וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות משלחות בינלאומיות צפויות להגיע לישראל לקראת תערוכה וכנס ISDEF

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 14:12

אלפי אורחים מרחבי העולם צפויים להגיע לתל אביב לקראת תערוכה וכנס ISDEF, במטרה לתור אחר החדשנות הישראלית בענף הביטחון

מהם אתגרי התעשייה הביטחונית הישראלית והעולמית? איך מנהלים משברים ברמה ארצית? מה תפקידה של המדינה בניהול אירועי סייבר? ואיך מתמודדים עם זירת הלחימה המודרנית?

זירת הלחימה המשתנה, משבר הקורונה העולמי, תרחישי אבטחת סייבר המרחפים מעל מדינות, תשתיות וארגונים לאומיים, איומי טרור גלובליים והאתגר לשמירה על ביטחון הציבור מדגישים את החשיבות של שיטות ניהול משברים לביטחון לאומי וליציבות של ארגונים מדינתיים, ציבוריים ופרטיים. על רקע זה יתקיימו תערוכה וכנס ISDEF של קבוצת אבנון, האירוע הבינלאומי לביטחון והגנת המולדת הגדול בישראל, שיעסקו בסוגיות אלה ואחרות. ISDEF יתקיים בין התאריכים 21-23 במרץ במרכז אקספו בתל אביב.

על מעמדה של ישראל כאחד ממוקדי הידע הנחשבים בעולם בתחום הביטחון, יכולה להעיד ההיענות הגדולה מצד עשרות מדינות להגיע להשתתף באירוע. בהתבסס על הצורך העולמי והניסיון הישראלי, נציגים ומשלחות מכ-40 מדינות ואלפי אורחים מהעולם, עתידים להגיע לישראל במרץ הקרוב לקראת השתתפות בתערוכה ובכנס. בין המבקרים נציגים ממדינות המפרץ, ארה"ב, רוסיה, מרוקו, טורקיה, הודו, יוון, צרפת, צ'כיה, איטליה, הולנד, גרמניה, בלגיה, אוסטריה, שוויץ, גאנה, זמביה, אנגולה, קניה, קנדה, צ'ילה, קזחסטן, קוריאה, תאילנד, פליפינים ועוד.

אירוע ISDEF. קבוצת אבנון,
נדבך מרכזי במסגרת הצמיחה. ISDEF/קבוצת אבנון

השנה לראשונה, במסגרת ISDEF, יתקיים כנס מקצועי שיוקדש לתחום הביטחון, בו ידונו בנושא שעומד במרכז העיסוק של כל מדינה בעולם- ניהול משברים. הכנס ירכז מומחים ואנשי מקצוע בתחום הביטחון מהארץ ומהעולם, ביניהם- שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, משה (בוגי) יעלון ; המפכ"ל בדימוס ויו"ר מגדל לשעבר, יוחנן דנינו ; המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך ; ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו, לשעבר ראש מערך הסייבר הלאומי של ישראל יגאל אונא ועוד, שידונו באופן מעמיק על הדרך בה מנהלים מדינה תחת משבר, לצד ניתוח מקרים, הצגת תובנות מעשיות, חשיפה למתודולוגיות שונות הדרושות להתמודדות עם מצבי חירום ושיתוף בניסיון ובכלים ייחודים שפותחו בישראל. בין נושאי הכנס: ניהול משברים ברמה ארצית - הערכת סיכונים ואתגרים.דיון משותף עם מנהיגי HLS וארגוני מודיעין לאומיים, פאנל בנושא ניהול משברי סייבר, איומי אבטחת סייבר מובילים עבור ארגונים ב-2022 ועוד
במקביל לכנס תתקיים תערוכה מקצועית, בה יציגו חברות ישראליות ביטחוניות לצד חברות מהעולם, את הבשורה האחרונה בענף הביטחון. בנוסף, במסגרת התערוכה יוקם מתחם סטארטאפים בו יציגו עשרות חברות סטארט-אפ בשלבים מוקדמים בתחומי הסייבר, HLS, אבטחה או הגנה, את הפיתוחים החדשניים בתעשיית הביטחון ויקבלו הזדמנות להיפגש עם לקוחות ומשקיעים פוטנציאליים ולהרחיב את תפוצתן להזדמנויות בשוק הבינלאומי.

תערוכה וכנס ISDEF מהווים נדבך מרכזי במסגרת הצמיחה והתפתחות של חברת ISDEF מקבוצת אבנון, שלאחרונה אף התמזגה עם חברת סיגמא טים הוותיקה, העוסקת בארגון וניהול כנסים. במסגרת המהלך, שני מנהליה של סיגמא-טים, זאב עומר וליאור כספי מונו כסמנכ"לים לצד מתי וינברג שמשמש כמנכ"ל החברה. מיזוג זה הוא חלק ממהלך כולל שמטרתו להעמיק את פעילות ISDEF בעולמות תוכן חדשים, להעשיר בידע, מקצועיות וכוח אדם רלוונטי את החברה וכן לחזק את התמחותם בענף הכנסים בישראל וברחבי העולם.

מתי וינברג, מנכ"ל ISDEF מקבוצת אבנון: "אירוע ISDEF מכנס לתוכו את עיקר הידע והחדשנות שמאפיינת את מדינת ישראל כמדינת Start-Up Nation ומציג את העוצמה המרשימה והיכולות החדשניות של תעשיית הביטחון הישראלית המשגשגת. מדינות העולם למדו להכיר את עוצמתן של התעשיות הביטחוניות הישראליות והן מעוניינות ומבקשות להצטייד בפיתוחים המרשימים ובאמצעים הייחודיים שיש לישראל להציע. בתקופה שכזו אנו מגלים ומתגלים גם בפני חלקים חדשים בעולם, שעומדים להיחשף ליכולות אלה כגון מדינות המפרץ - דובאי - אבו דאבי, בחריין ומרוקו."

  • עוד באותו נושא:
  • תערוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully