וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע עקפה את תחזית הרווח למניה, לא צופה גידול ב-2022

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 14:36

החברה עקפה את תחזית הרווח למניה כשרשמה 77 סנט לעומת 73 סנט ועברה לעליות בטרום המסחר בארה"ב. ההכנסה השנתית עמדה על 15.9 מיליארד דולר, כשהצפי ל-2022 דומה

טבע פרסמה היום (רביעי) את הדוח לרבעון הרביעי של 2021 יחד עם תחזית ל-2022. החברה רשמה הכנסות של 4.1 מיליארד דולר ורווח של 77 סנט למניה, לעומת צפי של 73 סנט. בעקבות הדוח עברה המניה לירוק בטרום המסחר בארה"ב, לאחר שרשמה ירידות קלות לפני כן.

עם זאת, טבע רשמה הכנסות של 15.9 מיליארד דולר ב-2021 ואינה צופה גידול ב-2022, כשהתחזית עומדת על 15.6 עד 16.2 מיליארד דולר.

מנכ"ל טבע קאר שולץ. Creative Commons
מנכ"ל טבע קאר שולץ/Creative Commons

קאר שולץ, נשיא ומנכ"ל טבע, ציין: "בשנה החולפת טבע הוכיחה יציבות עסקית, ייצרה תזרים מזומנים חזק ושיפרה את הרווחיות שלה. בעוד שמגפת הקורונה המשיכה להשפיע על דפוסי צריכת שירותי רפואה, ביקורי רופא ומרשמים חדשים, הצלחנו להמשיך ולייעל את שרשרת האספקה ואת יכולות הייצור שלנו כדי לספק תרופות חיוניות למיליוני החולים המסתמכים עלינו ברחבי העולם. שיפרנו את הרווחיות הגולמית והתפעולית שלנו והקטנו את החוב, ואנחנו בדרך להשגת היעדים האסטרטגיים ארוכי הטווח שהגדרנו עד שנת 2023".

בנוגע להסדר הפשרה האחרון במסגרת תביעת משככי הכאבים של מדינת טקסס, אמר שולץ, "אני מרוצה מאוד מההסדר אליו הגענו עם מדינת טקסס, המדינה השנייה באוכלוסייתה בארה"ב. הסדר זה לא רק מקרב אותנו לקראת יישוב תביעות משככי הכאבים באופן רחב, הוא גם כולל אספקת תרופות קריטיות החיוניות לפתרון הבעיה. המטרה שלנו נותרה בעינה: להשאיר מאחור את תביעות העבר ולהתמקד בעשייה שלנו לטובת 200 מיליוני החולים שאנו משרתים כל יום".

  • עוד באותו נושא:
  • טבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully