וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבנק הדיגיטלי החדש עושה הרבה רעש - אבל בכיר מאוד הביע אי אמון בו

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 11:32

רועי קציר, מספר 2 בבנק הדיגיטלי החדש שאמור להיות מושק בקרוב, פורש במפתיע. "אנחנו בהלם", אומרים העובדים. קציר צפוי להתמנות לתפקיד בכיר בחברת כרטיסי האשראי כאל: "קיבל הצעה שאי אפשר לסרב לה"

הבנק הדיגיטלי שמוקם בימים אלה וצפוי להיות מושק בקרוב מייצר חדשות לבקרים כותרות על הצלחתו הצפויה ועל הלחץ בו מצויים לכאורה הבנקים הוותיקים כתוצאה מכניסתו לשוק. אלא שהבוקר מתברר כי מספר 2 בבנק הדיגיטלי, רועי קציר, פחות מאמין במסע השיווק של הבנק החדש.

רועי קציר. לילך ברייטמן,
רועי קציר/לילך ברייטמן

קציר, סמנכ"ל השיווק, המכירות והלקוחות בבנק הדיגיטלי (one zero), צפוי לפרוש מהבנק, זמן קצר לפני פתיחתו לקהל הרחב. פרישתו של קציר מטלטלת את הבנק הדיגיטלי. "אנחנו בהלם, לא ציפינו לזה, אם רועי פורש זה אומר שהוא לא מאמין שיש עתיד לבנק הדיגיטלי", אמרו לוואלה! עובדים בבנק החדש. הבנק החדש פועל רבות בזירת התקשורת ומייצר כתבות רבות נגד הבנקים הותיקים כדי לייצר אווירה שלילית נגדם. "כנראה שגם קציר הבין שאי אפשר לבנות בנק מכותרות בטלוויזיה נגד המתחרים הוותיקים", אמר עובד אחר.

קציר צפוי להתמנות לתפקיד בכיר בחברת כרטיסי האשראי כאל שהיא חברת בת של בנק דיסקונט. מקורבים לוואן זירו מסר: "רועי קיבל הזדמנות שקשה לסרב לה לשמש כמשנה למנכ"ל יחיד בכאל עם אופק ניהולי מבטיח, הוא יחסר לנו מאד אבל אנחנו גאים בכך שמנהל מוכשר שלנו מתקדם ומצליח. אנחנו ממשיכים להערך להשקה לציבור ולספק לראשונה אלטרנטיבה שלמה למשקי הבית בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully