וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אלוני משיקה סדרת חיפויי PVC חדשה במראה פרקט עץ טבעי

9.2.2022 / 6:10

אלוני משיקה אלטרנטיבה - PVC מבית Floorify במראה פרקט: "מבודד מרעשים, עמיד בפני כתמים וחדירת מים וקל ליישם על הריצוף הקיים"

בתור אלמנט שכבר עשרות שנים נחשב לבחירה עיצובית מועדפת, קשה להגדיר את הפרקט כ"טרנד". עונות משתנות, אופנות מתחלפות אבל הוא - בשלו. תמיד נראה נהדר, תמיד משרה חמימות ותמיד נוסך אווירה ביתית.

בימים אלו משיקה חברת אלוני אלטרנטיבה לעץ הטבעי: פרקטי ה-PVC מבית Floorify במראה פרקט. לדברי מנשה להב מנהל תחום פרקטים בחברת אלוני: "פרקטי ה-PVC מתאימים לכל מי שחושק במראה עץ אבל מסיבות פרקטיות, תקציביות או עיצוביות מעדיף לבחור בחלופה אסתטית ולא יקרה . פרקטי ה-PVC מבית Floorify בעלי יתרונות רבים: הם מבודדים מרעשים, עמידים בפני כתמים וחדירת מים וקל ליישם אותם על הריצוף הקיים".

PVC של אלוני. אסף לוי,
PVC של אלוני/אסף לוי

להב מציין כי PVC מגיע במגוון מידות המאפשרות להתאימו לכל חלל - משטחים קטנים ועד שטחים רחבי ידיים, בהתאמה מושלמת למבנה. עוביו המינימלי, 4.5 מ"מ, מייצר הרמוניה, מונע מראה גס של הדבקה ותורם לרמה האותנטית של התוצאה הסופית המתקבלת. הוא מיועד להתקנה על גבי ריצוף קיים וכמו כן, ניתן לחפות באמצעותו קירות, עובדה שמעניקה לו ערכים חשובים נוספים.

סדרת פרקטי Floorify מגיעים בקשת רחבה של מראה פני שטח, בעיקר בהשראת העץ הטבעי, ובנוסף מוצעים גם במראה טרצו ואפילו בטון. המחיר הוא 200 שקל למ"ר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully