצבע ורוד המתאים גם למריחה קלה של בצקים ומאפים ומשקל דיגיטלי בצבע ורוד, עם משטח זכוכית מעוצב למטבח, הכולל צג LCDעם טווח דיוק של 1 גרם עד 5 ק"ג. להשיג באחד מתשעת סניפי רשת Cook and Bake.

סיר אהבה מארז ולנטיין של קוק אנד בייק. יח"צ,
סיר אהבה מארז ולנטיין של קוק אנד בייק/יח"צ

פינוק בשדה

רשת "נוי השדה" משיקה שת"פ עם חברת שטראוס ומביאה חבילות עידוד לבידוד אבל לא רק, המכילות ארוחות מהירות של שטראוס. מארז דלישס קטן כולל 3 מוצרי דלישס: פיצה מרגריטה, פסטה רוזה ונודלס טריאקי, וגם עגבניות ישראליות, מלפפונים, בצל סגול, פלפל אדום, פלפל כתום, חסה רומית מחקלאים מקומיים, תותים טריים מהשדה הפרטי של נוי ואוכמניות טריות; מארז דלישס גדול כולל 4 ארוחות דלישס: פיצה מרגריטה עם זיתים, נודלס סצ'ואן, נודלס טריאקי ופסטה רוזה וירקות להכנת סלט: עגבניות שרי, מלפפונים מיני ופלפלים מיני, חסה סלנובה, תותי שדה מובחר מהשדה האישי של נוי, ואוכמניות טריות; מארז דלישס משפחתי עם טוויסט אסייתי 4 ארוחות דלישס נודלס סצ'ואן, נודלס טריאקי ו-2 מנות לילדים פיצה רוזה ופיצה מרגריטה וירקות טריים: עגבניות שרי תמר, בצל סגול, מיני מלפפון ופלפל, ולקט לסלט אסייאתי של "טעם הטבע", לקינוח 3 מארזי תותים: תותים של נוי, תותים לבנים ותותים ענבים בטעם טרופית. להשיג בלעדית באתר "נוי השדה".

פינוק בשדה מארז דלישס של נוי השדה. שמרית שבתאי,
פינוק בשדה מארז דלישס של נוי השדה/שמרית שבתאי

הבקבוק נפל על הראש

FAIRY - המותגים המובילים בישראל שנמצא במעל מחצית מהבתים, משיק את 'פיירי מקס פאוור' בקבוק עומד על הראש, עם פטנט חדשני המאפשר למנן את כמות הסבון המדויקת . לבקבוק "אחוז ולחץ" אין פקק שצריך לפתוח או לסגור והוא מאפשר להוציא בקלות ובמהירות את כמות הסבון המדויקת מהטיפה הראשונה עד לאחרונה. מדובר בבקבוק חדש לשימוש מהיר שאינו מתלכלך, עם נוסחה חדשה המצריכה פי 4 פחות קרצוף של שומן שנאפה והתקשה על התבנית, והוא פי 4 יותר אפקטיבי בהסרת שומן שנאפה והתקשה. 'פיירי מקס פאוור' מספק ניקיון מבריק גם ללא השרייה במים קרים. את הקמפיין הפיקה C מקבוצת פובליסיס, המטפלת בתקציבי הפרסום של מותגי פרוקטר אנד גמבל בישראל ובמספר מדינות באירופה, והוא יעלה בפריסה ארצית רחבה בערוצי הטלוויזיה המובילים וברשתות החברתיות.

הבקבוק נפל על הראש fairy אחוז ולחץ. גבע טלמור,
הבקבוק נפל על הראש fairy אחוז ולחץ/גבע טלמור

בריף בשירותים

Bref, מותג ניקיון האסלה הנחשב מספר 1 באירופה, משיק Bref Perfume Switch כדוריות לאסלה בניחוח מתחלף, מוצרי הסדרה מעניקים רעננות עוצמתית בניחוחות בושם מתחלפים בכל הדחה, ומבטיחים 4 פעולות ניקיון המבטיחות: רעננות עוצמתית וניחוח יוקרתי מתחלף, הגנה מפני לכלוך ושמירה על היגיינת האסלה; ניקיון וקצף עוצמתי; מניעת הצטברות אבנית וכתמים הטכנולוגיה המהפכנית של הכדוריות משלבת שני צבעים ושני ניחוחות באותה הכדורית. כאשר המוצר יבש, יש לו ניחוח תפוח/אפרסק/לוטוס, לאחר השטיפה, מופץ ניחוח נופר/ תפוח/במבוק - מוצר אחד וני ניחוחות. להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

בריף בשרותים כדוריות לאסלה בניחוח מתחלף. הנקל,
בריף בשירותים כדוריות לאסלה בניחוח מתחלף/הנקל

מפנקים את הקטנים

בהשקעה של 2 מיליון ₪, משיקה רשת בתי המרקחת סופר-פארם, את Dry Protect- סדרת חיתולים משודרגת תחת מותג הבית Baby's Life, ובנראות חדשה. הסדרה מושקת 8 שנים לאחר שהרשת נכנסה לקטגוריית החיתולים עם מותג פרטי, סדרת Life Baby's Dry Protect מציעה לראשונה טכנולוגיה של תעלות ספיגה בחיתול לפיזור נוזלים אחיד, עם שכבה המונעת נפיחות ורפיון החיתול. החיתולים מעניקים ספיגה מהירה ורבה יותר, לצד שמירה על עור התינוק יבש עד 12 שעות. בסדרה המשודרגת מגוון חיתולים לשלבי התפתחות התינוק במידות: 2, 3, 4, 4+, 5 ו- 6. את החיתולים מייצרת עבור Life חברת Ontex- יצרנית בינלאומית מובילה של פתרונות היגיינה אישית, עם מומחיות במוצרי היגיינה לתינוקות, נשים ומבוגרים. מוצרי Ontex מופצים בלמעלה מ-110 מדינות באמצעות מותגים פרטיים של קמעונאים מובילים בעולם, ותחת מותגים מקומיים של Ontex.

מפנקים את הקטנים חיתולים של life. יח"צ,
מפנקים את הקטנים חיתולים של life/יח"צ

לא רק בים

לראשונה בישראל - HAVAIANAS מותג הכפכפים הברזילאי מהמובילים בעולם, משיק קולקציית נעלי בית לחורף - סתיו 2022. בקולקציה דגמים קלאסיים עם וללא פתח קדמי . הקולקציה מותאמת לנשים ובעתיד תתרחב לגברים וילדים, ויש בה דגמים בצבעים קלאסיים של שחור, ורוד וצהוב עם או בלי פתח קדמי. טווח מידות: 33-40. להשיג בסניפים ובאתר הרשת.

הולכים על בטוח נעלי בית של הוויאנס. יח"צ,
הולכים על בטוח נעלי בית של הוויאנס/יח"צ

קפסולה אופנתית

מותג הג'ינסים הבריטי לי קופר, משיק קולקציית קפסולה חדשה לחורף 2022 במהדורה מוגבלת תחת השם ROYALTY COLLECTION, שעוצבה בשת"פ הזמר איתי לוי, בהשראת אלמנטים הלקוחים מעולמות המלוכה הבריטי. זו הפעם השנייה שהמותג משיק קולקציה עם לוי שזכתה להצלחה. הקולקציה הנוכחית בצבעי שחור, לבן וזהב ומשקפת את ה VIBE הדינמי והאופנתי שמזוהה עם סגנונו של לוי, ויש בה 20 פריטים שמרכיבים מלתחה שלמה ביניהם: חליפת פוטר בשילוב קטיפה, מכנסי דגמ"ח מניילון, מעיל משבצות עבה עם קפוצ'ון פוטר למראה שכבות, ז'קט ג'ינס עם שרוולים מבד ניילון וג'ינסים במגוון שטיפות ובדים איכותיים. להשיג בסניפי רשת לי קופר בפריסה ארצית.

קפסולה אופנתית איתי לוי ללי קופר. טל טרי,
קפסולה אופנתית איתי לוי ללי קופר/טל טרי

לישון עם מעצבת

רשת ערד טקסטיל משיקה שת"פ אומנותי עם קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת של המעצבת ליאת לוי-קופלמן, ההשראה למהדורה היא השינוי שהביאה מגפת הקורונה, והצורך לבלות את מרבית הזמן בחלל הביתי. החללים האינטימיים המקיפים אותנו הפכו משמעותיים יותר והביא לרצון להשקיע בעיצוב ובשדרוג חללי הבית. בקולקציה שני דגמים מאוירים מ-100% כותנה סטאן, כל סט מספר סיפור מיוחד ואישי דרך הציור והצבע ומסמל את הצבעוניות עמה לוי-קופלמן הייתה רוצה לשקוע בסופו של יום, דגם מעגלי החיים בגוונים מעושנים של סגול וירוק עם קונטור שחור, ודגם פאוור קאפל בגוני קוראל, ורודים ואדמדמים אהובים. ניתן לרכוש בנפרד זוג ציפיות. הסטים ארוזים במארז בד עם עיצוב מאויר.

לישון עם מעצבת ליאת לוי קופלמן לערד. עדי גלעד,
לישון עם מעצבת ליאת לוי קופלמן לערד/עדי גלעד

פתיתים מאוחדים

תנובה מאחדת את סדרת פתיתי הגבינה תחת מותג הקולינריה "השף הלבן", השקה שמגיעה על רקע הצמיחה המואצת של מגמת הבישול הביתי, שקיבלה תנופה משמעותית בתקופה הקטגוריה, לפני נתוני סטונרקסט, קטגוריית פתיתי הגבינה היא אחת הקטגוריות הצומחת מאז פרוץ מגיפת הקורונה. הסדרה החדשה מאפשרת הכנת מגון רחב של מנות שמשדרגות את שולחן הערב בפשטות ובמהירות. אריזות הפתיתים כוללות הבלטה של התכונה הייחודית של כל אחד מסוגי הפתיתים על-גבי האריזה, כדי לאפשר לצרכן להתאים את סוג הפתיתים למנה באופן מיטבי כמו אם הגבינה נמתחת בקלות, ומתאימה בעיקר להכנת פיצה או על-גבי פתיתי 'גבע פרמז'ן' מצוין כי היא מגוררת בצורה דקה ומתאימה בעיקר לחיזוק ושדרוג הטעמים.

האריזות כוללות מתכונים של בלוגר האוכל רון יוחננוב. מוצרי הסדרה: טריו מיקס 3 גבינות-מיקס פתיתים של 3 גבינות פופולאריות: מוצרלה, סקנדינבית וגאודה. הטריו הוא שילוב מושלם בין גבינות ארומטיות המתאים במיוחד למאפים, מפיצות ועד קישים ופשטידות; פתיתי גאודה-גבינות גאודה כבשו את הקהל הישראלי בזכות טעמן העדין אך מורגש, פתיתי גאודה של "השף הלבן" ישתלבו נהדר בהקרמת פסטות והעשרת דברי מאפה; פתיתי מוצרלה-הגבינה המועדפת להכנת פיצה ומשתלבת נפלא במגוון מאפים בזכות טעמה העדין; פתיתי גבע פרמז'ן-הגבינה המפורסמת בעולם המיוצרת מחלב בקר ובזכות היישון טעמיה ארומטיים וייחודיים ובעלת מרקם גרגרי. נהדרת לאפייה, הקרמה ולגירוד מעל הפסטה ומומלצת לחיזוק ושדרוג הטעמים.

פתיתים מאוחדים פתיתי גבינה של תנובה. בן יוסטר,
פתיתים מאוחדים פתיתי גבינה של תנובה/בן יוסטר

עושים טוב

רשת טיב טעם, תקיים במהלך חודש פברואר ב-43 מסניפיה, ברחבי הארץ פעילות מיוחדת למען עמותת "לקט ישראל"-ארגון הצלת מזון והעברתו לקהל הנזקקים. לקוחות טיב-טעם יתבקשו לתרום 5 שקלים בכל קניה, סכום שייאסף ויועבר כולו בסוף החודש לעמותת "לקט ישראל".

קימברלי קלארק ישראל תתרום למעלה מ-37,000 בקבוקי ג'ל היגייני לידיים של המותג קלינקס , בעלות של מעל חצי מיליון ₪, בחברה ציינו כי התרומה תועבר לארגון לתת שיעביר אותה לעשרות אלפי משפחות נזקקות בהם תומך הארגון, ולכפר הילדיםSOS של אגודת כפרי הילדים המעניקה בית חם ואוהב לילדים בסיכון ומפעילה תוכניות בקהילה לחיזוק המשפחה. ארגון לתת הפועל לצמצום העוני, מסייע לכ- 80,000 משפחות וקשישים החיים מתחת לקן העוני על בסיס חודשי קבוע.

כחלק משיתוף פעולה ארוך טווח של מותג "דלתא" ו'כנפיים של קרמבו'- תנועת נוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, דלתא תמכור את חולצות התנועה באתר החברה, במטרה להקל ולסייע על חברי התנועה בהזמנת החולצות בדרך הפשוטה והקלה ביותר, לכל רחבי הארץ, 100% מהרווח מועבר כתרומה לכנפיים של קרמבו. השירות יינתן ברמה ארצית, ובמקום שהפעילים יירכשו את החולצות בסניפים. לאחר ביצוע ההזמנה, הפעילים יוכלו לבחור האם לאסוף אותה מחנויות דלתא ברחבי הארץ או ישירות לביתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully