וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קמפיין המופנה נגד גורם ממשלתי נוגד את האינטרסים של דן"

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 7:45

חברת דן הודיעה לתנועת "עומדים ביחד" שלא תוכל לפרסם את קמפיין "מינימום 40" נגד יוקר המחיה ובעד העלאת שכר המינמום בטענה שהנושא שנוי במחלוקת ונוגד את האינטרסים של החברה, הגם ששילוט זהה עלה על אוטובוסים של אגד. לאחר הפרסום בוואלה! הסירה דן את ההתנגדות

"בחנו את הפרסום ואנחנו לא מאשרים אותו בהיותו נושא מסר שנוי במחלוקת. כמו כן, ככלל קמפיין המפונה המופנה נגד גורם ממשלתי נוגד את האינטרסים של דן". זוהי התשובה שקיבלו בתנועת עומדים ביחד לבקשתם לפרסם את קמפיין מינימום 40 הקורא להעלאת שכר המינימום ל-40 שקלים לשעה.

הדבר מעלה תהיות שכן על האוטובוסים של חברת אגד הקמפיין כן מפורסם. כמו כן חברות השילוט השונות מעלות מעת לעת קמפיינים חברתיים - ובכל מקרה, הקמפיין הנוכחי של תנועת המחאה אינו בוטה או פוגעני בשום אופן שהוא.

גם חברת הכנסת נעמה לזימי מסיעת העבודה פנתה אל חברת דן בבקשה לקבלת תגובה בנושא.

דן נגד עומדים ביחד. ללא, צילום מסך
המייל שנשלח מחברת השילוט אל תנועת "עומדים ביחד". לקרוא ולא להאמין/צילום מסך, ללא

היעד: העלאת שכר המינימום ל-40 שקלים לשעה

תנועת עומדים ביחד מובילה את קמפיין מינימום 40 להעלאת שכר המינימום ל-40 שקלים ונאבקת בתוכנית האוצר וליברמן לעדכון שכר המינימום ב-54 אגורות בלבד, נושא שאמור להגיע אל הממשלה ולכנסת בשבוע הבא.

בתנועה ערכו השבוע 'השכמה' מחוץ לבתים של לפיד ובנט בדרישה להעלות את שכר המינימום ל-40 שקלים ונגד העדכון שמציע האוצר שמהווה לטענתם הורדה ריאלית של שכר המינימום בטווח הארוך, בשל העליה ביוקר המחיה.

תגובת "דן": "קבות דן כחברה ציבורית קיבלה החלטה עקרונית שלא לאפשר פרסומים פוגעניים כלפי קבוצה כזו או אחרת באוכלוסייה וכך תמשיך לנהוג. לאחר בחינת הקמפיין המדובר, נמצא כי הוא אינו כולל מסרים פוגעניים ולכן החברה תאפשר את פרסומו".

מה נאמר על תגובה שכזאת? מודה ועוזב - ירוחם, או שמא נזכיר שדי היה לדן להעיף מבט חטוף בשילוט בכדי להבין שאינו פוגעני ולחסוך מעצמה את הפרסום השלילי?

השלט "השנוי במחלוקת" שהסירה דן. יח"צ,
אתם מוזמנים להביט שוב בשלט (על אוטובוס של אגד): אפשר להסכים למסר ואפשר שלא, אבל הצנזורה המוזרה לא יכולה לעבור בשקט/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully